Kummat verhot lastenhuoneeseen? Sis. kuvat!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:
Ekat koska... ne toiset tavallaan loppuu kesken ja ovat ns. levottomat
Ja tämä oli minun mielipide.
noi toiset verhot ovat liian lyhyet. pitäis olla täyspitkät.
No itse myös olen aina vihannut verhoja jotka ns. loppuvat kesken, mutta kirpparilta ostin nuo 6?. Jotenkin ajattelin ettei lastenhuoneessa haittaa vaikka olisivatkin vähän lyhyemmät, mutta kyllä se ihan yhtä lailla pistää silmään :)
 
Kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:
Ekat koska... ne toiset tavallaan loppuu kesken ja ovat ns. levottomat
Ja tämä oli minun mielipide.
noi toiset verhot ovat liian lyhyet. pitäis olla täyspitkät.
Lastenhuoneen verhot ovat usein juuri tuon mittaisia. Käytössä paljon paremmat kuin täyspitkät. Niissä vaan roikutaan ja ne on leikkejen tiellä jos on täyspitkät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ekat.

Mistäs ootta noi hommanneet? Mieskin tuumas että ompa siinä kivan näköset verhot :D Olis kiva poikien huoneeseen kesäksi saada vähän vaihtelua..
Mä olen ite ommellut nuo ylimmäiset :D Yläosa ihan valkoista perus puuvilla kangasta ja alaosa ikean limenvihreää virtahepo kangasta.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90119410
alhaalta keskimmäinen
 
:)
molemmat on nätit. Ja lastenhuoneessa on usein tosiaan tuollaisia puolipitkiä eikä pitkiä. Voithan pitää nyt talvella noita oransseja ja maaliskuun korvalla vaihtaa keväisempiin eli ekaan. Mutta jos jompikumpi pitää valita, niin eka sitten!
 
ni
Alkuperäinen kirjoittaja :):
molemmat on nätit. Ja lastenhuoneessa on usein tosiaan tuollaisia puolipitkiä eikä pitkiä. Voithan pitää nyt talvella noita oransseja ja maaliskuun korvalla vaihtaa keväisempiin eli ekaan. Mutta jos jompikumpi pitää valita, niin eka sitten!
täys peesi!
 

Yhteistyössä