Mä oon ihan kauhea
ärripurri, mitä ihmettä tää on...koko raskauden oon ollut paljon rauhallisempi kuin yleensä ja nyt on sit päässyt piru irti. Tänään oltiin ideaparkissa ja prismassa ja kun lopulta lähettiin kotia kohti, huusin jo esikolle kurkkusuorana, että nyt loppuu perkele kiukuttelu, mä en enää jaksa. Poika ja mies hiljeni molemmat ja ovat siitä asti olleet ihan hiljaa
Huhuhuh, tuli ihan kurkku kipeeksi...normaalisti en koskaan huuda :ashamed:
No nyt perkaavat
manssuja, ostettiin kans 10kg, ei paljon enää viitti noilla hinnoilla mennä ite poimiin, kun oli 19,90 5kg. Saadaan sit talvi vedellä aamupuuron kanssa manssuja
Sit
prismasta löyty sitteri, emman 35?, semmonen ruskee, mä en kestä niitä migreeninvärisiä. Ostettiin kun oli aika edukas, esikolla meillä ei ollut, mutta aattelin, että vauva vois olla tossa vähän paremmassa tallessa, kun lattialla köllimässä. Tuo nelivuotias kun ei kävele, vaan pomppii ja juoksee joka paikkaan. Ni jos esim. teen ruokaa tai muuten oo koko aikaa vauvan vieressä ja toisaalta tuosta näkeekin paremmin jos vaikka esikon leikkejä seurailee. Uusia vaatteitakin oli kauppoihin tullut ja tuli ihan semmonen fiilis, että tule jo syksy!!!
Mutta nyt kahveet ja kans henkkamaukan kuvaston pariin, mikä postilooraan oli ilmestynyt, taidan itellekkin jonkun oloasun ainakin tilata, just kyllä yhet reebokin kollarit ostin kotihousuiksi.
Ja siis täällä kans semmonen
siivousvimma että...piimällä laattasaumoja, juuriharjalla ja tolulla saunaa, ilmastoinnin tulot ja menot pesuun yms. Aamulla siivoilin esikon pöydän laatikot, mulla on joku vimma pitää ne ihan tiptop kuosissa, vaikka herra ne joka pääivä sekottaa...nelivuotiaalla noita jemmattuja aarteita kun riittää...
Tsemppiä kaikille tähän loppuvaiheen ketutukseen!! Tampereella ainakin ollut hirvee keli tänään, inhan kostee, nyt vasta alko kunnolla sataan, jospa se helppais.
Unikuulle onnea!!
Permis ja Veikko 36+0 pokspoks :heart: :heart: :heart: