Jopas oli painajainen ja yö!

  • Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti
Nimra
Ensin heräsin tuossa klo 02 kauheeseen pahoinvointiin ja sydän löi ihan älyttömästi.. Hetken rentouduttua ja oksennettua palasin uudelleen nukkumaan josko saisin paremmat unet..

Siitä noin tunnin päästä heräsin taas nähtyäni elämäni karmeimman painajaisen. Ikinä ole ennen tällaiseen törmännyt :(

Unessa joku mies ajoi mua takaa ja olettaisin, että paikka missä tämä tapahtui oli jonkinlainen koulu/toimistorakennus. No, mies siis ajoi takaa ja lopussa myös tavoittikin minut ja sai kiinni. Se johti sitten siihen, että mies raiskari minut ja pahoinpiteli ties millä :/ Tämä kaikki tapahtui unessa jossain yleisessä naistenhuoneessa.. Unessa oli siis tällaista, hakkaamista, pakotettua seksiä, takaa-ajoa. Unessa oli jossain vaiheessa myös hyviä hetkiä, mutta ne ei ollut pitkiä.

Kiva aloitella päivää tällaisen jälkeen :snotty:

Näkeekö muut tällaisia ? :eek:
 
vieras
Juu näen sellaisia unia että mun on pakko herätä kun ne on jo niin kamalia ....Eli pystyn herättämään itseni jos en halua "katsoa" sitä unta.
Mutta en saa sen jälkeen unen päästä kiinni....
 
Nimra
Siis toi uni oli ihan järkky :| Vielä jotenkin ihan pökkyrässä, vaikka siitä unesta on jo aikaa muutamia tunteja. Onneksi sain nukutuksi edes muutaman tunnin ilman painajaisia.. Kyllä pisti kerralla yön sekaisin ja näköjän sit aamunkin :/
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja UnessaVanessa:
Mua joskus kan s miehet jahtas koulun ympäristössä, mut ei onneks saanut kiinni...
Onkohan tuossa takaa-ajossa joku juttu :snotty: ? Mä näin pienenä samanlaista takaa-ajo unta bussikuskista joka vei linkillä kouluun, "kiva" oli mennä joka aamu kyytiin :x
 
Joo, itse asiassa kyllä. Plus, että minua viilletään ja poltetaan raiskauksen lisäksi. Ja minua jahtaa usein zombiet, joita yritän hakata paloiksi. Tai tulen hulluksi ja olen itseni seurana pienessä pääkopassani. Viime yö oli taas oikeasti niin mielenkiintoinen, ettei tosikaan :headwall:
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Joo, itse asiassa kyllä. Plus, että minua viilletään ja poltetaan raiskauksen lisäksi. Ja minua jahtaa usein zombiet, joita yritän hakata paloiksi. Tai tulen hulluksi ja olen itseni seurana pienessä pääkopassani. Viime yö oli taas oikeasti niin mielenkiintoinen, ettei tosikaan :headwall:
Just tuollainen se oli myös osittain mistä puhuit. Kuvastaako unet yleensä mitään ? Mulle jäi jotenkin ontto olo tuosta yöstä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Joo, itse asiassa kyllä. Plus, että minua viilletään ja poltetaan raiskauksen lisäksi. Ja minua jahtaa usein zombiet, joita yritän hakata paloiksi. Tai tulen hulluksi ja olen itseni seurana pienessä pääkopassani. Viime yö oli taas oikeasti niin mielenkiintoinen, ettei tosikaan :headwall:
Just tuollainen se oli myös osittain mistä puhuit. Kuvastaako unet yleensä mitään ? Mulle jäi jotenkin ontto olo tuosta yöstä :(
No minä tiedän mistä minun uneni pulppuaa. Stressi on vain yksi tekijöistä. Mutta se mistä sinun unesi johtuvat, sitä en tiedä. Voihan se olla, että menee ohi, se oli vain ylikierroksilla käynyt painajainen. Tai sitten mieli käskee hidastamaan vauhtia ja ottamaan ihan rennosti? Kun näitä painajaisia katselee joka yö, niin se alkaa vähän syömään miestä... tai naista.
 
IhanaValo
Mie nään kans joskus tommoisia takaa-ajounia, yleensä menee niin että vaikka kuinka yritän juosta, en pääse eteenpäin ja jahtaaja saavuttaa ja saavuttaa:( Tuntuu kuin juoksuhiekassa yrittäis eteenpäin päästä.
Kerran ainakin muistan että minuu on ammuttu vatsaan ja kerran nuolella polveen. Ja kun herää niin koskee.
Muitakin ahdistavia unia on ollu, mut niistä en paljoakaan muista.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Ja minä muuten näen usein painajaisia, kun hormonitasot jotenkin heilahtaa, esim. kuukautisten alkaessa, synnytyksen jälkeen, alkuraskaudesta, jne. Tiedä sitten itsekö aiheutan, mutta näin se vain on usein mennyt.
No mulla kävis melkein kaikki nuo sanomasi asiat...ehkä tää on ihan ohimenevä juttu =) Loppui se uni siitä autonkuljettajastakin jonkinajan kuluttua ja sitä olen viimeksi nähnyt siis 13 vuotiaana..kohta 15 vuotta sitten :whistle:
 
Helekutti
Ah, mä olen sitten onnekas :D Nään kyllä zombi-unia mut yleensä ne on semmosia ei-niin-ahdistavia. Zombit jahtaa mua ja mä pätkin niitä kuoliaaks millon milläkin, haulikolla tai kirveellä. Tavallaan pelottavia ne on mut oon kuiteskin tilanteen herra niissä...
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ah, mä olen sitten onnekas :D Nään kyllä zombi-unia mut yleensä ne on semmosia ei-niin-ahdistavia. Zombit jahtaa mua ja mä pätkin niitä kuoliaaks millon milläkin, haulikolla tai kirveellä. Tavallaan pelottavia ne on mut oon kuiteskin tilanteen herra niissä...
Hyvä, että edes jollain on tällaisista unista "positiivisia" kokemuksia :)
 
Olen nähnyt itse kylläkin paljon enneunia joista osa on toteutunutkin. Mm. joskus teininä näin unta jossa molemmat lemmikkirottani kuolivat ja ne kuolivat tasan viikko unen jälkeen.. ja näin taannoin unessa erään koulun aulan ja pari vuotta myöhemmin päädyin opiskelemaan kouluun jossa oli tismalleen sama aula kuin unessa. Noita on todella monia hätkähdyttäviä tapauksia jotka toteutuneet!

Silti suuri osa unista, varsinkin painajaiset on vain aivojen tapa käsitellä pelkoja tai tuntemattomia asioita. Minulla tulee usein unessa kuollut pappani kyläilemään. En nähnyt koskaan eläessäni kyseistä pappaa ja hän on usein unessani hieman uhkaavana hahmona. Joskus suojelijanakin.

Monesti unissani uhkaava henkilö on alussa kiltti ja luotettava ja kun uskoudun hänelle, hän alkaakin ahdistella minua.

Muoks, ainiin ja olen vuosia peräjälkeen nähnyt samaa unta jossa katson uima-altaan pohjaa ja se syvyys ja laajuus ahdistaa minua. Olen pelännyt aina mitä tuo uni tarkoittaa. Hukkumista vaiko jotain yleistä pelkojen kohtaamista?
 

Yhteistyössä