ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Heips taas kaikille!

Kiitokset tsempeistä kaikille parisuhde-ongelmiin. Meninpä vahingossa kysymään mieheltä, että koska lähdet tänään illalla. "Mitä sitten" oli vastaus. :| Pitää vain niellä paha olo, ja ajatella, että ainakin saa illan olla rauhassa ja yksikseen. Miettiä vauvaa ja elämää ja varustautua vauvan tuloon. :)
Aniit sama täällä, pitää yrittää pitää vain langat käsissään, niin kyllä sitä pärjää. Eikä saa luottaa liikaa. :) Meillä on ainakin turha miehen yrittää edes vierihoito-osastolle sitten. Oon muuttanut jo toiseen makuuhuoneeseen, en pysty enää nukkumaan miehen vieressä, sen haistessa tupakalle ja viinalle. Ja jos tämä jatkuu, muutan pois rivariin tms, ja aloitamme vauvan kanssa oman elämän(en pysty äp-rahalla asumaan yksin ok-talossa). Mielestäni olemme ansainneet vauvan kanssa luotettavan miehen, mutta paremmin sitä silti pärjää yksin kuin todella huonossa suhteessa.

Ihania masukuvia teillä oli! Pitää yrittää virittää kans kamera sopivalle tasolle, ja ottaa kunnon kuva vielä, kun vatsa on sivusta ilman arpia. Edessä on tullut muutama(yksi iiiiiiiiso), ja näkyy kyllä muutamia kohtia, mistä alkaa kohta revetä.

Turvotusta on tullut nyt ihan viikossa, nilkat päivisin jo hyvin turvoksissa. Muualla sitä ei hirveästi ole. Onneksi päänsärkyä ei ole ollut eikä vielä pissatikussa mitään.. Yläpaine n.135 luokkaa, alapaine alle 85.. Toivotaan, että tämä menee loppuun asti hyvin, pelkään raskausmyrkytystä.

Palailen taas, kun netti toimii kunnolla!

Vaavitar + tintta ja 36+0
 
Jäi vaivaamaan oman mahatuksen laskeutuminen ja aavistuksen se on tippunut, siinä missä kasvanutkin.

30+2/33+0/35+0/36+1
[img=http://2.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SmH2ng741MI/AAAAAAAAAJ0/fpoXMYl2SBE/s400/30%2B2+-+36%2B1+%28150+x+130%29.jpg][/img]
 
Oma syntyminen Mä olin syntyessäni 54cm pitkä ja painoa ollu huimat 4880g! Ja tosiaan yli olin mennyt.. LA oli ollut äitin kuukautisten mukaan 12.3 ja sitten ultran mukaan 14.3 ja mä päätin tulla maailmaan vasta 20.3 :D Lisätään tähän vielä kysymykseksi että kauanko synnytys oli kestänyt Mun syntyminen kestänyt 3h 6 min. Eli aika nopea :)
On hyvä seurata nyt omaa raskautta siihen kun äiti on odotellut mua kun mulla on tallella musta oma neuvokortti :)

Lisäksi kun aloin taas vertailemaan arvoja niin huomasin että kun äiti on käynyt neuvolassa 35+2 niin sf-mitta ollut 33.. Nyt mä kävin neuvolassa 35+4 ja sf-mitta 33 :D Että miten voikaan olla näin sama.. :)
 
Hudjuke ... Onkos kyseessä tämä 080808 jolloin rakas ystäväni menehtyi?
Sittenhän tiedän sinutkin, joskus ollaan juteltu ja olit samaan aikaan samassa työpaikassa tai taisit olla opiskeluista harjoitteluissa, olenkos oikeassa :)

mua on nyt siis kohta viikon supistellut aina öisin, maanantaina neuvola ja keskiviikkona ylimääränen ultra..... oisin niiiiiin tyytyväinen jos saisin tietää että onko leikkaus tulossa koska sitten haluan tuonne naapuri kaupunkiin..... mutta toivotaan ettei leikkausta tule :)
 
Galluppiin, synnyin viikoilla 40+0 ja aika syöksynä kuulema tulin niinkuin kaikki äiskän lapset :D Äiti oli vielä tosi nuori mut saadessaan ja raskausmyrkytyksen takia sairaalassa valmiiksi. Jossain vaiheessa sille tuli olo, et nyt se lapsi syntyy, mut kätilöt vaan nauro kunnes tajusivat että niin muuten taitaa syntyäkin :LOL:
 
Wannabemommy :hug: :'(


Kyllä minäkin aktivoidun nyt noiden liikkeiden kuunteluun.

