Hakutulokset

  1. O

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Huomenta, Kovasti onnea Joululahjalle joululahjasta! Olis varmaan pitänyt tuota nimimerkkiä tosiaan miettiä tarkemmin, jotta ei olis käynyt näin. Tuiskun kanssa meillä aika samat meiningit, meillä esikoinen tuli tosin "jo" 38+2 ja silloinkin kypsymistä tapahtui pitkän matkaa, vaikkei...
  2. O

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Tervehdys taas täältäkin. Juu ja yhdessä kasassa ollaan PRKL! Meillä sitten tuli tähän kaikkeen vatsatauti vielä päälle. Itse olin viikonloppuna ja tyttö sitten alkuviikosta. Sen jälkeen menikin mukavasti aikaa, että sain kaikenmaailman matot ja petauspatjat ja peitot ja tyynyt pestyä, kun...
  3. O

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Niinjuu ja sitä vielä piti valittamani, että tuo perhanallinen flunssa jatkuu edelleen... siis mitä, yli kaks viikkoa jo. Oon yleensä kaikkien mahdollisten troppien ystävä, joten tekee nyt tosi tiukkaa yrittää "luonnon" menetelmin selvitä kaameesta nuhasta. Räkä vielä muuttunut semmoseksi oikein...
  4. O

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Huomenta ja onnea ja iloa monta tuhatta kiloa (tai ainakin grammaa) kaikille onnellisille jakautuneille! Nyt jo sellanen kutina, että suusta tulee taas valitusta vaan. HUoh. Tänään 38 tasan. Tiedän että en sais vielä olla NÄIN turhautunut, kun muut on paljon pidemmällä, mutta kun tuolta 31...
  5. O

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Onnea kaikille vauvan saaneille. Annukalle ja omituiselle otukselle rankkojen kokemusten vuoksi voimia vauvantuoksuiseen arkeen. Täällä sitten yli 6 viikkoa kestäneet päivittäiset supistukset laantuneet (yllättäen kun 37 viikkoa tuli keskiviikkona täyteen ja laitoin gradun talviunille)...
  6. O

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Keskiviikkoa, Kaikille vauvan saaneille hirmuisesti onnea! Kyllä se toivoa antaa itellekin tuosta jakaantumisesta. Täälläkin ollaan flunssan kourissa. Huoh, ihan kun näitä vaivoja ei olis vielä tarpeeksi. Mistäs täällä onkaan ollut puhetta. Esikoisen hoito: Meillä mun oma äiti hoitaa...
  7. O

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    JÄNNÄÄÄ... täällähän jakaudutaan ihan urakalla. Tosi lohduttavaa, koska kyllä se meidän muidenkin lähestyvästä synnytyksestä kertoo, että osa porukasta on jo "ajanlaskun tuolla puolen". Kohtahan alkaakin varmaan kaikki olemaan äitiyslomilla, paitsi siellä ulkomailla oleilevat. Mulla olis...
  8. O

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    terve kaikille, Musta tuntuu, että oon niin valitustuulella nykyisin aina, etten edes viitti kauheesti kuulumisia kirjotella, vaikka lukemassa käynkin lähes päivittäin. Eli Petite-te: Ihna sama homma täällä. Viikkoja vaan vähemmän. Päivittäin supistelee kovastikin ja välillä ihan...
  9. O

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Perjantaita! Onnea Vaniljalle uudesta kodista. Munkin tekis mieli laittaa kovasti, mutta en oo kyllä kaikilta kivuilta jaksanut edes vauvan juttuja miettiä. Eli täällä vaivaa "kuukautiskivut", lonkkakivut, issias, supistukset ja paineen tunne koko alamahalla ja nivusissa. Gradu ei myöskään...
  10. O

    JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

    Päätinpä ryhdistäytyä kirjoittamaan. On ollut niin kiirettä etten ole ehtinyt kuin silloin tällöin kuulemisia lukemaan. Nyt ajattelin oman tilanteeni käydä päivittämässä. Eilen oli vika työpäivä, eli nyt sitten keskityn vain graduun ja yhteen kurssiin, eli opiskelusyksy tiedossa. Meillä oli...
  11. O

