Me harrastettiin seksiä eilen illalla, ensimmäistä kertaa 1.5 vuoteen!

  • Viestiketjun aloittaja mutsi
  • Ensimmäinen viesti
mutsi
Eikä tuntunut oikein miltään... :/

Itse kyllä halusin sitä, mä tein aloitteen. Tuntui hyvältä olla miehen lähellä, mutta itse akti oli mitään sanomaton, niinku on aina ollut. :(
 
Unohtakaa se seksin varsinainen merkitys, se kun voi olla paljon muutakin ku sitä ainasta työntöö ja vetoo.. Hankkikaa leluja, hierontaöljyä tai vaikka sellanen peli missä toteutetaan erilaisia tehtäviä toisille. Voi myös piristää tehdä sitä jossain muualla ku sängyssä ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Kurjaa....mut jos seuraava kerta on parempi,varmaan kummankin odotukset olleet aika hurjat.
Ootko masentuntut?
Saako kysyä miksi noin pitkä väli?
No ei se oo kurjaa. Ei ainakaan mun mielestä. Mies tykkäs kyllä! :) Se on kai pääasia. Mä en niin välitä seksistä... En siis koskaan ole saanut siitä oikein mitään... :/ Onhan se silleen kiva että saa olla toisen lähellä mutta voihan sitä olla ilman yhdyntääkin. Väli oli pitkä koska on raskausaika ja synnytys takana, lapsi nyt 10kk.
 
AAM
yllätäppäs mies ja käyppä "vonkaamassa" vielä uudelleen mieheltä.
Musta se on "väärin" toista pitää tilassa jos hän kuitenkin haluaisi harrastaa useammin kuin kerran 1,5 vuoteen... oma ukkoni ois jo pakannut tavaransa kaaaaaaauan sitten...

onko siis siitä ettei mieskään ole halunnut sinulta aikaisemmin tai ei osannu vietellä tai viekö vauva kaiken energian niin totaaliseti ettei aikaa parisuhteen hoidolle tuon saralta ole jäänyt?
 
ei se kaikille
Mua ei kanssa seksi kiinnosta, en oikeen saa siitä mitään irti. Kaikille se ei oo nii tärkeetä. Mies varmasti tahtos enemmänkin mut ei kiinnosta niin ei sitä kyllä saa ladattua itseään sellaseen fiilikseenkään..Oon monesti miettinyt kyllä et mistä se haluttomuus johtuu, ehkä huonosta itsetunnosta, ulkonäköpaineista en tiää en..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
yllätäppäs mies ja käyppä "vonkaamassa" vielä uudelleen mieheltä.
Musta se on "väärin" toista pitää tilassa jos hän kuitenkin haluaisi harrastaa useammin kuin kerran 1,5 vuoteen... oma ukkoni ois jo pakannut tavaransa kaaaaaaauan sitten...

onko siis siitä ettei mieskään ole halunnut sinulta aikaisemmin tai ei osannu vietellä tai viekö vauva kaiken energian niin totaaliseti ettei aikaa parisuhteen hoidolle tuon saralta ole jäänyt?
Ei mies vaadi multa mitään. Ollaan keskusteltu tilanne läpi aikoja sitten ja mies on sanonut että ymmärtää mua ja ei vaadi yhdyntää/seksiä sen useammin kuin mä haluan. Seksi kun toisaalta muutakin kuin pano. Ja on me muuten pidetty hauskaa "silleen", yhdyntä vaan on jäänyt...

Vauva ei vie energiaamme, tää on ollut tätä jo monen monta vuotta ja ollaan tyytyväisiä tilanteeseen. Tai kai se mies vois harrastaa useamminkin mutta on sanonut tyytyvänsä tähän koska ei halua painostaa mua. :)

Muuten meillä menee hyvin ja meille seksi ei ole pääasia suhteessa! :)
 
AAM
juu ei varmasti olekaan "ongelmaa" sillä tavalla.. :)
siitä onkin hyvä keskustella mutta sain vain käsityksen että sinä haluaisit useammin et vain tiedä kuinka haluja nostattaa ? vähän on ongelmana välillä sama... :wave:
miehessä ei vikaa siis ollenkaan komia ku pirulainen ja taitava ja sillei mutta oma libido hukassa :D :LOL:
*sääli miehelle sillä tavalla* noo tähän ei kyllä auta mun raskausviikot tällä hetkellä |O :whistle: ne ei oikein hekumaa nostata kun on 39

muta SUN tilanteeseen... jotain pitäis keksiä jos itsestäsi tuntuu että tahtoisit enempi mutta et tiiä miten.. ?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
Se on pääasia että itse olette tyytväisiä =) ja kumpikin hyväksyy tilanteen..Mitäpä sitä stressaa,aam kun on muuten hyvä olla =)
Niinpä!