Meillä 2v tyttö heräs eilen aamulla tulikuumana ja 39 kuumetta..panadoli ei auttanut ja illalla meni jo nukkuun 19 ja heräsi tänä aamuna klo 12 kun lääkäriin aloin neitiä pukea..juotin kyllä yöllä mutta muutoin voi sanoa et nukku 17h.Mähän aloin sikatautia jo epäileen etc.kun muumimaailmassa ma ja ti oltiin ja ulkomaalaisia pyöri ympärillä.
No joku tavallinen tauti kuiteski kyseessä..

Mä synnyin 2vko LA jälkeen..Ja niin syntyi tyttönikin. Painoin 4410g ja 52cm.Tyttöni 3840g ja 52cm

Yöt on menny täällä ihan risaiseksi.Vaikka nukun lakanalla,niin kuumuus vallitsee ja taitaa harkkasupistuksia tulla iltasella paljon.Eilenkin menin 02.00 nukkuun.

pompula81 rv 34+5
 
Oma syntymä: Mun LA oli 30.5, synnyin 23.5, eli viikkoa etuajassa. Pituus oli 44 cm ja paino 2610g. Samoilla viikoilla kun itse olen nyt, on äidillä ollut sf-mitta 29 (kun mulla esikon kohalla 32 ja tokalla nyt 32,5).

Taavi ei ainakaan äitiinsä tullut, syntyi rv 40+5, 3895g ja 52cm. Ja tästä toisestahan en tiedä..

Joo, on kyllä hassua nähdä kaikki tuolla fb:ssä :D Mutta jotenkin ihanaa saada kaikille kasvot :)

Mulla on nyt taas niin tukala olla että taidan jättää netissä pyörimisen tältä päivältä tähän ja harkita nukkumaanmenoa, kun poju herätti aamulla jo klo. 5.15...

Kimalle rv 34+4 ja taavi 11kk
 
Vaavitar ja Aniit :hug:

Ihania masukuvia taas :heart: Ehkä minunkin täytyis tsempata vähän ja ottaa ainakin yks kuva tästä masusta.

Voi hitsi, ois kyllä hirveesti kiinnostanu tuo Uppsalan sairaalan jakso, mutta menipä ohitte.

Meillä on ollu tänään esikon 1v-kekkerit :) Eilisen illan ja tämän aamun oon leiponu, on taas selkä sen tuntuinen että on jotakin tehny. Mies saa kyllä käydä poimimassa nyt mansikat, en viiti enää ite lähteä kyykkimään.

Eilen kävin siellä lääkärissä. Vauva oli kasvanu viikossa taas 250g, nyt painoa on 2100g. Aivoissa ei ollut mitään normaalista poikkeavaa, onneksi. Seuraava painokontrolli onkin sitten kahen viikon päästä. Ens viikolla normi neuvola, pääsee kattomaan omaakin painonnousua, kääks. Lääkäri kyseli, että onko tämän vauvan kans ollu samat tekotarpeet kuin edellisen kanssa.. en eka ymmärtäny kysymystä. Tarkoitti siis, että onko isä sama, kun eka lapsi oli niin isokokoinen, ja tämä näin pieni. Vastasin, että ihan samat tekotarpeet on ollu :)

Mahan laskeutumisesta vielä. Mulla esikon aikaan ei maha laskeutunu ollenkaan. Toiset puhui, kuinka tuntuu että haarovälissä olis pallo, ei vaan mulla tuntunu :LOL:

Nyt telkkarin ääreen rauhoittumaan ja syömään mansikoita.

