Läskit äidit

  • Viestiketjun aloittaja Jessika
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Miksi on niin vaikeaa muka kieltäytyä siitä ruoasta ja herkusta? Antaa lapsensakin vielä lihoa? :eek: Sitä en helposti itselleni anteeksi antaisi.
Mä en anna lasteni lihoa vaan me syödään KUNNON kotiruokaa. On lautasmallit käytössä. Mun läskit pysyy herkuilla joita syön salaa. On vaikeaa kieltäytyä herkuista, se on se makean himo ja tottumus.

 
Toki ois hyvä laihduttaa jos on ylipainoa ja niinhän mie teenkin.
Meil syö koko perhe samaa ruokaa ja poika on hoikka kuten isänsäkin. Karkkia yms herkkuja meillä syödään pääasiassa viikonloppuisin ja silloinkin kohtuudella.

Jos jotakuta inhottaa katella mun pikkuhiljaa katoavia läskejä nii voi laittaa silmät kiinni tai katsoa muualle. Ihan sama mulle. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
SELI SELI
Anteeks mitä? Etkö sä vaan voi oikeasti uskoa, että jos on lihava äiti, se ei tarkoita sitä, että koko perhe olisi lihava ja se ruoka mitä siellä syödään on epäterveellistä ja lihottavaa. Etkö osaa lukea, että äidit osaa herkutella salaa ja niin ne kilot kertyy vain ja ainoastaan äidille...

Siis taivas :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Miksi on niin vaikeaa muka kieltäytyä siitä ruoasta ja herkusta? Antaa lapsensakin vielä lihoa? :eek: Sitä en helposti itselleni anteeksi antaisi.
Mä en anna lasteni lihoa vaan me syödään KUNNON kotiruokaa. On lautasmallit käytössä. Mun läskit pysyy herkuilla joita syön salaa. On vaikeaa kieltäytyä herkuista, se on se makean himo ja tottumus.
No hyvä, että lapset voivat hyvin!

Syömishäiriö on samanlainen kuin alkoholismi, sen on TAHDON asia. Päivä kerrallaan päätät, että TÄNÄÄN en syö herkkuja.

 
Turkilmas
Mä ainakin oon kaappisyöppö. Syön salaa jopa mieheltäni (joka kyllä tietää että syön :D ). Meillä on pojalla kerran viikossa karkkipäivä, toisin kuin äidillään.

Ruokana meillä on ihan tavallista kotiruokaa, teen tuoreen salaatinkin (lähes) joka päivä. Syödään myös paljon keittoja, kuten vaikkapa tänään jauhelihakeittoa. Juomana poika juo maitoa ja vettä.

Eli ainakin meikäläinen on läski ihan vaan loputtomasta karkin ja muiden herkkujen syömisestä. Itse ruoka ei meillä ole ongelma.
 
poicci
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm...minä läski, mies ei ja samaa ruokaa syödään...ei oikein mene sun yhtälön kanssa yksiin se :D
Sulla ei vaan ole sama aineenvaihdunta ja kulutus kuin miehellä. Sun täytyy vaan kertakaikkiaan syödä VÄHEMMÄN.
Ihan vain kysäisen, että oletko ollut ylipainoinen?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm...minä läski, mies ei ja samaa ruokaa syödään...ei oikein mene sun yhtälön kanssa yksiin se :D
Sulla ei vaan ole sama aineenvaihdunta ja kulutus kuin miehellä. Sun täytyy vaan kertakaikkiaan syödä VÄHEMMÄN.
No, minä käyn herkkukaapilla ja mies ei :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:
Miksi on niin vaikeaa muka kieltäytyä siitä ruoasta ja herkusta? Antaa lapsensakin vielä lihoa? :eek: Sitä en helposti itselleni anteeksi antaisi.
Mä en anna lasteni lihoa vaan me syödään KUNNON kotiruokaa. On lautasmallit käytössä. Mun läskit pysyy herkuilla joita syön salaa. On vaikeaa kieltäytyä herkuista, se on se makean himo ja tottumus.
No hyvä, että lapset voivat hyvin!

Syömishäiriö on samanlainen kuin alkoholismi, sen on TAHDON asia. Päivä kerrallaan päätät, että TÄNÄÄN en syö herkkuja.
Tuo on muuten totta, nyt kun olen sokerittomalla ruokavaliolla niin kummasti sitä osaa nauttia ihan tavallisesta ruoasta aiva erilailla kuin ennen. =) Minulle herkkua on nykyään esim persikka kerran viikossa -tai yksi korvapuusti(jonka vuoksi jätin päivällä maidon juomatta ruoan kanssa) :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No hyvä, että lapset voivat hyvin!

Syömishäiriö on samanlainen kuin alkoholismi, sen on TAHDON asia. Päivä kerrallaan päätät, että TÄNÄÄN en syö herkkuja.
Tuo on muuten totta, nyt kun olen sokerittomalla ruokavaliolla niin kummasti sitä osaa nauttia ihan tavallisesta ruoasta aiva erilailla kuin ennen. =) Minulle herkkua on nykyään esim persikka kerran viikossa -tai yksi korvapuusti(jonka vuoksi jätin päivällä maidon juomatta ruoan kanssa) :D [/quote]

Minulla on kyllä kausia jolloin olen ilman herkkuja. Viikkojakin saattaa mennä niin että otan palan tummaa suklaata kahvin kans. Mutta sitten taas menee viikkoja että menee joka päivä herkkuja. Sen lisäksi mulla tippuu paino erityisen hitaasti sairauden takia ja se turhauttaa. Aiemmin tippui kiloja viikossa.
 

Yhteistyössä