Eikö mun lapsi osaa olla ihana?(kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kovin on pulska...
Kovin oot tyhmä... :headwall:

Pienellä lapsella saa ollakin masua. Ja Savannan tytöt on NIIN kauniita ja suloisia että =)
no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.

Mun molemmat lapset ovat pelkkää luuta ja nahkaa. Kateellisena katselin Savannan hyvinvoivan näköistä tyttöä!
Mun toinen on kans luuta ja nahka ja vielä toi vatsatauti vei yli 600g :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kovin on pulska...
Kovin oot tyhmä... :headwall:

Pienellä lapsella saa ollakin masua. Ja Savannan tytöt on NIIN kauniita ja suloisia että =)
no joo saa olla vähän masua,mut ei nyt tollasta sentää...muutenki pulska kun vaan mahasta.
Aivan täysin NORMAALIA leikki-ikäisen pyöreyttä!!

Pitäisikö olla langanlaiha kolmevuotiaana :headwall: :headwall:

No näimpä!!!Että ärsyttää nää harmaat jotka tulee aina ja ikuisesti laukomaan päätään!
:kieh:
Just oli tutkimus,jossa todettiin,että suomalaiset lapset eivät todellakaan ole euroopan lihavimpia vaan päinvastoin!Ne lihavimmat lapset löytyy Italiasta ym.välimeren maista! :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
musta pitkät ja hoikat lapset ovat kauniita ja piste.
:eek: Voit panna pistees sun perseeseen.Toi kuvaus ei sovi lapseen.
ja miksei sovi? mulla on kolme lasta ja kaikki pitkiä ja hoikkia.
No tottakai sun mielestä sitten pitkät & hoikat lapset on kauniita.
Mutta muut voi pitää lapsenpyöreitä lapsia kauniimpina. Kuten minä: mun mielestä lapsella kuuluu olla mahaa. Ainakin pari-kolmevuotiaalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
musta pitkät ja hoikat lapset ovat kauniita ja piste.
:eek: Voit panna pistees sun perseeseen.Toi kuvaus ei sovi lapseen.
ja miksei sovi? mulla on kolme lasta ja kaikki pitkiä ja hoikkia.
No tottakai sun mielestä sitten pitkät & hoikat lapset on kauniita.
Mutta muut voi pitää lapsenpyöreitä lapsia kauniimpina. Kuten minä: mun mielestä lapsella kuuluu olla mahaa. Ainakin pari-kolmevuotiaalla.
Näin. Minusta on ihanaa kun tuolla 2v:llä on suloinen pömppömasu. :heart: On jotenkin "terveen" merkki, hyvinvoiva lapsi. Esikoisella 3,5v ei taas ole oikeastaa ihan pikkuvauvaajan jälkeen masua ollutkaan. Joskus tuntuu ihan säälittävältä katsella tuota epätavallisen hoikkaa olemusta ja liian ohkaisia, voimattomia jalkoja. :/

Mielummin soisi tuolle vahvat lihakset ja vähän terveää pöyreyttä päälle.
 
vihainen
pitää aikuisen(?) ihmisen olla sitten oikea tyhmyyden huippu, arvostella nyt 3 vuotiaan pienen lapsen normaalia pyöreyttä :( minut tekee kyllä surulliseksi tollaset aivottomat ihmiset, oikeasti ei terve aikuinen ihminen päästä suustaan tollasta sontaa!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:
pitää aikuisen(?) ihmisen olla sitten oikea tyhmyyden huippu, arvostella nyt 3 vuotiaan pienen lapsen normaalia pyöreyttä :( minut tekee kyllä surulliseksi tollaset aivottomat ihmiset, oikeasti ei terve aikuinen ihminen päästä suustaan tollasta sontaa!!
En mäkään tajua että joku voi arvosta lapsia :(
 

Yhteistyössä