    JOULULAHJAT**elokuun pulina**

    Täällä minäkin taas. On pitänyt niin kiirettä töiden kanssa, että en ole oikein ehtinyt edes lukemaan muiden juttuja saati kirjottamaan. Nyt sitten vapaapäivä, mutta vein tytön kuitenkin tarhaan, että saan kotihommia tehtyä. Tässä menikin hyvä tovi elokuun pulinoita lueskellessa, joten vielä...
  12. O

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Lomatunnelmia. Vielä olis viikko lomaa jäljellä ja kivasti on aika kulunut. Ihan lähistöllä ollaan pyöräilty, käyty uimassa, mummoloissa ja kavereiden luona leikkimässä. Tänään sitten lähdettiin Puuhamahan ja jaksoihan tuo tyttö siellä aika pitkään temmeltää, vaikka sitten nukkuikin...
  13. O

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Huomenta! Täällä saatiin helpottavia uutisia lääkäriltä, että supistukset eivät ainakaan ole kypsyttäneet paikkoja. Nyt sitten pitääkin vaan aina supistusten tullessa yrittää hieman rauhoittua, kun ei kuulemma kuitenkaan näin aikaisilla viikoilla olis hyvä hirveesti olla. Myös kaikennäköstä...
  14. O

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Hei, Kivut siis tuttuja täälläkin ja noita supistelujakin taas ollut eilen röiden jälkeen. odottelen nyt huomiseen, kun sitten alkaa loma. Loppuviikosta on kyllä varmaan pakko käydä sitten näytillä, kun kummittelee mielessä tuo tilanne. OmituinenOtus Oliko sulla ihan kunnon supistuksia...
  15. O

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Voimia kaikille selkäkipujen kanssa painiville. Mulla ei oo tuota vaivaa onneks hirveesti ollu. Ajoittaisesti vaan nukkuessa. Viimeksi sain kaverilta lainaksi (olisko ollut Anitan) tukivyön viimeseksi pariksi kuukaudeksi ja kyllä se ainakin silloisessa seisomatyössä auttoi. Istuessa ei ehkä niin...
  16. O

    *JOULULAHJAT heinäkuussa*

    Nytpä minäkin taas ryhdyin kirjoittamaan. Mullahan alkuraskaus meni suhteellisen vähillä vaivoilla (muutaman viikon pahoinvoinnit ja väsymys, mutta siinä se). Nyt sitten on alkanut pukkaamaan kaikkea edellämainittua. Päänsärky on päivittäistä ja huimausta ja (ehkä siitä johtuvaa)...
  17. O

    Joululahjat *vko21*

    sunnuntaita. Meillä ei vielä valmisteluita ole aloitettu. Miettinyt kyllä olen ja miehelle puhunut käytännön järjestelyistä, kuten kaapeista ja muista, mutta ei varmaan tehdäkään mitään kummempia muutoksia ennen syksyä. Oon pakannut äitiys/imetys/pienimmät vauvanvaatteet jo alunperin yhteen...
  18. O

    Joululahjat *vko21*

    Hei kaikille. Ensin kyselyihin. Itse täytän pian 27 ja mies on jo tuon ikäinen. Perheessä siis kohta kaksi-vuotias tyttö, ei eläimiä. Painoa ei ole mielestäni vielä tullut, vaikka ei ole tippunutkaan. Keskiviikon neuvolassa ainakin mittasi saman painon, minkä olin vähän aikaisemmin...
  19. O

    Joululahjat *vko21*

    Sunnuntaita. En olekaan ketjuun ilmoittautumisesni jälkeen päässyt kirjoittelemaan. Tyttö ehti olla viikon tarhassa ja sai kunnon kuumetaudin. Nyt sitten oli kko tän viikon kipeenä kotona ja meillä säätöä, kun mulla oli kuuden päivän työviikko tiedossa ja semmosia päiviä, etten oikein voinut...
  20. O

    TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

    Ouska: Onko sulla kuinka säännöllinen tuo kierto. jos vaikka et olekaan vielä niin pitkällä, vaan ovis olis käynyt myöhemmin aj sen takia ei testit näytä. Mullehan kävi tavallaan silloin niin kun raskauduinkin niihin aikoihin, kun luulin olevani raskaana, mutta testit näytti negaa. Aika...

Yhteistyössä