Onko käsihoito tarhatätien lahjaksi liikaa?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Keksin mielestäni hyvän kevätlahjan "huolehteville käsille". Eli antaisin käsihoidon lapseni ryhmän neljälle pk-tädille. Mutta onko se teistä liikaa? En haluaisi aiheuttaa tädeille kiusaantunutta oloa tai luoda paineita muille vanhemille (joskaan en usko, että tädit lahajasta muille sanoisivat).
 
karibialle nimittäin
ei ole liikaa, jos kerran tyytyy johonkin tuommoseen, vaikka kyllähän ne ymmärtää ettei kaikilla ole varaa oikeisiin lahjoihin niin pitää sitten edes jotenkin yrittää muistaa. me annetaan tarhan tädeille jokaiselle risteilylahjakortti.
 
kiva
Siis ajatushan on aivan ihana! Ei mun mielestä ole liikaa. Mikä on liikaa-mikä liian vähän? Jokainen antaa mitä haluaa ja mihin varat riittää. Ja toiset ei anna mitään. Todellakin kiva idea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja karibialle nimittäin:
ei ole liikaa, jos kerran tyytyy johonkin tuommoseen, vaikka kyllähän ne ymmärtää ettei kaikilla ole varaa oikeisiin lahjoihin niin pitää sitten edes jotenkin yrittää muistaa. me annetaan tarhan tädeille jokaiselle risteilylahjakortti.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Siis ajatushan on aivan ihana! Ei mun mielestä ole liikaa. Mikä on liikaa-mikä liian vähän? Jokainen antaa mitä haluaa ja mihin varat riittää. Ja toiset ei anna mitään. Todellakin kiva idea!
näinhän se on.
t. se karibianristeilyntarjoaja
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja karibialle nimittäin:
ei ole liikaa, jos kerran tyytyy johonkin tuommoseen, vaikka kyllähän ne ymmärtää ettei kaikilla ole varaa oikeisiin lahjoihin niin pitää sitten edes jotenkin yrittää muistaa. me annetaan tarhan tädeille jokaiselle risteilylahjakortti.
Miksi näin ilkeä vastaus? Onko ajatus sinusta täysin mauton?
 
karibialle nimittäin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja karibialle nimittäin:
ei ole liikaa, jos kerran tyytyy johonkin tuommoseen, vaikka kyllähän ne ymmärtää ettei kaikilla ole varaa oikeisiin lahjoihin niin pitää sitten edes jotenkin yrittää muistaa. me annetaan tarhan tädeille jokaiselle risteilylahjakortti.
Miksi näin ilkeä vastaus? Onko ajatus sinusta täysin mauton?
ei ole mauton, enkä koe olleeni ilkeä. ihan asiallisesti sinulle vastasin.
 
vieras
Vähän liioittelulta tuntuu. Meillä päin ainakin halvimmat käsihoidot ovat siinä 30? luokkaa, eli 4*30=120?. Huh huh! Luulen, että ne täditkin olisivat vähän ihmeissään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän liioittelulta tuntuu. Meillä päin ainakin halvimmat käsihoidot ovat siinä 30? luokkaa, eli 4*30=120?. Huh huh! Luulen, että ne täditkin olisivat vähän ihmeissään.
No meillä kävi just sähkäri. Oli muutaman tunnin ja lasku 100 euroa. Kaikki on suhteellista.
 
vieras
Ilahtuisivat varmasti! Me suomalaiset ollaan kyllä näissä lahja-asioissa niin vaikeita.... Miksi muka pitäisi nolottaa, jos saa ihanan lahjan? Varmasti tädit sen tietäisivät, ettette viimeisiä rahojanne ole lahjoihin laittaneet. Jos tuntuu sinusta hyvältä ajatukselta ja budjetti kestää, niin anna ko lahja! Ihana!
 
piip
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän liioittelulta tuntuu. Meillä päin ainakin halvimmat käsihoidot ovat siinä 30? luokkaa, eli 4*30=120?. Huh huh! Luulen, että ne täditkin olisivat vähän ihmeissään.
No meillä kävi just sähkäri. Oli muutaman tunnin ja lasku 100 euroa. Kaikki on suhteellista.
Ai sähkäri antamassa käsihoidon?!! :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän liioittelulta tuntuu. Meillä päin ainakin halvimmat käsihoidot ovat siinä 30? luokkaa, eli 4*30=120?. Huh huh! Luulen, että ne täditkin olisivat vähän ihmeissään.
No meillä kävi just sähkäri. Oli muutaman tunnin ja lasku 100 euroa. Kaikki on suhteellista.
Ai sähkäri antamassa käsihoidon?!! :D
Kyllä kyllä ;) Vähän taisi olla tarvikepuoltakin laskussa.

Tän sivuraiteen takia mun hyvään ideaan tulee outo maku.
 

Yhteistyössä