Hän laitoi kaikki ostokset jääkappiin itse(mä unohdin) ja äiti istuu konella :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:Katoin eka et lapses housuista roikkuu hintalappu, mut sit katoin tuota toista joka näytti kans hintalapulta (lapaluiden välissä ) ja tajusin, et ei oo lapsella uutta vaatetta päällä
Kovin oot tyhmä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kovin on pulska...
no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kovin oot tyhmä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kovin on pulska...
Pienellä lapsella saa ollakin masua. Ja Savannan tytöt on NIIN kauniita ja suloisia että =)
Ihana reipas tyttö!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Hän laitoi kaikki ostokset jääkappiin itse(mä unohdin) ja äiti istuu konella :ashamed:
Kiitos ja paljon :flower: :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kovin oot tyhmä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kovin on pulska...
Pienellä lapsella saa ollakin masua. Ja Savannan tytöt on NIIN kauniita ja suloisia että =)
Aivan täysin NORMAALIA leikki-ikäisen pyöreyttä!!Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kovin oot tyhmä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kovin on pulska...
Ei ole provo Hän on tommonen ,hän tietä kaikki mitä joka paikassa tapahtu ja aina yrittä olla kuin aikuinen,eikä se ole ensimäistä kerta että hän laita jääkappiin tavarat,mutta täällä kerralla mä unohdin ja iskä sohvalla nukku :/Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Ihana reipas tyttö!Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Hän laitoi kaikki ostokset jääkappiin itse(mä unohdin) ja äiti istuu konella :ashamed:
Mut oliko toi vähän provoa, että HÄN laittoi tavarat jääkaappiin koska SINÄ unohdit?!
:flower:
Varma joo,me käydään vielä lääkärilläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko pääsitte täistä eroon?
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kovin oot tyhmä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kovin on pulska...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Varma joo,me käydään vielä lääkärilläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko pääsitte täistä eroon?
Juu ei ole tuo lapsi mitenkään liian pulska! Itselläkin oli esikoinen tuollainen vähän pyöreä (ja on edelleen) mutta nätti kuin mikä! =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Aivan täysin NORMAALIA leikki-ikäisen pyöreyttä!!Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kovin oot tyhmä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kovin on pulska...
Pitäisikö olla langanlaiha kolmevuotiaana :headwall: :headwall:
Voit vallan mainiosti pitää mielipiteesi Tuskin se täällä kenellekään kamalasti merkitsee.Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:musta pitkät ja hoikat lapset ovat kauniita ja piste.