Pije mulla on ollut jo jonkin aikaa ihan mielettömän veltto ja voimaton olo, esim. harva se päivä joudun heti aamupalan jälkeen menemään ekan kerran nokosille, ja sitten saatan nukkua vielä toiset nokoset myöhemmin, ja sen lisäksi vaan pelkästään maata, kun en kertakaikkiaan jaksa muuta. Tällä viikolla sellaisia päiviä on ollut neljä. Mutta mulla onkin hemppa alakanttiin, 104, rautakuurilla olen, muttei ainakaan vielä ole väsymykseen vaikuttanut.
Nara pahoittelut sokeriarvoistasi, :hug: sinulle ja kaikille muille sokrujen kanssa taisteleville.
Semmoinen
ällökysymys, että onko kellään Obsidan-rautatabletteja syövillä ihan pikimustaa kakkaa? :ashamed: Itse päättelin että se voisi johtua raudasta, en usko että verta mistään mukaan pääsee, sehän yleensä tuon mustan värin saa aikaan.:xmas: Täytyy varmaankin kuitenkin lääkäriltä kysyä, kun kerran ensi viikolla olen taas tsekkaukseen äippäpolille menossa.
Sompio Minun mieheni ei ole töissä, ollut nyt toista vuotta työttömänä kun pisti pitkäaikaisen firmansa pakettiin. Uudelleenkoulutusta eivät kuulemma hänen ikänsä vuoksi työkkäristä tarjoa, koska kukaan ei virkailijan mukaan kuulemma ottaisi hänen ikäistään(44) vastavalmistunutta töihin.
Hän yritti syksyllä päästä työkyvyttömyyseläkkeelle selkänsä takia, muttei päässyt, sitä vähän pelkäsimmekin, kun olemme kuulleet että pitää olla todella huonossa kunnossa että eläkkeelle pääsee. Minun työpaikalleni mies pääsisi melko varmasti töihin, siellä ei lama vaikuta. Mutta asia tulee ajankohtaiseksi ehkä vasta ensi vuonna. Taloudellisesti pärjäämme , koska on tämä pikkuruinen, velaton omistusyksiö vaan, eikä velkaa muutenkaan pahemmin, ja lisäksi olemme tosiaan ihan kierrätysfriikkejä. B) Mutta sinun miehesi työllistymiselle pidän peukkuja, ja myös sille, että voitatte sen irtisanomisjutun, sillä ei tuo miehesi irtisanominen todellakaan lailliselta kuullosta! Voimia teille! :hug:
Täälläkin on
huonekaluja järjestelty oikein urakalla, juuri paraikaakin on kaikki sekaisin keskellä lattiaa. Varastokäytössä talven ollut parveke saa uuden, siistin kevätjärjestyksen. Ihanaa, kohta alkaa olla jo niin lämmintä pääsemme aamupalalle partsille, kun sinne aamuaurinko paistaa niin mukavasti. Lisäksi huoneen puolella vauvan hoitopöytä on valmis, siitä tulikin tosi hieno, tee-se-itse-mallia, mutta erittäin toimiva, 12 laatikkoa säilytystilaa, päällä hoitotaso sekä vauvan unikoppa.
Sitä
kebabia minunkin tekisi mieleni tehdä, kuulostaa tosi namilta, mutten ihan takuulla onnistuisi, kun yleensä onnistun vaan ihan helpoissa ruokajutuissa.. :ashamed:
Suzyanne 32+4