Pompula81 ruoatta pärjää mielestäni ihan hyvin, varsinkin kun on kuumeessa ei masutaudissa ja tuossa masutaudissakin menee pari päivää ihan hyvin. Suoloja tietty jos vähän saa meneen ni ois hyvä, eli kaikki vaan mikä uppoo. Meillä muksu ollut kovasta kuumesta huolimatta aina aika pirteä isompana ja sillon on tietty helppo luottaa, että voi olla rauhallisin mielin, mutta jos lapsi muuttuu sinusta selvästi, niin sit lääkäriin. Vinkkinä muuten, että Tampereella (varmaan muualtakin) saa siitä neuvonta/ajanvarauspuhelimesta tosi hyviä neuvoja kun lapset sairastaa tai muuten joku lapsen voinnissa huolettaa), tosi asiantuntevia neuvoja ajan kanssa olen puhelimesta saanut, monestihan se on varsinkin esikoisen kanssa vaan vanhempien rauhottelua ja koska nuo huolet joteskin on aina suurimmillaan myöhään illalla on tuo oiva apu, tietää voiko rauhassa ootella aamuun tai tarviiko lääkäriin lähteä ollenkaan
Ja mulla muuten tota turvotusta on varsinkin öisin, huomaa pissalla käydessä!
Tsemppiä meelai käynnistykseen, toivotaan, että tällä kertaa ois helpompaa, niin mä aiankin pyrin aatteleen, eihän tästä oottelusta muuten selviä
Täällä ei supistele, vaikka heitin tunnin lenkin, lenkillä oli sellanen vannetunne massussa ja massu ihan kovana, mutta lenkin jälkeen kuin ei mitään ois tehnykkään. Loppupäivän oonkin vaan lukenut, kattonut leffaa ja syönyt. Mun miehet on puusavotalla maalla ja oottelen heitä vasta iltasella myöhemmin kotiin. Minne ne kipeet supparit meni Menkkamaista särkyä on sentään alkanut tuleen.
Huomenna alkaa suursiivo ja luultavasti nolla supistusta...
Permis ja Veikko 35+6
Ja mulla muuten tota turvotusta on varsinkin öisin, huomaa pissalla käydessä!
Tsemppiä meelai käynnistykseen, toivotaan, että tällä kertaa ois helpompaa, niin mä aiankin pyrin aatteleen, eihän tästä oottelusta muuten selviä
Täällä ei supistele, vaikka heitin tunnin lenkin, lenkillä oli sellanen vannetunne massussa ja massu ihan kovana, mutta lenkin jälkeen kuin ei mitään ois tehnykkään. Loppupäivän oonkin vaan lukenut, kattonut leffaa ja syönyt. Mun miehet on puusavotalla maalla ja oottelen heitä vasta iltasella myöhemmin kotiin. Minne ne kipeet supparit meni Menkkamaista särkyä on sentään alkanut tuleen.
Huomenna alkaa suursiivo ja luultavasti nolla supistusta...
Permis ja Veikko 35+6