Kyllä se aina välillä mietityttää että miksei halua seksiä mutta toisaalta siihen on jo niin tottunu että seksi ei oo tärkeetä mulle. Mies säälittää välillä mutta huomaan että se ymmärtää eikä oo kertaakaan vaatinut multa mitään! Täällä palstalla kaikki vaan kommentoi "anna useammin tai ukkos lähtee!" Ei musta siltä tunnu kuitenkaan että mies olis pakkaamassa ja lähdössä. Ei yhtään. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
juu ei varmasti olekaan "ongelmaa" sillä tavalla.. :)
siitä onkin hyvä keskustella mutta sain vain käsityksen että sinä haluaisit useammin et vain tiedä kuinka haluja nostattaa ? vähän on ongelmana välillä sama... :wave:
miehessä ei vikaa siis ollenkaan komia ku pirulainen ja taitava ja sillei mutta oma libido hukassa :D :LOL:
*sääli miehelle sillä tavalla* noo tähän ei kyllä auta mun raskausviikot tällä hetkellä |O :whistle: ne ei oikein hekumaa nostata kun on 39

muta SUN tilanteeseen... jotain pitäis keksiä jos itsestäsi tuntuu että tahtoisit enempi mutta et tiiä miten.. ?
Noh, ehkä toisaalta voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä JOS vaan tekis mieli...! Mutta ei vaan tee. Ja oon kyllä itse sen jo hyväksynyt ja mieskin antaa ymmärtääa niin.
 
AAM
eihän hän välttämättä olekaan.. ihmettelen omaanikin kun ei sitä "niiin" meilläkään usein harrasteta mutta kyllä tuo tuossa vielä näyttäis kökkivän.. :D
että kai se onnellinen on ? mietin vain että oisko "onnellisempi" jos sais useammin.. varmaan :) :D

siksi mietin sitä yllärivetoa.. ihan vain vaikka harrastemielessä, tyyliin jos kysyy miks "taas" tekee mieli niin sanoo että huvitti vain. Oma mieheni oli tosi muikeana kun sitten tuli "kausi" jolloi oikeasti huvittikin enempi =) tuon näköisenä meni kotona..
mut onhan näitä suvantovaiheita.

*muoks* mielenkiintoinen aihe mutta poika ruinaa leikkimään duploilla.. :LOL: :wave: täytyy mennä..

jos susta tuntuu että s.elämä tartti piristystä niin ei muuta ko keksimään sitä vaan .. esim joku romanttinen kylpyläreissu miehen kanssa kaksin ja varaatte aikaa ko jutulle ja puuhastelulle tai vastaavaa intiimiä hommaa.. mutta kyllähän tuo kotonakin onnistuu, luotte vaan semmoisen olotilan rentoutumiselle ja toistenne löytämiselle..

mekin ollaan 11 vuotta oltu yhdessä ja ongelmia on ollut kaikenlaisia.. jotenkin vain toivon ettei seksielämä ole tätä seuraavat 11 vuotta :LOL:
itsestään pitää vaan se draivi löytää jos tuntuu että se on kadonnut tai hyytynyt tai jotain sille on tapahtunut...

Tsemppiä :wave:
 
ap
Tuntuu siltä että jos nyt menisin uudestaan näin lyhyen ajan sisällä "vonkaamaan" (vaikka ei himota edes) niin mies sais sen joko sen käsityksen että a) tätä on luvassa useamminkin tulevaisuudessa tai b) miks se nyt antaa "väkisin"... en tiedä auttaisko selitykset. Ja varmaan ihan turha "pelko" tää kuitenkin on... Kattoo nyt milloin seuraava kerta tulee. :)
 
ei se kaikille
Meillä on välillä ukko kyllä =( Mut ei sille voi mitään kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta...AP On siinä onnellisessa tilanteessa että mies ymmärtää asian laidan, siitä olen hieman kateellinen. Itse saa aina selitellä että ei kiinnosta ei.. Jotenkin välillä stressaa tilanne ja on epäonnistunut olo naisena...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
Meillä on välillä ukko kyllä =( Mut ei sille voi mitään kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta...AP On siinä onnellisessa tilanteessa että mies ymmärtää asian laidan, siitä olen hieman kateellinen. Itse saa aina selitellä että ei kiinnosta ei.. Jotenkin välillä stressaa tilanne ja on epäonnistunut olo naisena...
Me ollaan oltu yhdessä 6.5 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan seksi oli päivittäistä, lähes. Sit yhtäkkiä mun halut väheni... mies alkoi vasta joskus vuoden vai kahden päästä valittaa kun seksiä ei ollut lähes ollenkaan... sanoi että pitääkö tästä vieraisiin lähteä. Noh, tämän kysymyksen jälkeen käytiin vakava keskustelu ja siitä lähtien mies on ymmärtänyt (tai siltä ainakin vaikuttaa) mua tosi hyvin ja odottaa että mä itse haluan. Ei petä mua, sen tiedän. Eli on se meilläkin ollut joskus erilaista, silloin oli TOSI paljon stressiä kun piti joka ilta ja aamu miettiä että "pitäiskös antaa että ukko olis tyytyväinen"... mutta onneksi sain miehen ymmärtämään mua. :)
 
