Hakutulokset

  1. K

    Haluaako joku kysyä jotain hyvässä parisuhteessa elävältä?

    Jaahas - ei hiano vaan hyvä. Mä nyt pidin noita melkein synonyymeinä. Ei tässä ole kukaan suuttunut - haluamme tottakai perustelut.
  2. K

    Haluaako joku kysyä jotain hyvässä parisuhteessa elävältä?

    Eipä. No, joka tapauksessa, kerro nyt pääpiiteittäin, mikä teidän parisuhteesta tekee niin hianon.
  3. K

    monenko haarojenväli haisee kamomillalle?

    Sillille? Mun ainakin TUOKSUU p*llulle. Mua niin ärsyttää nää mainokset että "estää hajun" ... Voi V*TTU, mun tavarani ainakin TUOKSUU eikä HAISE...!!
  4. K

    Taitaa olla monella vanhemmalla nykyaikana

    monella varmaan mut ei meillä :saint:
  5. K

    G: Kuuinka paljon lapsenne saa päivittäin olla - pelaamista lukuunottamatta - tietokoneella?

    hmmm... minä olen sitä mieltä, että elämä on jossain muualla kuin siinä koneen äärellä. me käydään mielummin kirjastosta hakemassa kirjat kieltenopiskelua tai runojenlukua varten. piirrämme mielummin paperille, vaikkakin tytöt joskus käyttää tota paintia koneella, mutta se kuuluu tuohon tuntiin...
  6. K

    G: Kuuinka paljon lapsenne saa päivittäin olla - pelaamista lukuunottamatta - tietokoneella?

    meillä ei olla koneella päivittäin, ehkä kolmena tai neljänä päivänä viikossa ja tunnin kerrallaan. tytöt on 6 ja 9, ja netissä pelaavat pelejä mm. games2girls - sivustolla. isompi mesettää samalla kavereiden kanssa. meillä ei ole lainkaan pelejä, siis tietokone- xbox- ... mitä niitäonkaan...
  7. K

    Pakko se on myöntää et toi BB;n

    Jos Minna ei olis talossa, veikkaisin että olet hän itse ! B) Mut joo - niissä vanhoissa hoikemmissa kuvissa ihan nätti on kyllä. Ja vaikka hän monella tapaa on ärsyttävä niin on myös toisaalta aika empaattinen lohdutellessaan mm. Nikoa ja Harria, ja yrittänyt Harrin ja Cherin välejä...
  8. K

    Voi kun joku kertoisi tuolle Evalle

    voihan olla että Eva tarkoitti tässä, että on hyvät ja luottamukselliset välit. Tiedä häntä - lehti odottaa tuossa vielä korkkaamattomana :p Jos ulosanti on heikkoa tai toimittaja käsittää/kirjoittaa hiukan ot niin ...
  9. K

    helppoja ruokia pienellä rahalla?

    Linssikeittoa!! Se ei paljo lompakkoo rokota. Tomaattimurskapohjaisena teen ja tulee sellainen kattilallinen, että avot, koko viikko syyään :xmas: linssipaketistakin löytyy ohje. kasvislinssipata tai -laatikko on varmasti myös halpa, ite en ole koskaan tehnyt kylläkään, kun tykkään...
  10. K

    helppoja ruokia pienellä rahalla?

    Kasvissosekeitto ! Variaatioita löytyy; esim. parsa- ja kukkakaali; porkkana-pakastemaissi; porkkana-lanttu; ja vaikka mitä kasviksia voi yhdistellä! Useimpiin laitan perunaa myös, tasapainottamaan makua ja väriä. Maustaminen tärkeää ja se, ettei ole liian vetistä. Sekaan lautaselle ehkä hiukan...
  11. K

    mitäs jos tehtäis joukkoirtisanoutuminen

    no juu - liian monella keskituloisella nousi maksimiin tuo hoitomaksu. :( Aika sairasta, että (mikä se oli se tuloraja millä maksaa maksimin varmaan joku 4000 vai?), mut enivei, että he maksavat saman kuin esim ne perheet jotka tienaa sellasen 10 000 ja siitä ylöspäin. Mut näinhän se...
  12. K

    uskotko?

    musta oli järkyttävää kuulla mitä potaskaa ne syötti siellä iltapäiväkerhossa niille lapsille. no otin lapseni pois sieltä, enkä kuopustakaan vie. nyt erosin kirkosta, mutta koululaiseni halusi jatkaa uskonnontunneilla, kun oli kerran JOUTUNUT sen aloittamaan. silloin kuuluimme kirkkoon...
  13. K

    uskotko?

    hm. mun puolesta vois ottaakin. ihmisillä on tarve uskoa johonkin suurempaan voimaan, voisko se olla ihan sitä. tai siis toisilla on. mulla ei. ainahan on uskottu johonkin ja juuri se, että maapallon ihmiset eivät usko samaan asiaan kertoo oman näkemykseni mukaan sen, että ne ovat satua...
  14. K

    onko 300e kuussa elatusmaksua

    mut eikö jokaisen lapsen elatustarve ole sama?! siis jokin vakio. vai onko toisten muksuilla enemmän tarpeita kuin toisten. :o
  15. K

    uskotko?

    eikö jo sanat usko ja uskonto kerro, että asia on puhtaasti uskon asia. Ei siis fakta.
  16. K

    uskotko?

    samaa mieltä. :x
  17. K

    laittakaa pienokaistenne kuvia ihailtavaksi

    ahaa täällä onkin näin välinpitämätöntä porukkaa.
  18. K

    laittakaa pienokaistenne kuvia ihailtavaksi

    sellaiset sivuthan ovat laittomia, eikä niitä ihan pelkällä googlella löydy. joten lastenlehden sivut ihan hyvä vaihtoehto saada kuvia. aika varauksellisesti tällaiseen lapsikuvapyyntöön suhtaudun.
  19. K

    onhan se aika komea,vai mitä?

    panisin B)
  20. K

    Raskausaikana tulleet kilot ja syöminen ja liikunta sen jälkeen

    Kyllä multa pelkkä imetys vei tulleet kilot, en muista että olisin erityisen paljon vaunulenkkeillyt.. Mutta imetys ne vei. Aah se oli ihanaa aikaa! Sai syödä mitä vaan ja silti vain laihtui =)

Yhteistyössä