Helmiir ja Kerttu 35+3
 
Vaavitar kuulostaa että sulla todella on langat käsissä. HYVÄ! Meillä tilanne on se että mä omistan tän asunnon (pankin kanssa :D ) joten ei miehellä oo mitään asiaa, eli mun kannalta hyvä. :)

Mä oon ite ollu reilusti yliaikanen, luulisin että 42+2 oon syntyny. Painoo oli 4420g ja 52cm. Pikkuveli onki sitte ollu jo reilusti isompi (5560g ja 58cm), iso se on nykysinki. :D Synnytyksen tarkkaa kestoo en tiiä, sen tiiän et monta päivää on käynnistelty. Mulla menee sf suht samoilla käyrillä ja luvuilla ku äitillä meni mun megakokosesta veljestä, huh. :D

Mulla oli tänään pitkästä aikaa tukivyö, voi herttinen ku otin sen pois ni tuntu ku koko poika olis valahtanu johonki alas. :D

Iinaz maha on tosiaan laskenu :) :)

Aniit
 
Iltaa =)

Galluppiin Minä synnyin viikoilla 41+2, LA ois ollu 20.12. mutta synnyin 29.12. Ja painoa mulla oli 3770g ja pituutta 50cm. Äidillä olikin nopea synnytys, 1h 30min ja ponnistusvaihe 3min :D
Ja minä olen meistä sisaruksista toinen. Meitä on siis yhteensä neljä. Ja kaikki on menneet laskettuun aikaan asti ja ylikin, ainakin minä :D Ja lisään vielä et mähän olin täyden kympin pisteen tyttö :)

Ihanaa kun mies hieroi tossa mun jalat hyviksi :) Niitä niin pakotti ku oli niin turvoksissaki mut helpotti kummasti ja ku sai levätä :) Mutta eniten tais olla hyötyä kun mies hieroi niitä. Tuntui niin hyvälle :D
Tällä kertaa mies on nukuttamassa kuopusta. Minä oon oikeestaan joka yö ja päivä laittanu pojan yöunille ja päikkäreille. Niin nyt on opettelussa miehen laittaa poika nukkumaan. On näyttäny viime kerrat semmosilta et poika suostuu ainoastaan nukkumaan, jos äiti nukuttaa. Mutta nyt on pakko miehen harjotella, koska sitten ku mä oon sairaalassa niin mites sitten jos poika ei suostuiskaan nukkuu jos isi nukuttaa. Ni parempi nyt opetella. Vaikka sen piti opetella jo ajat sitten, muttei oo onnistunu. Jospa nyt onnistuu niin mun ei tartteis sairaalassa sit huolehtia siitä ettei poika nuku ja jos se vaan huutaa äitiä :(

Tänään tässä iltasella tuli yks semmonen aaltomainen poltto, meni alaselästä alavatsaan ja vaan toi yks. Ilmeisesti sekin supistus. Ei sit sen jälkeen ole tuntunut mitään.

Nyt jos odottelis et jos mies sais pojan nukahtaa vihdoinki ku kelloki noin paljon ni katottais se leffa...

mertsu & pieni rinsessa 35+0
 
Wannabemommylle suuret osanotot täältäkin :hug: :'( :'( Sanattomaksi ja surulliseksi sai nuo uutiset. Jokin merkitys silläkin pienellä oli ja aina hän tulee olemaan osa perhettänne :hug:

Täällä ollaan järjestelty edelleen kotia vauvan tuloa varten. Huomaan, että vaikka mitä hommia on jäänyt rästiin, kun kevään aikana oli niin väsynyt. Tänään esim. pesin toppavaatteita.

Synnyin itse reilun viikon lasketun ajan jälkeen, paino oli n, 3.6 ja pituutta 51cm, aika lailla samat mitat, kuin esikollamme, joka tosin syntyi vajaata viikkoa ennen laskettua aikaa.

Öitä kaikille!

Soila ja Pikkuinen 36+6
 
Hei!

Galluppiin synnyin 42+2 käynnistettynä. Synnytys kesti 5 h ja ponnistusvaihe 11 min olen esikoinen. Pituutta oli 52cm ja painoa 4150g.

Synnytyksestä, en ole kauheasti miettinyt. Vähän nyt viime aikoina enemmän, etenkin kun alkaa enteilemään pahasti. Sauna näiden kahden päivän aikana aiheuttanut aika pahoja supistuksen oireita (tai luulen sen olevan osa syy). Myös maha on löysällä ja kovalla vuorotellen.. sekaisin.. (joka oli äidillä oire, ja siitä se lähti) Ja ilmeisesti jotain epämääräistä tuolta irronnutkin.. Saa nähdä, tänään sattui ihan hirveästi ja olin kaverilla kylässä ja hänelle valitin kun sattui ja ei pystynyt liikkumaan ja maha kovana. Mutta luulen että ihan kiusallaan, tää näyttää näitä, mutta tulee vasta pari viikkoa myöhässä :p

