Olipa tänään ilahduttavaa :)

Kutistunut
=) Mukavaa tommonen!

Meillä asuu tuolla yläkerrassa semmonen vanha pariskunta, ja aina jos pihassa/rapussa törmätään niin jäävät juttelemaan ja sanovat aina, että jos mä jotain apua joskus tarviin ni heiltä voi tulla pyytämään :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mäkin olisin ollut otettu, tosi kiva ele mummolta :heart: Mutta tuskin olisin juhliin kutsunut, sen verran olen sisäänpäin lämpiävää mallia :ashamed:
Niin olen minäkin mutta jotenkin se kutsu siinä tilanteessa pääsi suusta luontevasti. =)
 
Juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Åpo:
Juuri tollaset ihmiset ahdistaa. Tuppautuvat toisten elämään lahjustensa kanssa :eek: Anteeksi mielipiteeni mutta naapurit saisi olla vain naapureita!


Mutta jonkun naapurin miehellehän tää lapsikin on........ Siis RB on tavannut ja p*****t naapurin ukkomiehen kans. Siis tietämättään että on naapurinsa ja ukkomies vai miten se nyt meni............................
Ja siis OIKEESTI! :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Åpo:
Juuri tollaset ihmiset ahdistaa. Tuppautuvat toisten elämään lahjustensa kanssa :eek: Anteeksi mielipiteeni mutta naapurit saisi olla vain naapureita!


Mutta jonkun naapurin miehellehän tää lapsikin on........ Siis RB on tavannut ja p*****t naapurin ukkomiehen kans. Siis tietämättään että on naapurinsa ja ukkomies vai miten se nyt meni............................
Ja siis OIKEESTI! :O
:snotty:
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Åpo:
Juuri tollaset ihmiset ahdistaa. Tuppautuvat toisten elämään lahjustensa kanssa :eek: Anteeksi mielipiteeni mutta naapurit saisi olla vain naapureita!
Minusta tuollainen on taas huomaavainen ele. Harmi, että moni suomalainen ottaa tuollaisen käytöksen tuppaamisena eikä osaa suhtautua moiseen asiaan luontevasti.
 

Yhteistyössä