vieras
Hmm...minä läski, mies ei ja samaa ruokaa syödään...ei oikein mene sun yhtälön kanssa yksiin se
Mä en anna lasteni lihoa vaan me syödään KUNNON kotiruokaa. On lautasmallit käytössä. Mun läskit pysyy herkuilla joita syön salaa. On vaikeaa kieltäytyä herkuista, se on se makean himo ja tottumus.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Miksi on niin vaikeaa muka kieltäytyä siitä ruoasta ja herkusta? Antaa lapsensakin vielä lihoa? Sitä en helposti itselleni anteeksi antaisi.
Kiristääkö pipa vai ekkö oo saanu aikoihis..Alkuperäinen kirjoittaja ap:SELI SELI
Anteeks mitä? Etkö sä vaan voi oikeasti uskoa, että jos on lihava äiti, se ei tarkoita sitä, että koko perhe olisi lihava ja se ruoka mitä siellä syödään on epäterveellistä ja lihottavaa. Etkö osaa lukea, että äidit osaa herkutella salaa ja niin ne kilot kertyy vain ja ainoastaan äidille...Alkuperäinen kirjoittaja ap:SELI SELI
No hyvä, että lapset voivat hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en anna lasteni lihoa vaan me syödään KUNNON kotiruokaa. On lautasmallit käytössä. Mun läskit pysyy herkuilla joita syön salaa. On vaikeaa kieltäytyä herkuista, se on se makean himo ja tottumus.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Miksi on niin vaikeaa muka kieltäytyä siitä ruoasta ja herkusta? Antaa lapsensakin vielä lihoa? Sitä en helposti itselleni anteeksi antaisi.
Sulla ei vaan ole sama aineenvaihdunta ja kulutus kuin miehellä. Sun täytyy vaan kertakaikkiaan syödä VÄHEMMÄN.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm...minä läski, mies ei ja samaa ruokaa syödään...ei oikein mene sun yhtälön kanssa yksiin se
niin etkö kuule parempaan pysty, senkin luuviulu paskasikakasaAlkuperäinen kirjoittaja ap:SELI SELI
Ihan vain kysäisen, että oletko ollut ylipainoinen?Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Sulla ei vaan ole sama aineenvaihdunta ja kulutus kuin miehellä. Sun täytyy vaan kertakaikkiaan syödä VÄHEMMÄN.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm...minä läski, mies ei ja samaa ruokaa syödään...ei oikein mene sun yhtälön kanssa yksiin se
No, minä käyn herkkukaapilla ja mies eiAlkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Sulla ei vaan ole sama aineenvaihdunta ja kulutus kuin miehellä. Sun täytyy vaan kertakaikkiaan syödä VÄHEMMÄN.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm...minä läski, mies ei ja samaa ruokaa syödään...ei oikein mene sun yhtälön kanssa yksiin se
Tuo on muuten totta, nyt kun olen sokerittomalla ruokavaliolla niin kummasti sitä osaa nauttia ihan tavallisesta ruoasta aiva erilailla kuin ennen. =) Minulle herkkua on nykyään esim persikka kerran viikossa -tai yksi korvapuusti(jonka vuoksi jätin päivällä maidon juomatta ruoan kanssa)Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:No hyvä, että lapset voivat hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en anna lasteni lihoa vaan me syödään KUNNON kotiruokaa. On lautasmallit käytössä. Mun läskit pysyy herkuilla joita syön salaa. On vaikeaa kieltäytyä herkuista, se on se makean himo ja tottumus.Alkuperäinen kirjoittaja Kaffepaussi:Miksi on niin vaikeaa muka kieltäytyä siitä ruoasta ja herkusta? Antaa lapsensakin vielä lihoa? Sitä en helposti itselleni anteeksi antaisi.
Syömishäiriö on samanlainen kuin alkoholismi, sen on TAHDON asia. Päivä kerrallaan päätät, että TÄNÄÄN en syö herkkuja.
Läski voi laihduttaa... tyhmyydelleen ei voi mitään Oletko muuten huolissasi että se periytyy lapsillesi?Alkuperäinen kirjoittaja Jessika:Eiks ois järkevämpää laihduttaa? Mites lapset? Luulet sä ettei ne syö samaa sapuskaa?
Tuo on muuten totta, nyt kun olen sokerittomalla ruokavaliolla niin kummasti sitä osaa nauttia ihan tavallisesta ruoasta aiva erilailla kuin ennen. =) Minulle herkkua on nykyään esim persikka kerran viikossa -tai yksi korvapuusti(jonka vuoksi jätin päivällä maidon juomatta ruoan kanssa) [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No hyvä, että lapset voivat hyvin!
Syömishäiriö on samanlainen kuin alkoholismi, sen on TAHDON asia. Päivä kerrallaan päätät, että TÄNÄÄN en syö herkkuja.