Tyhmää...
tulla hoitamaan lastamme meidän kotiin??
Pyytää, että mun olisi lähdettävä siksi aikaa pois....
Pyytää, että mun olisi lähdettävä siksi aikaa pois....
Vähän reilun vuoden ikänen kyseessä ... vasta!Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Jos olet itse valmis jättämään lapsen hoitoon ja haluat vaikka käydä kaupassa yksin niin tartu tilaisuuteen. Olettaen että voit luottaa isovanhemman hoitotaitoihin.
Mutta jos et ole valmis jättämään hoitoon etkä koe tarvetta käydä missään yksin juuri nyt niin sitten sanot suoraan ettei hoidon tarvetta ole ja pyydät isovanhempaan muuten vain kaffelle. ei sun ole mikään pakko suostua jos et itse halua.
Minkä ikäinen lapsi? Jos alle vuoden niin eipä siinä mitään kiire ole. Jos tyyliin 6v niin sitten ehkä olisi jo korkeaika suostua.
Oletan siis että isovanhempi on luotettava. Jos on dementoitunut alkkis niin en jättäisi minkään ikäistä missään tapauksessa
Antaisin tulla! Kävisiin vaik ruokakaupassa tai kävelyllä, eikö sulla ole mitää tarvetta käydä missään?Alkuperäinen kirjoittaja ap:eikö kellään kokemuksia?
eli siis lääkekaappi lukkoon ja avain mukaan... meillä anoppi siivosi keittiön kaapit. Mutta niissä tuskin oli mitään kiinnostavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sihinäkinttu:ja tietysti sillä aikaa äiti nuuski lääkekaapit ja muut ja myöhemmin ilmoitti, että tämä lääke ei sovellu imetyksen aikana käytettäväksi.
on arvokkaita joo, mutta mummoillekin rajat.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Älä missään nimessä suututa mummoa, ne on erittän arvokkaita lapsenvahteja, varsinkin kun lapsi kasvaa.