Hakutulokset

  1. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    ONNEA lenan :heart:
  2. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ollaan kyllä herätty jo kolme tuntia sitten, mutta mennyt tämä aamu jotenkin laiskotellessa. Kerrankos näinkin :) Mies lähti aamulla reissuun ja kotiutuu luultavasti huomenillalla. Sain varattua eilen parturiajankin. Parin viikon päähän meni, oli niin täyttä. Ihanaa kyllä päästä pitkästä aikaa...
  3. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Täällähän on jännät paikat :) Permikselle :hug: Täällä herättiin tänään jo puoli 7 aikoihin. Poikaa ei vaan enää väsyttäny, äitiä kyllä ois väsyttäny. Eilen oltiin siellä miehen puolen sukujuhlissa ja ei voi kyllä muuta sanoa, kun että oli tylsää. Miehen oli pakko päästä sinne, ei...
  4. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    ONNEA Tinulille ja Mandylle :heart: :heart: :heart: Tervetuloa uusille :) Jokohan nyt ois päivän työt tehtynä. Tuntuu, että tämä päivä on mennyt taas juostessa. Mansikoitakin kävin yhen laatikollisen ostamassa, kun en tiiä miten tuolta omalta maalta tulee tänä vuonna. Sain perkattua...
  5. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ihanaa Mandy, jokohan saatais lisää vauvoja tähän pinoon :) Kimalle, täälläkään ei olla juuri nukuttu viime yönä. Mies kyllä on, mutta muut ei. Argh. Ollaan yhessä sovittu, että yritetään opettaa poikaa nukkumaan koko yö omassa sängyssään, koska on yleensä tullu aamuyöllä meidän viekkuun...
  6. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Myöhäiset onnittelut Unikuulle :) Viime yönä ei olla juurikaan nukuttu. Esikko päätti valvottaa. En tiiä mikä sillä oli, illalla laitoin suponkin niitten poskihampaitten takia, mutta silti itki ja pyöri miltei koko yön. Illalla, kun oltiin menossa miehen kans nukkumaan, niin poika päätti...
  7. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ihanaa, kun ei aurinko paista, niin ei täällä sisälläkään oo niin kuuma. Mulla on tyyny jo varmasti homeessa, kun yöllä vaan käännän sen toisin päin, kun on niin märkä jo toiselta puolelta. Ihania kotiintulovaatteita teillä :) Mun pitäis vielä käydä ostamassa jotain pientä punaista...
  8. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Vaavitar ja Aniit :hug: Ihania masukuvia taas :heart: Ehkä minunkin täytyis tsempata vähän ja ottaa ainakin yks kuva tästä masusta. Voi hitsi, ois kyllä hirveesti kiinnostanu tuo Uppsalan sairaalan jakso, mutta menipä ohitte. Meillä on ollu tänään esikon 1v-kekkerit :) Eilisen...
  9. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Wannabemommy, osanottoni :hug:
  10. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Unikuulle :hug: Ajattarella ihana masu :) Esikko nukkuu vielä päikkäreitä, niin ehdinpäs tulla käymään koneella. Sain siivouksenkin siihen malliin, että enää ei tarvi kun imuroida. Illalla mennäänkin sitten taas äiti-piiriin. Käytiin aamulla pojan kans lääkärissä sen yskän takia...
  11. H

    *Pirpanat pienellä ikäerolla*

    Meillä esikko täyttää ens viikolla vuoden ja laskettu aika on 5 viikon päästä :) Eli ikäeroa tulee noin 1v1kk. Tähän mennessä ei oo hirvittäny ollenkaan, mutta näin h-hetken lähestyessä vähän hirvittää. Meillä mies tekee vielä reissuhommia, eli aika paljon oon viikolla yksin lasten kanssa. No...
  12. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huh, onpas tullu taas paljon tekstiä, vaikka eilen kävin lukemassa. Mies lähti tänään työreissuun ja tulee sitten huomenillalla kotiin. Ehtii tulla kyllä ikävä siinä ajassa, vaikka oon niin tottunut, kun joka viikkohan se on noilla reissuilla. Hmh, ollaan oltu nyt viikon verran niinkuin jotkut...
  13. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Nasu, ihana huone :) Me ollaan nyt vasta sisustettu esikon huonetta, ei kylläkään vielä nuku siellä, mutta onpahan lasten näköinen leikkihuone. Saavat sitten ens kesänä mennä kaksistaan omaan huoneeseen nukkumaan. Jess, mä oon edistyny. Sain tänään siirrettyä esikon vaatteet toiseen...
  14. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Hirmuisesti onnea chick-82 :)
  15. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    bb :hug: Tänään oli taas aamulla lääkäri ja yllätys yllätys ens viikolla uudestaan. Painoa pikkuiselle oli tullu viikossa 250g eli tosi hyvin. Sehän on syntyessään ihan normi kokoinen, jos sitä painoa alkaa nyt tuollasta vauhtia tulemaan :) Supistukset ei oo onneksi tehny mitään, kohdunsuu...
  16. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Äiti-piiristä kotiuduttu, poika nukkumassa ja talo siivottu. Äiskä ehtii istahtaa koneelle :) Onnea poksuista :) Mä oon kans kietaisubodyjen kannattaja, ne on kyllä niin kätsyjä. Meilläkin käytettiin esikon kans niitä varmaan se 1-2 kk. Huomenna ois ohjelmassa kyläilyä, lähetään...
  17. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Sataa sataa ropisee, mutta ihanaa kun on viileetä. Saa nukuttuakin paremmin. Mun kaks pikkuveljeä tuli meille yöksi, saavat viihyttää esikkoa. Mieskin on tän viikon sairaslomalla, jos sais vaikka joku päivä leivottua, kun on taas kaikki pullat loppunu pakkasesta. Esikon 1v-synttäritkin on parin...
  18. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ihania masukuvia ootte laittanu :) Ite oon tosi laiska ottamaan masukuvia, esikosta otin vasta aivan viimeisillä viikoilla, kuten varmaan nytkin otan kuvat vasta just ennen kun POKS. Täälläkin nautitaan viileydestä, ihanaa :) Tosiaan, viime yönä tuli jopa nukuttua, kun ei ollu...
  19. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Synnytystapa-arviosta... Näköjään eri paikoissa erilaiset. Muistaakseni mulle tehtiin vaan tavallinen sisätutkimus ja sitten ultrailtiin lisäksi. Kiitti Mandy taas uudesta pinosta =)
  20. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huh huh, olipas taas muutama sivu luettavaa :) Ei oo päässy ees koneella käymään, kun tehtiin huoneen muutoksia, niin nyt uudessa tietokonehuoneessa ei oo puhelinpiuhalle sitä paikkaa, niin pitää aina raahata kone keittiöön, että pääsee nettiin. Äh. Mies aikoi mennä ostamaan langattoman...

Yhteistyössä