Hakutulokset

  1. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huh huh, mikä aamu. Oikeaa tunnemyllerrystä. Mulla piti olla lääkärineuvola vasta huomenna, mutta siirtyikin täksi aamuksi. Mulla kaikki hyvin, verenpaine tosin oli korkea, mutta siitä ei sanottu mitään sen enempää. Hemppakin edelleen hyvä 121, eli ei tarvi ainakaan vielä rautaa. Mutta muuten...
  2. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Hirmuisesti onnea Suveon :) Kimalle84, täällä vähän samanlaisia ajatuksia ulkomuodosta. Oon myös erittäin kypsyny tähän olotilaan, esikoinen syntyi viime heinäkuussa, eli on jonkin aikaa tullu oltua enemmän tai vähemmän raskaana. Välillä meinaa ihan itku päästä, kun kattoo peiliin, mutta...
  3. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Argh, tätä väsymystä!! Esikoinen päätti nukkua tänään vaan yhdet päikkärit, äitiä ois niin väsyttäny iltapäivällä. Mieskin oli sillon metässä puita tekemässä, etten sitten päässy ees ite nukkumaan. Noh, pitää nyt nukkua päikkäreitä, kun mies on lomalla :) Imetyksestä. Esikoista imetin 8kk...
  4. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Äh, tätä kuumuutta. Ollu taas niin kuuma päivä, että huh huh. Ens yönä sitten vissiin nukuta, kun täällä sisälläkin on niin kuuma. Onnea poksuista :) Miehellä alkaa huomenna kesäloma, ihanaa. Pitää nyt kaks viikkoa lomaa ja sitten elokuussa kaks viikkoa. Isyyslomaa pitää sitten...
  5. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Esikoinen lähti mummon luo kyläilemään päiväksi, saan leipoa ja siivota kaikessa rauhassa :) Äitin rentoutumishetket ovat siivousta, hih. Meen sitten illalla hakemaan pojan kotiin. Kielletty, täällä myös eräs pienen pojan äiti. Esikoinen on nyt 10,5 kk ikäinen, menoa ja vilskettä siis on...
  6. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Tervetuloa Hilla-80 :) Kikka89, nythän ne vauvat alkaa vasta kunnolla kasvamaan, painoa tulee hurjaa vauhtia lisää :) Esikoinen painoi viikolla 28+1 1200g ja syntyessään oli yli nelikiloinen, eli hyvin ehtivät vielä kasvaa :) Vessahätää on täälläkin koko ajan, vielä kun asukki on...
  7. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Kiitos Mandylle taas uudesta pinosta :) Niin ja tervetuloa Tinuli71 :) Tänään näyttää tulevan vielä aurinkoinen ilma, muttei niin lämmintä, onneksi. Ehkä ens yönä sais nukuttuakin paremmin. Viime yönä oli onneksi vähän viileempi nukkua. Mutta silti heräsin päämärkänä yöllä vessaan...
  8. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Ihana ilma taas, täällä vaan tuulee kovasti. Illallakin oli tosi kova tuuli ja uutisissakin sanottiin, että täällä on ihan vaarallisen kova tuuli. Tänään ois ohjelmassa juhlavaatteiden metästystä. Mulle ja pojalle, miehellä on onneksi uus puku. Raskas viikonloppu tiedossa, kun on joka päivä...
  9. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Illusia85, onnittelut :) Onnea myös Outikolle loman alkamisesta :) Täällä ollaan parantumaan päin, esikolla oli eilen eka kuumeton päivä, vielä on yskää ja nuhaa, mutta eiköhän se tästä. Viime yönä meni sitten itellä nokka tukkoon, juuri kun pääsin sanomasta, että oon yleensä...
  10. H

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Täällä esikko on edelleen sairaana. Eilen aamulla käytiin päivystyksessä, kun tuntu ettei kuume laske ollenkaan. Ei ollut onneksi mitään tulehduksia ja korvatkin on terveet. Viime yönä kuumetta ei varmaan ollut, ainakin saatiin nukuttua paremmin, kun koko viikolla. Aamulla kuitenkin kuume taas...

Yhteistyössä