palstamammat ei tälle pärjääkkään!!

  • Viestiketjun aloittaja salakas
  • Ensimmäinen viesti
tytti
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Niin voi ja usein onkin, mutta tuota mä en vaan pidä erikoisena tai siis ei hivele mun silmää. En ees osaa sanoa, että mikä siinä ei sytytä, kun ei siinä periaatteessa oo mitään vikaakaan, ei vaan sytytä. Joskaan ei sytyttänyt eka kuvakaan...
Juu ymmärsin väärin ekaksi :) Jotenki ajattelin, että tarkoitit että ei ole mikään A. Jolie luokan julkkis eli siihen verrattuna tavis... Minun aivot käy nyt vähän ylikierroksilla ja käsittelee kaiken liian monimutkaisesti :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Niin voi ja usein onkin, mutta tuota mä en vaan pidä erikoisena tai siis ei hivele mun silmää. En ees osaa sanoa, että mikä siinä ei sytytä, kun ei siinä periaatteessa oo mitään vikaakaan, ei vaan sytytä. Joskaan ei sytyttänyt eka kuvakaan...
Juu ymmärsin väärin ekaksi :) Jotenki ajattelin, että tarkoitit että ei ole mikään A. Jolie luokan julkkis eli siihen verrattuna tavis... Minun aivot käy nyt vähän ylikierroksilla ja käsittelee kaiken liian monimutkaisesti :LOL:
Oonkohan mä nirso, kun en mä syty A. Joliestakaan?!? :LOL:
Älä välitä, hitaalla käydään täälläkin... :ashamed:
 
Ja mu mielest siihen ei ees paljoa tarvita, et käydään kaikenlaisissa leikkauksissa tai sitten kuvia parannellaan digitaalisesti. Eihä tuollaset ees useinkaan pidä huolta juurikaan itestään. Urheilevat ehkä juu, mutta kaikki se mikä tekee "hyvännäköisen" tuollaisista on meikki sekä kuvan muokkaus. Ja tuollasilla on kyllä ihan omat meikkaajat sun muut.
 

Yhteistyössä