Juu ymmärsin väärin ekaksi Jotenki ajattelin, että tarkoitit että ei ole mikään A. Jolie luokan julkkis eli siihen verrattuna tavis... Minun aivot käy nyt vähän ylikierroksilla ja käsittelee kaiken liian monimutkaisestiAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Niin voi ja usein onkin, mutta tuota mä en vaan pidä erikoisena tai siis ei hivele mun silmää. En ees osaa sanoa, että mikä siinä ei sytytä, kun ei siinä periaatteessa oo mitään vikaakaan, ei vaan sytytä. Joskaan ei sytyttänyt eka kuvakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Tässä on oikeasti kaunis:
quote]
Kuka hän on? :ashamed:
[/quote]
Vivien Leigh
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Tässä on oikeasti kaunis:
quote]
Kuka hän on? :ashamed:
[/quote]
Vivien Leigh[/quote]
Arvasin väärin. Mutta nätti on ja varmaan tosi hoikka.
Oonkohan mä nirso, kun en mä syty A. Joliestakaan?!?Alkuperäinen kirjoittaja tytti:Juu ymmärsin väärin ekaksi Jotenki ajattelin, että tarkoitit että ei ole mikään A. Jolie luokan julkkis eli siihen verrattuna tavis... Minun aivot käy nyt vähän ylikierroksilla ja käsittelee kaiken liian monimutkaisestiAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Niin voi ja usein onkin, mutta tuota mä en vaan pidä erikoisena tai siis ei hivele mun silmää. En ees osaa sanoa, että mikä siinä ei sytytä, kun ei siinä periaatteessa oo mitään vikaakaan, ei vaan sytytä. Joskaan ei sytyttänyt eka kuvakaan...
Kauneusleikkauksissa käyneen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja salakas:http://www.iltalehti.fi/viihde/200808228153980_vi.shtml
*vihellys ja kumarrus* Mitä mieltä olet hänestä verrattuna omaan ulkonäköösi?