Hakutulokset

  1. K

    Onko vanhemmalla oikeus levätä ennen kuin hakee lapsen tarhasta?

    ON. tosiaan kunhan lapsi ei ole hoidossa sieltä aamuneljästä lähtien. (onko edes sellaisia päikkäreitä).. minäkin opiskelijana silloin joskus hain lapsen vasta kun olin käynyt kotona siivoamassa, eli joskus kolmen aikaan iltapäivällä kun oli 8 aikaan sinne vienyt. En pitänyt sitä yhtään...
  2. K

    läski äiti=läskit lapset ei pidä paikkaansa!

    kokeilisit elämää hyväkroppaisena, niin ymmärtäisit. elämä vaan on helpompaa, kivempaa ja hauskempaa hoikkana. usko mua. molemmat nähneenä sanon. tosin en kansanterveyslaitoksen sun muiden ylipainorajoja rikkonut, mutta oma olo oli jossain vaiheessa ällöttävän pulska joten täytyi ottaa...
  3. K

    läski äiti=läskit lapset ei pidä paikkaansa!

    arg!! olemme huolissamme teidän lihavien terveydestä ja hyvinvoinnista ja te vastaatte näin ! :headwall: :headwall: vika on teissä, Teissä ITSESSÄNNE. Lihavuuden kaava on helppo: syö enemmän kuin kuluttaa. piste. minä en ainakaan halua elää elämääni edes pyöreähkönä. se vaatii työtä...
  4. K

    en kyllä haluais olla ilkeä mutta

    no entäs tää? osoittaa vaan, että KUKAAN ei ole täydellinen. :xmas: http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1575111
  5. K

    Mitä teen kun panettaa?

    kai nyt jokaisella itseään kunnioittavalla yh-NAISELLA on dildo ! :saint: tai kädet. :heart: Sooloseksi on siitä ihanaa, että voit vaan nauttia, sun ei tarvi TEHDÄ kelleen mitään. :xmas:
  6. K

    läski äiti=läskit lapset ei pidä paikkaansa!

    näinpä. Geeni vain HYPPÄSI yli. :D
  7. K

    läski äiti=läskit lapset ei pidä paikkaansa!

    annoskoot. Ihminen tarvitsee yllättävän vähän polttoainetta, me vain totutamme vatsamme ja mielemme aina enempään. tämä on ihan totta. minä huomasin jossain vaiheessa että söin (pituus156cm)saman verran , ellen jopa enemmän, kuin entinen puolisoni (186cm). :xmas: :xmas: enkä ole koskaan...
  8. K

    läski äiti=läskit lapset ei pidä paikkaansa!

    no ei tietenkään ole. Ihmisiä tuntuu huolestuttavan tämä ylipainoisten ihmisten, sekä aikuisten että lasten määrä, ja se on hyvä. On syytäkin huolestua. Tosin on TODENNÄKÖISEMPÄÄ että lapsi on lihava jos vanhemmat ovat. Ja sehän on tietenkin kaikkien SURULLISINTA koska lapsi ei ole itse...

Yhteistyössä