Hoomenii!
Piti jo eilisiltana kirjotella tänne mutta oli kuopus hankala saada nukkumaan
Ja mies ei tietenkään sitä saanu nukkuu... Nyt vuorostani huolehdin siitä hirveesti, miten poika tulee pärjäämään ilman äitiä sairaalassaolo ajan...
Ku ei tuo mies saa sitä yksinkertasesti nukkumaan. En halua itkeä sairaalassa että kun poika varmasti huutais mun perään yöt päivät
Toivottavasti mun ei tartte olla tälläkään kertaa ainakaan paria päivää kauempaa sairaalassa!
Ja viime yö oli kyllä tosi huonosti nukuttu!! Mä heräilin jatkuvasti supisteluihin, eka kerta tän raskauden aikana. Ja lisäks ku supisteluja tuli niin tää yritti puskee päätään ulospäin. Vähän mä jo mietin et tuleeks tässä lähtö... Ja sit ronklas käsillään tuolla alhaalla... Nytkin on tullu vähän supisteluja pitkin aamua. Pelottaa et mitenköhän kiire sitä mahtaa tulla jos menee esim vedet tai sit ku alkaa säännölliset supparit.. Mietin et kerkeenköhän ees sairaalaan asti.. Esikoisen aikaan mulla meni vedet vasta leikkuupöydällä, sitä ennen avauduin kotona ihan kokonaan ennenku sairaalaan älysin mennä, tai sairaalaan mennessämme paikat oli jo täysin auki. Ja sit vasta vedet meni. Ja sit toisen aikaan käynnistettiin, eli kun tyttömme menehtyi kohtuun. Ja kolmannen aikana oli kontrollikäynti jolloin puhkasivat kalvot. Joten en usko et nytkään kerkee vedet mennä, et luultavasti alkaa suppareilla, vaikka mistäpä sen tietää.
"Vähän" mäkin repeilin eilen täällä
kielletyn ja
iinaZin himoille
Hiekka ja nahka
Ei sillä, mustaki lompakot tuoksuu hyville
Mä ite
himoitsen meidän tuon yhteissaunan sitä eteistä, siinä tuoksuu vähän niinku puu ja maali tai jompi kumpi, se on ihan hemmetin ihanan tuoksusta. Mä haistelen sitä aina hulluna, mies ei ymmärrä
Sit mä tykkään haistella pestyjä puhtaita pyyhkeitä, just siis ku koneesta ne nostetaan kuivumaan, ne tuoksuu just semmoselle ihanan puhtaille ja raikkaille, voisin syödä ne
Ja kyllä löytyy muitakin himoja, ei vain tule nyt kaikki mieleen. Kahvia mä oon tykänny aina haistella, siis niitä kahvinpuruja. Nyt ku en voi juoda kahvia ku närästää näin odotusaikana niin haistelen niitä puruja purkista
Minä tuossa jo aamusella pakkailin vauvalle kotiintulo vaatteet ja itelle aloin kans pakkailee. Pitää viel hommata shampoo, hoitoaine ja saippua ku en viiti nuita tuolta kylppäristä ottaa ku niitä kuitenki saatan viel tarvita ennenku lähtö tulee, varsinki jos se lähtö ei viel tän viikon aikana tule. Ja tympee sit purkaa kassia ja sieltä tonkia tavarat esille mitä tarviin. Ja sit pitää hankkia sitä juomista ym mukaan... Kameran ja akkulaturin (jos sitä nyt tarvii ku kameran akku on kuitenki jo täys) ja sit kännykän laturin pakkasin kans mukaan. Sekä imetysliivit ja alusvaatteet ja ja... äitiyskortin annan olla kans kassissa, vaikka torstaina onki neuvola mut senpä saa sieltä otettua. Itse asiassa, minäpä siirränki sen kortin mun käsilaukkuuni, sieltä se kulkeutuu koko ajan mukana. Vielä pitää omat kotiutumisvaatteet pakata.. Ku tietäs millanen ilma sit on, ku kehtais monenlaista vaatetta mukaan ottaa.. Jos ottaisin jotkut ohuet, ettei tuu kuuma jos sattuu olee lämmin ilma.
Meidän
hoitopöydästä löytynee vauvan vaatteet, vaipat, kynsisakset ym pikku tavarat, ööö ja jotain, kaikki ei viel oo paikoillaan
Tänään jos niit laittelis.
Hohhoi, nyt jos lähtis poitsua viemään päikkäreille. Meidän esikoistyttö menee tänään mummulaan yökylään. Saa taas poitsu tyytä äidin ja isin kans leikkimiseen
Mun piti tänään siivota, ihan siis perusteellisesti, et ois puhdas kotin, ees vähän, kun vauva syntyy, mutta eihän siitä taida mitään tulla :/ Tiiä koska lähtö tulee ja olis hyvä jos ees tän viikon viel vauva viihtyis masussa. Mut jos pyyhkis pölyt ja mies imurois ni oishan sitä siinäki vähän siistitty... Mopata kyllä pitäsi mut kassellaan tuntemuksia...
Nyt mie meen :wave:
mertsu & pieni prinsessainen 35+3 :heart: