veit sanat suustaniAlkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:No selvästi haluat kertoa jotain, joten anna tulla
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:veit sanat suustaniAlkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:No selvästi haluat kertoa jotain, joten anna tulla
Oletko löytänyt punaista hiusväriä, joka tarttuisi niin hyvin että pysyisi kirkkaana pitkään?Alkuperäinen kirjoittaja Ristiverinen:Haluaako joku kysyä jotain keskiruskeat hiukset omaavalta?
Eipä.Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:ei ollut tarkoitus brassailla tai pahoittaa kenenkään mieltä. Ei mulla ole mitään erityistä kerrottavaa. Elän vain hyvässä parisuhteessa ja ajattelin että haluaako joku kysyä jotain. Tät`s it.
En löytänyt tarvetta kysyä sulta mitään. Eikös siitä voisi päätellä, että oma parisuhteeni on aikas mallillaan?Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:niin enkä oo hienosta puhunut vaan hyvästä. Onko teillä kaikilla sitten niin huono suhde että pitää suuttua tällasesta aloituksesta??
Itse en ainakaan huomannut kenenkään suuttuvan. Ehkä ihmetystä vain ja kysymyksiä, mikä parisuhteesta tekee sen hyvän?Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:niin enkä oo hienosta puhunut vaan hyvästä. Onko teillä kaikilla sitten niin huono suhde että pitää suuttua tällasesta aloituksesta??
No mulla ei ole ikinä ollut tarvetta pettää, kun meidän suhde on NIIIN hyvällä pohjalla Joten ei kysyttävääAlkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:olen miettinyt muita miehiä ja pettänytkin. On ollu tosi isoja kriisejä vuosien mittaan. Vuosia takan 9. Mutta nyt on kaikki hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:niin enkä oo hienosta puhunut vaan hyvästä. Onko teillä kaikilla sitten niin huono suhde että pitää suuttua tällasesta aloituksesta??
Mullakin oli 'ihan hyvä' parisuhde 20v, nuorena naitu avioliittoon. Jotenkin vain kasvaa iäsn kanssa erilleen, eri suuntiin ja parempi erota. Itse erosin ollessani 35, korkea aika että pystyin saamaan vielä uuden lapsen. Ja n yt en viitsi aloittaa enää mitään suhdetta lapset aikuisia kuopusta lukuunottamatta.Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:ei ollut tarkoitus brassailla tai pahoittaa kenenkään mieltä. Ei mulla ole mitään erityistä kerrottavaa. Elän vain hyvässä parisuhteessa ja ajattelin että haluaako joku kysyä jotain. Tät`s it.
No tämä pettäminen ja siitä selviäminen lisää uskottavuutta. Vahva suhde kestää pahempia kriisejä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:hauska tyyppi onko milestäsi parisuhde hyvää jos olet pettänytkin, huh!
Yhdeksän vuotta on vasta lasten leikkiä, kysy uudelleen kun olet ollut 20 vuotta tai pidempään.Alkuperäinen kirjoittaja Hauska tyyppi:olen miettinyt muita miehiä ja pettänytkin. On ollu tosi isoja kriisejä vuosien mittaan. Vuosia takan 9. Mutta nyt on kaikki hyvin.