Nyt minä sen teen ja kirjoitan tänne vaikka mikä olisi..
:heart: :heart: :heart: :heart: ONNEA Chick-82 ja Heitu :heart: :heart: :heart:
Limatulpasta on ollut juttua.. Minulta irtosi esikkoa odottaessa vajaa viikko ennen seksin jälkeen.. Kakkosta odottaessa irtosi monen päivän aikana pikku hiljaa ja vajaa viikko siinäkin meni että synnytys lähti käyntiin.
"Pesänrakennusta" tekisi mieli päästä toteuttamaan, mutta ei vaan pääse ikinä vauhtiin kun jompi kumpi lapsista keskeyttää.. Luulenpa että keskiviikkona saavat mennä mummon&vaarin hoidettavaksi niin pääsen itseäni toteuttamaan :kieh: Ja kun mieskin on iltavuorossa ei kukaan pyöri tiellä häiritsemässä...
Mieliala ollut tänään TODELLA kiukkuinen.. Sitä on vissiin ollut viime aikoina liikkeellä täällä palstalla muutenkin.. Tähän asti olen kyllä ollut rauhallisuuden perikuva..
Mutta... Aamusta asti kaikki mennyt "pieleen".. Kaikki vaan ottaa aivolohkoon ja pahasti.. Nyt vasta alkaa helpottamaan..
Päivän piste iin päälle oli kun piti sateessa lähteä kauppaan kävellen kun mies vei auton ja kauppareissusta seurannut "katastrofi"..
No ei siinä sinänsä mitään, mutta kauppakasseja vaunujen tavarakoriin laittaessani huomasin yhtäkkiä että mulla on kädessä koiranpaskaa
No siinä aikani *ittuja itsekseni päästelin ja huomasin että vaunun renkaassa sitä röhnää oli ja ilmeisesti olin siihen nojannut kun survoin kasseja kyytiin.. Ja ennen kuin huomasin että paskia oli kädessä olin ehtinyt koskea sateenvarjon kahvaan niin eipä tarvinnut sitäkään sitten paluu matkalla käyttää :headwall: Mutta mutta kotiin selvittiin kuitenkin..
Galluppiin Syntymäpaino 3400g pituus 52cm, raskausviikkoja en tarkalleen tiedä mutta vähän ennen laskettua aikaa muistelisin äitin joskus sanoneen minun syntyneen. (vertailuna omat lapset 39+2, 3278g, 51cm ja 39+4, 3304g 50cm)
Omaan napaan.. Alakerta on ollut todella kipeä, ei pysty kävelemään normaalisti.. Näyttää varmaan siltä kuin olisi koko edellinen yö mennyt petipuuhissa
Viime perjantaina oltiin ultrassa kun epäilivät vauvan kääntyneen perätilaan, onneksi oli kuitenkin pää edellä edelleen tulossa.. Siellä selvisi myös että paikat alkaneet pehmentyä ja kohdunsuu oli vähän auki.. Eipä sillä että on kyllä aika napakasti välillä supistellutkin..
Ja vauveli taitaa jo päätään "hieroa" kohdun alaosaan kun tuntuu kuin sieltä jo yritettäisiin tulla.. Että ehkä tässä ei kovin kauaa enää tarvitse odotella.. Itse veikkaan alle 3 viikkoa ja sitten olisi vauva sylissä, mutta saas nähdä pitääkö veikkaus paikkansa..
Öisin (ja päivinsinkin) hikoiluttaa ihan tolkuttomasti.. Ei auta yöllä tuulettimet tai muutkaan viilentimet.. Onneksi ilmat sentään vähän viileni niin jospa siitä jotain apua saisi.. Suonenvedot myös kiusaavat ja mistään pikku kiskonnasta ei olekkaan puhe.. Jalat on polvesta varpaisiin ja ympäriinsä ihan krampissa
Synnytyksetkin tuntuneet lievemmältä kuin ne krampit, ja niitä saattaa tulla monta peräkkäin.. Jalat koukussa nukkumisen olen huomannut niitä pahentavan niin yrittänyt nukkua koivet suorana.. Ei vaan oikein tunnu mukavalta nukkumisasennolta..
Noh jospa vaivat kohta helpottais kun h-hetki koittaa..
Jännittäviä hetkiä kaikille joiden laskettuaika on lähellä, vaikkei se kaukana ole enää kellään =)
Minerva