Eikö mun lapsi osaa olla ihana?(kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
laitan kun kuitenkin se oli jo,mutta se on viimeinen kuva,kun monet haukku lapsia täällä

http://www.aijaa.com/v.php?i=2588035.jpg
Söötti on flikka sulla! :D

Ja harmaa puupää: Mun mielestä taas fiksut ja aivot omaavat aikuiset on tavattoman ihania! Sulla tuntuu tuolla pääkopassa suhisevan pelkät sahajauhot. :hug:
 
No tuo mikään pullukka ole!! Mun neiti on pitkä ja pienpainonen, mutta niin silläkin oli aivan samanlainen massu. Nyt vasta kesän aikana lähteny pois kun ikä lähenee neljää. Se vaan vaan kuuluu joillekkin lapsille. Ihana ja niin reippaan näköinen Savanna :hug:
 
Uskomatonta
Kuinka joku voi sanoa lastasi pullukaksi. Maha vähän pömpöttää, mutta onhan asentokin tollanen etukeno. Vois jokainen kokeilla ite miltä näyttää kun seisoo tollases asennossa. Kattokaa vähän kasvoista ettei todellakaan ole mikään PULLUKKA. ÄrSyTtÄä eiköhän OIKEESTI pulskia lapsia ole jo tarpeeksi, ettei tartte hoikista pulskia alkaa vääntämään. Jotkut vanhemmat voi oikeesti ottaa nokkiinsa ja pistää lapsensa laihikselle tollasten kommenttejen takia. Oikeesti ajatelkaa vähän ennenkuin menette laukomaan tuollaisia. Tosin itse en kyllä netissä lapsistani kuvia jakelisi, vaikka kuinka söpöjä ovatkin... pedofiilit ikävä kyllä tykkää tuollaisista kuvista =(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uskomatonta:
Kuinka joku voi sanoa lastasi pullukaksi. Maha vähän pömpöttää, mutta onhan asentokin tollanen etukeno. Vois jokainen kokeilla ite miltä näyttää kun seisoo tollases asennossa. Kattokaa vähän kasvoista ettei todellakaan ole mikään PULLUKKA. ÄrSyTtÄä eiköhän OIKEESTI pulskia lapsia ole jo tarpeeksi, ettei tartte hoikista pulskia alkaa vääntämään. Jotkut vanhemmat voi oikeesti ottaa nokkiinsa ja pistää lapsensa laihikselle tollasten kommenttejen takia. Oikeesti ajatelkaa vähän ennenkuin menette laukomaan tuollaisia. Tosin itse en kyllä netissä lapsistani kuvia jakelisi, vaikka kuinka söpöjä ovatkin... pedofiilit ikävä kyllä tykkää tuollaisista kuvista =(
Se on totta ,niin totta että joku voi laita laihikselle näiden komenttejen takia,kun kaikki ovat erilaisia ja laihis voi olla niin huono lapselle,ei se kaikille edes sovi.
 

Yhteistyössä