ei se kaikille
Meilläkin on pitkä parisuhde takana 11 vuotta yhteistä taivalta ja alussa himot hyrräsi ja elämä hymyili mutta sitten...kaksi lasta on aikaiseksi saatu. Sulla on tosi ymmärtäväisen olonen mies =)
 
muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
Meillä on välillä ukko kyllä =( Mut ei sille voi mitään kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta...AP On siinä onnellisessa tilanteessa että mies ymmärtää asian laidan, siitä olen hieman kateellinen. Itse saa aina selitellä että ei kiinnosta ei.. Jotenkin välillä stressaa tilanne ja on epäonnistunut olo naisena...
Me ollaan oltu yhdessä 6.5 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan seksi oli päivittäistä, lähes. Sit yhtäkkiä mun halut väheni... mies alkoi vasta joskus vuoden vai kahden päästä valittaa kun seksiä ei ollut lähes ollenkaan... sanoi että pitääkö tästä vieraisiin lähteä. Noh, tämän kysymyksen jälkeen käytiin vakava keskustelu ja siitä lähtien mies on ymmärtänyt (tai siltä ainakin vaikuttaa) mua tosi hyvin ja odottaa että mä itse haluan. Ei petä mua, sen tiedän. Eli on se meilläkin ollut joskus erilaista, silloin oli TOSI paljon stressiä kun piti joka ilta ja aamu miettiä että "pitäiskös antaa että ukko olis tyytyväinen"... mutta onneksi sain miehen ymmärtämään mua. :)

Mitäs jos tuossa oliskin takana joku hormonaalinen yms juttu? Olen muistaakseni kuullut että haluttomuus voi johtua joskus myös ihan fyysisitä asioista, eikä vain "korvien välistä"?
 
Teillä joilla seksiä ei ole usein..niin onko teillä läheisyyttä sitten muulla tavalla?
Musta on tärkeetä että parisuhteessa on läheisyyttä edes jollain tavalla, muuten tuntuu kuin eläisi hyvän ystävän kanssa eikä parisuhteessa miehen kanssa. Meillä on myös aikoja jolloin seksiä on vähemmä esim. nyt kun olen raskaana. Mies ei edes yritä sillai kun ajattelee että vauva kärsii siitä jotenkin. :D vaikkei se niin ole..itsellä taas norsumainen olo tässä loppuraskausdessa ettei tunne itseään mitenkään viehättäväksi. Mies kyllä pitää minua kauniina näinkin :D Hyvä niin.

Joskus täytyy tehdä uhrauksia rakkaudessa..toisen hyväksi. Meillä mies aktiivisempi ja minä laiskempi..sekin kuinka mies lähestyy sinua seksi asioissa vaikuttaa kiihotutko vai et. Naiselle se tarkoittaa usein että tunne elämä on tasapainossa kun miehelle voi riittää pelkkä vilahdus paljasta pintaa :LOL:

Meillä normaalisti harrastetaan seksiä kerran viikossa..tilanteesta riippuen. Alku aikoinahan se oli miltei päivittäistä. Me ollaan oltu nyt 4 vuotta yhdessä.

Suosittelisin teille että otatte aikaa kahdestaan (jos lapsia) vaikka menette hotelliin ja keskitytte toisiinne. Monesti arjessa lasten kanssa..parisuhde unohtuu. Ja valitettavasti monesti käy niin että erotaan sitten vuosien päästä koska ollaan vieraannuttu toisistaan..tiedän moniakin siitä syystä eronneita.

Läheisyys on tärkeää... :heart:
 
Me ollaan oltu yhdessä 6.5 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan seksi oli päivittäistä, lähes. Sit yhtäkkiä mun halut väheni... mies alkoi vasta joskus vuoden vai kahden päästä valittaa kun seksiä ei ollut lähes ollenkaan... sanoi että pitääkö tästä vieraisiin lähteä. Noh, tämän kysymyksen jälkeen käytiin vakava keskustelu ja siitä lähtien mies on ymmärtänyt (tai siltä ainakin vaikuttaa) mua tosi hyvin ja odottaa että mä itse haluan. Ei petä mua, sen tiedän. Eli on se meilläkin ollut joskus erilaista, silloin oli TOSI paljon stressiä kun piti joka ilta ja aamu miettiä että "pitäiskös antaa että ukko olis tyytyväinen"... mutta onneksi sain miehen ymmärtämään mua.

