Hakutulokset

  1. K

    laittakaa pienokaistenne kuvia ihailtavaksi

    siis oikeesti. joku tuntematon (vieläpä harmaa, olematta yhtään rasisti) pyyttä laittamaan nettiin kuvia lapsistanne. :o
  2. K

    laittakaa pienokaistenne kuvia ihailtavaksi

    Eikö kellään muulla hällärit soi jos joku netissä pyytää laittamaan pienokaistenne kuvia :/ :snotty: :attn:
  3. K

    Alentuva ja alentava,, (äidinkielestä siis pikkuasiaa )

    kiitos! :flower: mun täytyy nyt opiskella tämä asia oikein kunnolla, että voin nukkua yöni. :wave:
  4. K

    Alentuva ja alentava,, (äidinkielestä siis pikkuasiaa )

    minä ajattelen että noi on synonyymit.
  5. K

    Alentuva ja alentava,, (äidinkielestä siis pikkuasiaa )

    eli niillä olis eri merkitykset? mut sanoisitko, jos joku käyttäytyy ylenkatsovasti, että hän itse alentuu. mä ainakin käytän alentuu sanaa, esim lauseessa "kuinka kukaan alentuu noin alhaiseen tekoon."
  6. K

    Alentuva ja alentava,, (äidinkielestä siis pikkuasiaa )

    kääk. mä en pysty elämään tän asian kanssa. kun mun mielestä alentuva on sitä, että itse alentuu.. sanotaanhan sitä, että jokin asia on alentavaa. eli se asia (teko) alentaa sinua.
  7. K

    Alentuva ja alentava,, (äidinkielestä siis pikkuasiaa )

    mua häiritsee kun en tiiä satavarma, mutta onko noi molemmat sanat olemassa ja tarkoittavatko samaa vai eri asiaa? :kieh: kun mun mielestä alentuva on sitä, että itse alentaa itseään ja alentava on se, että alentaa toista, mutta kun mun mielestä ihmiset käyttää tota "alentuvaa" siinä...
  8. K

    Salasuhde

    no, se on sun päätös ja :flower: sille. oletanpa vain että ihminen on seksuaalinen eläin ja kuten sullakin, vaikka kotona olet, on vieraan maku alkanut kiinnostamaan, niin entä kaikki houkutukset jota reissussa olevat miehet kokevat.. no - hyvä että luotat mieheesi. toisaalta mun...
  9. K

    Piettäiskö tupakinmittainen tauko

    kai se o pakko! B)
  10. K

    mitä lasissa?

    punkkua nyt, oluttaki jo tänään juotu :saint:
  11. K

    Ottaisinko viel yhden bissen

    no - kuinka monta jo plakkarissa?
  12. K

    Kun 9kk vauva nukahtaa illalla tissilleja herää yöllä vielä imuttelemaan 2-3tunnin välein....neuvoja kaivataan!!

    Minä olen vieroittanut yösyötöistä ja samalla heräämisistä n. 10-11 kk iässä molemmat tytöt. Mummolassa kesti molemmilla kolme yötä tajuta, että yöllä nukutaan, eikä tissutella. Joten ihan pian voit hyvillä mielin yöimetystä lopetella. =) Ei siinä opettelussa oikeasti montaa yötä mene, jos...
  13. K

    haukutko miehesi mieluummin ystävälle joka haukku kanssasi häntä vai ystävälle joka ymmärtää myös miehesi motiivit?

    kyllä mie valitin ystävälle joka oli miun puolella, mutta annas olla jos joku arvosteli miestäni omasta aloitteestaan |O tämä pätee myös ystäviin, eli voi myötäillä jos puhun jaskaa jostain ystävästäni toiselle, mutta annas olla jos ystäväni arvostelee toista ystävääni :$ ei niin saa tehdä! :o
  14. K

    G: Mainitse joku ammatti jota jostain syystä arvostat erityisesti?

    miksi et arvosta heitä? he tekevät töitä, saavat siitä palkkaa ja maksavat verot. missä mättää? lipuntarkastajan on oikein päällikkö! sillä on valtaa! taidat kulkea pummilla :o
  15. K

    G: Mainitse joku ammatti jota jostain syystä arvostat erityisesti?

    Yhteiskunta tarvitsee työntekijöitä pyöriäkseen. Se, että tekee töitä, ihan mitä vaan työtä, on arvostettavaa. Onneksi meitä on moneksi, joten kaikkiin ammatteihin (toistaiseksi, toisiin kai vähän niukemmin) on halukkaita ja motivoituneita tekijöitä. Se, että joku on alansa asiantuntija on...
  16. K

    Salasuhde

    kui? :saint: vastaankin itse, eli luuletko tosiaan että miehet käy tällaista keskustelua keskenään, että pettäiskö vai ei?? :laugh: no ei tod. he tekevät niinkuin heistä tuntuu hyvälle ja "se mikä tapahtuu poissa kotoa pysyy poissa kotoa" . noh- mikä minä olen toisii neuvomaan. :kieh:
  17. K

    Minkä pituisia päiviä teillä lapsilla hoidossa?

    oukei- tärkeintähän on se, että perhe voi hyvin. Yritin jossain vaiheessa ( kun esikoinen meni kouluun ja kuopus oli neljän vai...) olla kokoaikaisena, mut ei tullut mitään. Oli niin p'ska fiilis viiden aikaan olla kotona ja syömään ja nukkumaan tyyliin, niin sovin taas lyhennetystä ja nyt on...
  18. K

    Salasuhde

    GO FOR IT BABY GO!! B) jos miehes on noin paljon poissa, niin hänellä on todennäköisesti ihan omat pelinsä siellä missä lieneekin. Ei sun tarvi istua kotona kärvistelemässä !! :saint: :saint: naiset on liian kilttejä ja ajattelee perheensä parasta samaan aikaan kun mies...
  19. K

    Minkä pituisia päiviä teillä lapsilla hoidossa?

    minä en olisi henk.koht. noin pientä vielä hoitoon vienyt mutta eipä ole mun ongelma. minä olen tehnyt lyhennettyä työaikaa esikoisesta kuopukseen, ja siis huomioonottaen työmatkani hoitopäivän pituudeksi tulee 7 h. eikö muuten normiaikaisella lapsella tule enemmän kuin 8h hoitoa...
  20. K

    Onko vanhemmalla oikeus levätä ennen kuin hakee lapsen tarhasta?

    ai niin ja nytkin kun kuopuksen vien päiväkotiin kasin aikaan aamulla ja pääsen puoli kolme (eli teen lyhennettyä kuuden tunnin työpäivää), niin hoidan kauppareissun jonkun kerran viikossa ENNEN kuin haen lapsen, koska tiedän, ettei hän pidän kaupassakäynnistä vaan sen ajan mielummin leikkii...

Yhteistyössä