Hakutulokset

  1. Sihinäkinttu

    prkl..tulis nyt ukkonen

    Täällä enteilee myrskyä...
  2. Sihinäkinttu

    Juorusinpa tänään mammojen kanssa hiekkalaatikon reunalla!

    Omia rajojaanki pitää joskus rikkoa tai ainaki kokeilla! :flower: <--------ihme puska :D
  3. Sihinäkinttu

    Paskaakos minäkään sitten välitän

    Meillä jopa päiväkodin tätöset sanoi, että jos perheessä on mahatautia niin olis suotavaa että lapsetkin pysyis kotona
  4. Sihinäkinttu

    Tekeekö teijän taaperot ikinä mitään käsittämätöntä suuttuessaan? (Sis. kuvan.)

    Meidän 3-vuotias uhkaili raivoissaan että kakkaa mun päälle, aika paha :D
  5. Sihinäkinttu

    Bussikuski näytti panomerkkiä

    Olisin varmaan ahdistunut tosi voimakkaasti tollasesta. Puistatus... Eri asia jos on tuttu ja vitsinä heittää
  6. Sihinäkinttu

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    TAYS 15.-18.7. 2003 K-S KS 7.-9.4.2006 sädesairaala (en varma noista kotiutumispäivistä )
  7. Sihinäkinttu

    Persoonallisuustesti- Tunnetko itsesi?

    1. 77.38 Auttaja 2. 72.17 Kaitsija 3. 66.36 Sovittelija 4. 65.28 Junailija 5. 62.03 Lobbari 6. 61.15 Maailmanparantaja 7. 60.07 Tarkastaja 8. 56.82 Huoltaja 9. 54.27 Vetäytynyt pohdiskelija 10. 51.01 Katalysaattori 11. 49.93 Promoottori 12. 49.06 Yksinäinen...
  8. Sihinäkinttu

    Mun salaattikastike on loppu joten..

    Sitä etskua ei saa laittaa liikaa! Jos esim laittaa suolakurkkuja salaattiin niin niitte mukana tulee sopivassa määrin eikä enempää kaivata... tykkään yleensäkin heitellä erilaisia makuja salaattiin, jotain suolasta pitää olla, esim suolapähkinöitä (silloin kun salaattia nyt jaksan tehdä)...
  9. Sihinäkinttu

    Onko käsihoito tarhatätien lahjaksi liikaa?

    mutta siis varmasti ihana lahja saada, jos vaan itse raaskit sellaiset antaa!!
  10. Sihinäkinttu

    Onko käsihoito tarhatätien lahjaksi liikaa?

    sori mutta mua naurattaa :ashamed: (likainen mielikuvitus)
  11. Sihinäkinttu

    Taas näitä.. mutta ehdottakaa mitä voisin viedä lapsen päiväkotiin, pitäis olla edullista, mutta jotain mukavaa kuitenkin

    Mitä ihmettä voisi oikein viiä? Kahden lapsen ryhmät, joissa molemmissa 4 hoitajaa + harjottelijat päälle, tarkoittaa ainakin kahdeksaa tätiä.
  12. Sihinäkinttu

    mä olen jotenki pelottava..?

    höpönlöpön, näihin on monta syytä eikä kaikki tulkinnat aina osu oikeeseen. Mutta itse ainakin oon tottunut tarkkailee ihmisten tarpeita ym, mutta nyt oon irrottautunu siitä koska se vie voimat. En jaksa enää ottaa vastuuta muista. Paitsi lapset asia erikseen.
  13. Sihinäkinttu

    jos mies heittää tietokoneen hiiren metrin päähän minusta seinään ja käskee uhkaavan näköisenä olemaan hiljaa

    Mietin ihan samaa, joskus on ollu melko pahat PMS -raivarit ja seuraavana päivänä "tapan itteni" -itkua. Asia tosin on helpottanut heti, kun oon tajunnut yhteyden kuukautiskiertoon.
  14. Sihinäkinttu

    Mies lähti...

    kuola valuu.. :p
  15. Sihinäkinttu

    mä olen jotenki pelottava..?

    Härkä, nouseva muistaakseni neitsyt
  16. Sihinäkinttu

    mä olen jotenki pelottava..?

    Joskus oon kyllä kuullut sanottavan et läheisriippuvaisilla on erityisen tarkat tuntosarvet... Minussa saattaa olla jotain riippuvuuden piirteitä... kyllä.
  17. Sihinäkinttu

    mä olen jotenki pelottava..?

    Mulla on samaa. Miehestäni erityisesti näen paljon, johtunee tietysti kun ollaan niin paljon yhdessä. Mutta aina melkein osun oikeaan jotenkin. Mutta hienotunteisuuden osaan kyllä myös, en jää tonkimaan toista edes ajatuksen tasolla jos huomaan että tarvii tilaa...
  18. Sihinäkinttu

    anteeksi kun sanon

    Se on varmaan "harjoituskappale" se eka. On kuitenkin ees jotenkin tarkennettava tapaansa olla ja kun huomaa, miten päin sen lapsen kans ollaan, seuraavien kanssa sitten onkin jo erilaista. Eihän sitä nyt samalla tavoin elämää jatketa sen esikoisen syntymän jälkeen.
  19. Sihinäkinttu

    Eka neuvolakäynti takana!

    Jipii, onnea Dynamiitti-kullalle!! :flower: ;) :heart: :heart: :heart:
  20. Sihinäkinttu

    JES, alotan pillerit, PÄÄSEE PANEE!!

    joo, ihan urpona...

Yhteistyössä