Haluaako joku kysyä jotain hyvässä parisuhteessa elävältä?

Ristiverinen
Miksi koet että hyvä parisuhde on jotain niin harvinaista, että ihmiset haluaisivat kysellä jotain erikoisempaa juuri sinulta?

Haluaako joku kysyä jotain keskiruskeat hiukset omaavalta?

Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:
ei ollut tarkoitus brassailla tai pahoittaa kenenkään mieltä. Ei mulla ole mitään erityistä kerrottavaa. Elän vain hyvässä parisuhteessa ja ajattelin että haluaako joku kysyä jotain. Tät`s it. :)
Eipä.

No, joka tapauksessa, kerro nyt pääpiiteittäin, mikä teidän parisuhteesta tekee niin hianon.

Aarteenetsijä
niin enkä oo hienosta puhunut vaan hyvästä. Onko teillä kaikilla sitten niin huono suhde että pitää suuttua tällasesta aloituksesta??
En löytänyt tarvetta kysyä sulta mitään. Eikös siitä voisi päätellä, että oma parisuhteeni on aikas mallillaan?

Haluatko kysyä multa jotain? ;)

niin enkä oo hienosta puhunut vaan hyvästä. Onko teillä kaikilla sitten niin huono suhde että pitää suuttua tällasesta aloituksesta??
Itse en ainakaan huomannut kenenkään suuttuvan. Ehkä ihmetystä vain ja kysymyksiä, mikä parisuhteesta tekee sen hyvän?

Jokaisella on erillaisia vaatimuksia hyvälle ja aloituksesi tuntuu jotenkin älyttömältä. Ja kommenteista paistaa luulo, että kuvittelet muilla tällä palstalla olevan huono parisuhde. En oikein ymmärtänyt aloituksesi pointtia, meni täysin ohi.

A
olen miettinyt muita miehiä ja pettänytkin. On ollu tosi isoja kriisejä vuosien mittaan. Vuosia takan 9. Mutta nyt on kaikki hyvin.
No mulla ei ole ikinä ollut tarvetta pettää, kun meidän suhde on NIIIN hyvällä pohjalla ;) Joten ei kysyttävää ;)

Jaahas - ei hiano vaan hyvä. Mä nyt pidin noita melkein synonyymeinä.

Ei tässä ole kukaan suuttunut - haluamme tottakai perustelut.

elämä on ihanaa
ei ollut tarkoitus brassailla tai pahoittaa kenenkään mieltä. Ei mulla ole mitään erityistä kerrottavaa. Elän vain hyvässä parisuhteessa ja ajattelin että haluaako joku kysyä jotain. Tät`s it. :)
Mullakin oli 'ihan hyvä' parisuhde 20v, nuorena naitu avioliittoon. Jotenkin vain kasvaa iäsn kanssa erilleen, eri suuntiin ja parempi erota. Itse erosin ollessani 35, korkea aika että pystyin saamaan vielä uuden lapsen. Ja n yt en viitsi aloittaa enää mitään suhdetta lapset aikuisia kuopusta lukuunottamatta.

Juu. Kyllä se on hyvä. Ollaan käyty hirveästi kriisejä läpi vuosien mittaan ja hitsauduttu yhteen. Kummatkin ymmärretään ettei kumpikaan ole täydellinen. Hyväksytään toistemme viat sellaisina kuin ne ovat, Nyt on elämä tosi hyvää ja olen iloinen siitä. :hug: Vaikka pettäminen onkin väärin, vahvisti se pitkällä kaavalla meidän koko liittoa. Loppui toisen itsestäänselvyytenäpitäminen ensinnäkin, joka meidän suhdetta alunperin myrkytti....eli vaikeuksien kautta voittoon.

elämä on ihanaa
olen miettinyt muita miehiä ja pettänytkin. On ollu tosi isoja kriisejä vuosien mittaan. Vuosia takan 9. Mutta nyt on kaikki hyvin.
Yhdeksän vuotta on vasta lasten leikkiä, kysy uudelleen kun olet ollut 20 vuotta tai pidempään.

Yhteistyössä