Hakutulokset

  1. Sihinäkinttu

    Olen umpihullu

    ap tais karata unten maille, ikävä tulloo :'(
  2. Sihinäkinttu

    Olen umpihullu

    nii-i, pittäähä sitä. Söin just lakuja.
  3. Sihinäkinttu

    Olen umpihullu

    ettei ois kuiteski mummelin pitko?
  4. Sihinäkinttu

    Kummat verhot lastenhuoneeseen? Sis. kuvat!

    Huomasin saman
  5. Sihinäkinttu

    Säästättekö lastenne KAIKKI piirustukset ja askartelut?

    Vain parhaat... Eskari-ikäisen piirustuksia on kertynyt jo viiteen paksumpaan mappiin ja yhteen A3-mappiin, ja nekin kaikki tursuavat yli...
  6. Sihinäkinttu

    Pidätkö korallin väristä?

    tykkään!!
  7. Sihinäkinttu

    YAZ ehkäisypillerit.

    ei mitään ongelmia pillereitten kans. Nyt aloitin neljännen listan. Ekan kuun aikana oli pientä tiputtelua, mutta ei pahempia sivuvaikutuksia. Viikon super-runsaat menkat vaihtui kolmen päivän niukkoihin ja nykyään hemoglobiini pysyy hyvänä enkä joudu kiskomaan rautavalmisteita. Ei myöskään...
  8. Sihinäkinttu

    Muita klezmer-faneja?

    jag, miepä!
  9. Sihinäkinttu

    Jopas oli painajainen ja yö!

    Onko käsittelemättömiä traumoja jotka koittaa puskee unien kautta tietoisuuteen? Itselläni ollut kans ton tapaista, ja traumoja kyllä.
  10. Sihinäkinttu

    alakuloisuus, missä vaiheessa tarttee huolestua?

    Mulla vähän samaa, söin lääkkeitä muutaman vuoden, lopetin ja taas ahdistaa. Terapiasta kai jotain apua mutta... voi olla etten jaksa ilman lääkkeitä kuitenkaan. Eihän niistä lääkkeistä apua ollut siihen syyhyn, mistä ahdistus tuli, mutta huomaan että mieliala on taas laskenut. Ahdistukseen...
  11. Sihinäkinttu

    ei jaksa äitiyttä....

    ei se ratkaise ongelmaa. Itse ainakin koen etten OSAA olla äiti. Esikoinen pian 6... mietin mistä tällainen tunne voi tulla. Kenties omasta lapsuudesta, jos omilla vanhemmilla ollut jatkuvasti kiire?? Vaikea sanoa... mutta ahdistaa ihan v****ti.
  12. Sihinäkinttu

    ei jaksa äitiyttä....

    Mua taas väsyttää entisestää kaikki puistotapaamiset ja kerhot, kun aiheutuu paniikkikohtauksia ym kivaa ekstraa.
  13. Sihinäkinttu

    ei jaksa äitiyttä....

    voi, samaa vikaa. Ei jaksa edes sitä omaa aikaa ottaa!!
  14. Sihinäkinttu

    Mitä tehä kun isovanhempi haluaa kovasti...

    on arvokkaita joo, mutta mummoillekin rajat.
  15. Sihinäkinttu

    Mitä tehä kun isovanhempi haluaa kovasti...

    ja tietysti sillä aikaa äiti nuuski lääkekaapit ja muut ja myöhemmin ilmoitti, että tämä lääke ei sovellu imetyksen aikana käytettäväksi.
  16. Sihinäkinttu

    Mitä tehä kun isovanhempi haluaa kovasti...

    kun esikoiseni syntyi, niin mun äiti teki kans tota että oikein usutti pois. olin ilmeisesti jotenkin tiellä. tai luuli kenties tekevänsä mulle palveluksen. ja siinä vaiheessa kun vauva on ollut tyyliin pariviikkonen. joo, ei tuntunut hyvältä, ennemmin siltä että äiti vaan haluaa uppoutua...
  17. Sihinäkinttu

    Neljän tai useamman hengen perheet: Millaisia likapyykinsäilytysratkaisuja teillä on pienehköissä kerrostalovessoissanne?

    :laugh: Mulla on samanlainen fiksaatio värin lajittelussa kuin ap:lla!! Mutta toisaalta se tuo pyykinpesuun hauskuuttaki, ku saa puljata niillä väreillä. Pyykkinarukin näyttää kivalta :D

Yhteistyössä