Kiitokset vielä nikunakulle, olipa kiva käydä! Inspiroiduin teidän kodista niin että pienien torkkujen jälkeen alkoi pienimuotoinen raivaus meidän kirjastohuoneen hyllyille.
Mieskin innostui siivoamaan omat laatikkonsa ja lähtipä kasoittain papereita takan syötäväksi! Sitten imuroitiin, vaihdettiin lakanat ja pyyhittiin pölyt.. täytyy käydä teillä useammin niin pysyy paikat kunnossa! =)
Hei tää oli päivän paras
Ja mä korostan,että meillä ei todellakaan ole paikat tip top. Eikä varsinkaan puhdasta tai super siistiä. Täällä saa kokoajan siivota tän apinalauman jälkiä jne.Mutta siltikään ei ole koskaan puhdasta ku hetken. Mä olen kaikkea muuta kuin super siisti. Näkisitte tän kämpän nyt Leikkihuoneessa kaikki lelut lattialla,keittiö odottaa raivaamista jne, jne. Joka päivä teen sitä raivaamista monta kertaa päivässä.Ehkä Jasmin tarkoitti tätä mun sisustamista, " koristeita" siellä täällä jne.
Niin ja kiitos Jasminille mukavasta seurasta.Piristi kivasti.
[/URL
tuossa meidän alakerran pikku olkkari,jotain pientä uutta sielläkin on ja kaikki ei näy kuvassa.
Mulla olis hampis tänään klo 10. Ei yhtään jaksais mennä sinne.Olis nyt viime kertaisen hampaan paikkaus.Laittoivat vaan väliaikaisen paikan viime kerralla.
Sokerirasituksesta, sinne siis joutuu jossain kunnissa kaikki.Jossain vain ne jolla on painoa tietyn painoindeksin yli, ja ne joilla on sukurasite( suvussa diabetes) tai häikkää raskaudessa ja ne joilla ollut edellisessä raskaudessa. Kissinminttu: kyllä se neuvolatäti olis jos sulle asiasta maininnu. Meidän labraan oli monen viikon jono siihen testiin.
Normaali paastoarvo on 4,8-6 (suositus) "normaalilla" ihmisellä eli ei raskaana olevalla. Eri kunnissa on eri rajat sille paasto-arvolle mitä pitää raskaana olla. Täällä 07 ku odotin ni se raja oli 5,1 ( ja mulla oli just sen) nyt se on nostettu 5,3 ku neuvolatäti sanoi,että melkein kaikilla äideillä olis rd ja heidän kaikki aika menisi sen neuvomiseen ni rajaa on vähän nostettu.
Minnes osa mun kirjotuksesta katos...no pakko mennä aamupalalle,että ehdin syömään ennen hampista.
NN rv 25+ 5