mä olen jotenki pelottava..?

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voi idiootit:
jeesus mitä sontaa taas -kyllähän JOKAINEN ihminen tuommoset aistii. Luulette vaan olevanne jotenki erikoisia kun ootte niin typeriä ettette tajua "aistimisen" olevan normaalia.
Niin sitä luulisi. Harmaannuin juuri tän asian takia... Ei tämä ole normaalia. Ei miehenkään mielestä. Tiedän myös, jos meillä on vieras kun tulen kotiin, vaikka ääniä ei kuulu tai vieraan kenkiä ei ole näkösällä. Vaistoan myös, jos joku ei ole kotona. Kysyn heti, että missä ***** on?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voi idiootit:
jeesus mitä sontaa taas -kyllähän JOKAINEN ihminen tuommoset aistii. Luulette vaan olevanne jotenki erikoisia kun ootte niin typeriä ettette tajua "aistimisen" olevan normaalia.
Niin sitä luulisi. Harmaannuin juuri tän asian takia... Ei tämä ole normaalia. Ei miehenkään mielestä. Tiedän myös, jos meillä on vieras kun tulen kotiin, vaikka ääniä ei kuulu tai vieraan kenkiä ei ole näkösällä. Vaistoan myös, jos joku ei ole kotona. Kysyn heti, että missä ***** on?
sama täällä.
ja jos mieheni on jossain menossa, vaistoan mitä hän tekee vaikka ei ole ollut mitään puhetta tms..

osaan pelottavasti lukea hänen ajatuksenjuoksuaan..

ja mm. lähes aina kun on ollut näitä kouluampumisia/luonnonkatastrofeja, olen paria päivää aiemmin saanut ihmeellisen ahdistavan,todella synkän tunteen... sitä kestää n puoli tuntia, olo on todella ahdistava ja raskas,ilman mitään syytä,,
naurakaa vain mutta näin on..
 
vieras
Mulla on samanlaisia tuntemuksia,kuin ap:llä. Esim. jos aikuinen poikani, vaikka soittaa mulle ,niin hänen ei edes tarvitse sanoa mulle mitään, vaan vastaan suoraan hänelle siihen kysymykseen, jonka hän olisi minulle sanonut.

On tullut tavakseni sanoa, että luen sinua kuin avointa kirjaa. Tämä pitää paikkansa monessa mielessä. Tätä on vaan niin vaikeata selittää tässä.

Huomaan heti, jos joku on aikuista lapsistani on käynyt, vaikka vasta avaan kotioven.
 
Nelli
No joo.. m,ä taas tunnen yhden ihmisen joka LUULEE lukevansa kaikkia ja kehuskelee asialla, että hänessä on jotain erityistä/yliluonnollisia kykyjä..

Hohhoijaa ;D Naurattaa lähinnä.

Kyllähän varsinkin naiset on hyviä tulkitsemaan muita, esim. tuttuja ihmisiä hyvinkin. Mut aika usein varsinkin mua henk.koht on jotkut tulkinneet NIIN väärin että..
Ei pidä luulla itsestään ihan liikoja tuolla saralla, kaikki ei aina ole sitä mitä luulis
 
Non compos mentis
Siis te mieluummin hyväksytte aistimisen syyksi horoskooppimerkin (eli taivaankappaleiden asennot parisen tuhatta vuotta vanhan tähtikartan mukaan syntymänne hetkellä.) kuin sen, että voisitte tulkita ihmisen ulkoista olemusta?
 
höpönlöpön, näihin on monta syytä eikä kaikki tulkinnat aina osu oikeeseen. Mutta itse ainakin oon tottunut tarkkailee ihmisten tarpeita ym, mutta nyt oon irrottautunu siitä koska se vie voimat. En jaksa enää ottaa vastuuta muista. Paitsi lapset asia erikseen.
 

Yhteistyössä