palstamammat ei tälle pärjääkkään!!

  • Viestiketjun aloittaja salakas
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
No jaa. Ei oikein kiinnosta tuollainen tusinablondilook. Ei sillä, että itse olisin jotain superia... mutta hitonko väliä. Kunhan tekee elämässään jotain järkevää.
 
No jos sitä omaan ulkonäköön pitää verrata, niin mä tahtoisin nähdä hänetkin aamulla ilman meikkiä umpiväsyneenä heränneenä tai illalla, kun fiilis on, että oot kaikkes antanut eikä se riittänyt mihinkään, kun fiilis on vähintäänkin rähjäinen.
Sit, kun tuo nainen on mun kanssa ees samalla viivalla niin sit mä voin ruveta vertailee. :D

Nätti tyttö, mutta en tykkää blondeista. (no ihan muutama poikkeus tapaus on...)
 
Niinpä
Aika tavallisen näköinen noin vaatteet päällä, ilman en osaa sanoa, kun en ole nähnyt. Kauniimpi on ja nuorempi tietty kuin minä, onnea vaan hänelle valitsemallaan tiellä, rankkaa tulee varmasti olemaan elämä !
 
tytti
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Onhan tuo ihan nätti, mutta esim. tämä on paljon kauniimpi!

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/maajussille_morsian_2007/511389.jpg
tuosta mä en taas jotenkaan tykkää yhtään... Ihan tavis.
No mut taviskin voi olla kaunis :) Eiku ymmärsinkö nyt väärin...
 
Turkilmas
No mä olen sitä mieltä että verrattuna omaan ulkonäkööni tuo on aivan uskomattoman kaunis nainen ja mä valtavasti kadehdin sen jaksamista hoitaa ulkonäköään.

Yleisellä tasolla voisin luetella montakin kauniimpaa naista kuin tuo linkitetty. Esimerkkinä mainittakoon se keihäänheittäjä jonka joku linkitti Sörhiksen aloittamaan Pekingin herkut-ketjuun. Juma että siinä oli kaunis nainen ja tuhannesti luonnollisemman oloinen kuin tuo linkitetty.
 
no jaa.. ihan mielellään olisin tuon näkönen..mut.. ei se nyt sillain mun makuun kaunis ollu.. tai siis, että ihan hyvännäkönen, ei siinä mitään, mutta.. en tiä..puuttuisko siittä sit se "jokin".. :D mut siis näpsäkkä nainenhan tuo
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Onhan tuo ihan nätti, mutta esim. tämä on paljon kauniimpi!

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/maajussille_morsian_2007/511389.jpg
tuosta mä en taas jotenkaan tykkää yhtään... Ihan tavis.
No mut taviskin voi olla kaunis :) Eiku ymmärsinkö nyt väärin...

Niin voi ja usein onkin, mutta tuota mä en vaan pidä erikoisena tai siis ei hivele mun silmää. En ees osaa sanoa, että mikä siinä ei sytytä, kun ei siinä periaatteessa oo mitään vikaakaan, ei vaan sytytä. Joskaan ei sytyttänyt eka kuvakaan...
 

Yhteistyössä