Hakutulokset

  1. K

    Hyi mikä possu mä olen!! :D

    toivottavasti toi on VAIN perjantaiherkuttelua :xmas: unohtuiko lautasmalli? ja eikä varmasti ole berliiniä joka päivä? :xmas: :xmas: :xmas:
  2. K

    palstamammat ei tälle pärjääkkään!!

    mun mielestäni ihan liian barbie. ei ole sitä kuuluisaa sex appealia ja persoonallisuutta :$ hyvin pärjään tuolle siis. B)
  3. K

    Läskit äidit

    Sulla ei vaan ole sama aineenvaihdunta ja kulutus kuin miehellä. Sun täytyy vaan kertakaikkiaan syödä VÄHEMMÄN.
  4. K

    Läskit äidit

    No hyvä, että lapset voivat hyvin! Syömishäiriö on samanlainen kuin alkoholismi, sen on TAHDON asia. Päivä kerrallaan päätät, että TÄNÄÄN en syö herkkuja.
  5. K

    Läskit äidit

    no, minä en lähtis päätäni seinään naputtamaan tämän aloituksen vuoksi. Olen itsekin kiinnittänyt huomioni ennenkaikkea uutisiin ja tutkimuksiin (eli tieteellisesti ja tilastollisesti todistettuihin faktoihin) ja siihen, miten paljon näkee ylipainoisia ihmisiä. Sekä vanhempia että lapsia...
  6. K

    Tämän päivän rikokset pinoon!

    samma här... tai laitoin tunnit mielestäni sen mukaan mitä niihin töihin OLISI VOINUT mennä ja loppuajan surffailin :xmas: puhuin ja meikkasin MYÖS tänään kuten aina autoa ajaessani.
  7. K

    Eikö mun lapsi osaa olla ihana?(kuva)

    Aivan täysin NORMAALIA leikki-ikäisen pyöreyttä!! Pitäisikö olla langanlaiha kolmevuotiaana :headwall: :headwall:
  8. K

    Eikö mun lapsi osaa olla ihana?(kuva)

    Ihana reipas tyttö! Mut oliko toi vähän provoa, että HÄN laittoi tavarat jääkaappiin koska SINÄ unohdit?! :flower:
  9. K

    G: Kenen palstalaisen kanssa et voisi tai haluaisi

    VOI tulla, kuten keuhkosyöpä tupakoimattomalle, MUTTA riski molemmissa asioissa kasvaa. SILTI Palleriinan "muutenkin pedofiili" - juttu meni vähän yli kaalin.
  10. K

    mikä teillä on uskovia ja lestoja vastaan?

    Myönnän olevani ennakkoasenteinen ja ehkä jopa asennevammainen :saint: , mutta mulla on vastaan ihmisiä jotka suostuvat (tyhmyyttään mielestäni) elämään jonkun uskonnon mukaisesti. mut mä olen mä. B)

Yhteistyössä