Epäaktiivinen kirjoittelija aktivoituu jälleen kahden kuukauden tauon jälkeen
Lukemassa olen teidän juttujanne kyllä käynyt aina kun on kerinnyt, melki joka päivä siis.
Ihania masukuvia ja kotiintulovaate kuvia täällä. Itse en ole vatsaani kuvannut ollenkaan
enkä taida uskaltaakaan kun se näyttää niin hassulta... raskausarpia on tullut navan ympärille kamalasti.. vatsa näyttää auringolta kun ne arvet lähtee siitä joka suuntaan eikä kyljissä ole kuitenkaan montaa. Teidän muiden massut näyttää niin kovin sieviltä eikä taida olla arpi ongelmiakaan?!?
Tänään kävin sit viimeisen kerran neuvolalääkärillä tarkistuksessa ja jäi kyllä p**** fiilis. Ensinnäkin väsytti ja v-käyrä oli melko korkeella jo ennen neuvolaan lähtöä.. sit siellä jouduin ootteleen kun lääkäriajat oli puol tuntia myöhässä.. ja sit itse toimenpide oli ihan pettymys.. ei edes painoarviota saati mitään tietoa sukupuolesta (edelleenkään)!
No tässä vaiheessa tuo sukupuolen selvittäminen alkaakin oleen jo ihan samantekevää.. kaikki alkaa olla hommattuna ja väreinä paljon valkoista, oranssia ja vihreää
sopii siis kummallekin. Kohdunsuu oli kiinteä ja kiinni... kaulaa jäljellä (tod.näk. hyvin paljon koska ei maininnut mitään senttimääriä). Mitään ei oo siis tapahtunut! Tylsäääääää...
Parin päivän aikana olen pessyt ja laittanut kaikki vauvan tarvikkeet valmiiksi. Nyt sais jo tulla. Supistuksista ei tosin oo tietookaan.. vaikka välillä on se tunne että vauva tulee ilman kohdun apua pihalle.. niin kovasti se puskee alapäähän ja vihlonta on varsinkin iltasella kovaa kun pienokainen innostuu. Vauva on ollut pää alaspäin lähtökuopissa jo yli kuukauden, kaikki sen osalta siis ok.
Mutta kai se maltti ois valttia.. itse olen syntynyt noin 2 vko la:n jälkeen enkä ole edes perheen esikoinen, joten turha kai minunkaan on odotella että saisin pienokaista ainakaan etuajassa
Itsellä painoa ollut tuolloin 3700g ja pituutta muistaakseni 51. Sen verran lääkäri sanoi tänään vauvan koosta että ei tuntuisi mikään jättiläinen olevan ja että hyvin on kasvanut käyrillä tasaseen tahtiin. ARGH!
Vielä ois monia monia asioita joita tekis mieli purkaa, mutta ehkä odotan siihen asti kun mies tulee töistä kotiin niin vuodatan sit sille (voi parkaa )
Onneksi se kuuntelee kiltisti ja lohduttaa aina kun mulla on jostain paha mieli (eli hyvin usein nykyään). 10 pistettä ja papukaijamerkki =)
Nyt yritän olla aktiivisempi ja käydä täällä useammin kirjottelemassa niin ei tule niin kamalasti aina kerralla tekstiä ja asiaa. Nyt kun en omilta ärsyyntymisiltäni ollenkaan ehtinyt keskittyä muiden keskusteluihin.
Jaksamista kaikille niin olotilojen kuin miestenkin suhteen!
Marizzza ja pikkuinen 36+5