Sun mies rakastaa sinua paljon..asettaa sinun tarpeesi omiensa edelle. Voisit tulla puolitiehen vastaan..sopikaa ettei kovin usein muttei liian harvoinkaan. Olisiko molemmat sitten tyytyväisiä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei se kaikille:
Meillä on välillä ukko kyllä =( Mut ei sille voi mitään kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta...AP On siinä onnellisessa tilanteessa että mies ymmärtää asian laidan, siitä olen hieman kateellinen. Itse saa aina selitellä että ei kiinnosta ei.. Jotenkin välillä stressaa tilanne ja on epäonnistunut olo naisena...
Me ollaan oltu yhdessä 6.5 vuotta. Ensimmäisen vuoden ajan seksi oli päivittäistä, lähes. Sit yhtäkkiä mun halut väheni... mies alkoi vasta joskus vuoden vai kahden päästä valittaa kun seksiä ei ollut lähes ollenkaan... sanoi että pitääkö tästä vieraisiin lähteä. Noh, tämän kysymyksen jälkeen käytiin vakava keskustelu ja siitä lähtien mies on ymmärtänyt (tai siltä ainakin vaikuttaa) mua tosi hyvin ja odottaa että mä itse haluan. Ei petä mua, sen tiedän. Eli on se meilläkin ollut joskus erilaista, silloin oli TOSI paljon stressiä kun piti joka ilta ja aamu miettiä että "pitäiskös antaa että ukko olis tyytyväinen"... mutta onneksi sain miehen ymmärtämään mua. :)
anteeks ap kovasti ku kysyn mutta: mistä sie sen tiedät??? ei sitä kukaan tiedä. kyllä se suurimmalle osalla tulee yllärinä.

mie oon niin moniin semmosiin herroihin törmänny netin deittipalveluissa esimerkiksi jotka sanoo suoraan ettivänsä seksiä täältä kun ei sitä kotoa saa. monet joitten kanssa oon asiasta jopa keskustellu (en siis oo helpottanu heidän oloaan sillä saralla) sanovat että muijalla ei tee mieli ku kerta vuoteen ja he hyväksyvät sen kyllä mutta eivät sitten kuitenkaan kehtaa sanoa vaimolleen että ois se kiva jos ois useemminki koska siitä tulee riita, eivätkä halua erotakaan koska haluavat pitää perheen kasassa. ja haluaisivat sitä seksiä kuitenki useammin. ovat kuule melkosen ovelia peittämään jälkensä HELVETIN HYVIN. eivät yleensä laita niitä ilmotuksiaan kotikoneelta ja luovat ihan uuden sähköpostiosotteen niitä varten. sillon kun sen todella haluaa salata toiselta, siinä myös onnistuu.

toki, on niitäki miehiä joita seksi ei vaan kiinnosta. kaverillani on semmonen mies ja itelläni pari semmosta miespuolista kaveria. eivätkä he ole homoja (kuten jonku voi arvata kohta väittävän), heitä ei vaan kiinnosta. mutta semmoset miehet on kyllä harvemmassa.

 
Kyllä minäkin pelkäisin että mies pettää jos seksiä ja läheisyyttä ei ole... miehille seksi on yleensä tärkeämpää luonnollisesti. Poikkeuksiakin on varmasti.. haluton mies saisi herätyskellot soimaan päässäni heti. Ehkä koska tiedän monia vastaavia tapauksia.
Kaverini seurusteli miehen kanssa 5 vuotta ja seksiä oli ensimmäisen vuoden normaalisti. sitten mies ei halunnut kun kerta vuoteen..ja sekin sujui huonosti. Hänellä oli sitten loppujen lopuksi toinen nainen. Työn kautta tutuksi tullut. Kaveri ei millään meinnanut uskoa todeksi..
 
Juu
Nyynälle:
Joo, ja on sellasia miehiä, jotka tarvitsee seksiä, mutta jotka eivät silti petä, vaikka eivät sitä omassa suhteessaan saisikaan. Ihmisiä erottaa eläimistä katsokaas sellainen asia kuin järki/harkinta. Ei ole palkkää viettien viemää. Jokainen antakoon itsestään just niin paljon kuin oikeasti haluaa, ei enempää.
 

Yhteistyössä