Vaavitar :hug:

Zinnie 38+2
 
"Huomenta"... johan se oli korkea aika noustakin - 03:20 |O

Syy siihen on jo illalla alkanut epämääräinen outo olo ja nyt yöllä vielä oudompaan oloon herääminen. Just sellasia pieniä sähköisiä impulseja alavatsalla ja -reisissä kuin Esikosta ennen vesien menoa (sytotecillä aikaan saatu) ja jatkuvaa jomotusta navan ja polvien välillä. Tavallaan myös heikko olo ja jatkuva pissahätä joka tosin johtuu turvotuksen laskusta jota on taas ollutkin riittämiin. Aiemmathan ei ole antaneet ensimmäistäkään merkkiä todellisesta synnytyksen käynnistymisestä, joten tää tuntuu aika rasittavalle kun tosi ei ole (vielä ) kyseessä ja todesta on kuitenkin otettava/kuullosteltava. Voisin ottaa jo nyytin syliin kun olo on niin raskas, mutta jo painoarvion (alakäyrillä ) takia toivoisin pienen viihtyvän sisällä vielä ainakin viikon-parin verran.

Gallupiin, itse olen ollut 4-5kg, yliaikainen (suunniteltu sektio kättärillä lantion epäsuhdan takia) ja 10 pisteen kakara. Alle 50kg silloin painaneelta äidiltäni aika hyvä suoritus..

Alkuperäinen kirjoittaja mertsu85:
Ihanaa kun mies hieroi tossa mun jalat hyviksi :) Niitä niin pakotti ku oli niin turvoksissaki mut helpotti kummasti ja ku sai levätä :) Mutta eniten tais olla hyötyä kun mies hieroi niitä. Tuntui niin hyvälle :D
Oi, miten ihanaa :heart:


-iinaZ & Kolmonen 36+2
 
Hip hei :)

Hitsi, eilen illalla en pystynyt käymään kakkosella ollenkan kun paineentunne oli niiiiin järkyttävä tuolla alakerrassa... Kun nyt mua on sit alkanu pelottamaan että mitä jos synnytys käynnistyykin ja se vauva on sieltä peppu edellä tulossa. Hirvittää ajatus... Mä menisin varmaan ihan paniikkiin.. Ja niin kun mä toivoin että tän synnytyksen saisin olla läsnä siinä tapahtumassa eikä olis paniikkia tai väsyä (viimeksi kun olin valvonut sen muutaman vuorokauden ennen kuin poika syntyi, niin kaikki meni sellasessa pöhnäsumussa..) tms. vaikeuttamassa sitä tapahtumaa..

Mutta nyt rantsulle..

Kimalle rv34+5 ja taavi 11 kk
 
Huomenta !!
Täällä on taas kotiuduttu ( oltiin tossa pari päivää miehen sukulaisilla ja voi elämä sitä hössötystä )
Koko ajan joku käski mua istumaan tai kauhisteli mun mahaa..
Miehen siskokin kysyi sen parin päivän aikana ehkä 10 kertaa että "miten ihmeessä sä oikein meinaat saada ton ulos tuolta? "
Lisäksi sain nyt sitten varmistuksen että meillä mies on tulossa mukaan synnytykseen kun miehen sisko kysyi että onko tulossa ja mies vastasi että " kai se on pakko mennä jos toi yks vaan päästää mut sinne"
Siinä vaiheessa kun mies oli sanonut sanan PAKKO, niin minähän aloin sitten huutamaan että ei sinne mikään pakko ole tulla jos ei kiinnosta, mutta sitten mies kyllä selitti että siis kyllä tulee jos minä hänet suostun sinne ottamaan mukaan.

Onneksi tietyllä tavalla ollaan miehen siskon kanssa aika samanlaisia niin ei sitten tullut mitään ongelmia tämän mun tempperamentin kanssa siellä kun mies kuitenkin on se pikkuveli ( miehllä siis on isoveli ja isosisko )

Toissa yönä heräsin kauheisiin supistuksiin ja ajattelin jo että nytkö tämä meidän pikkuinen sitten päättää syntyä toisessa sairaalassa.
Supistukset kuitenkin helpottivat kun herätin miehen ja vaihdettiin nukkumapaikkoja ( huoneessa oli kapea sänky ja ilmapatja ja minä nukuin alkuyön siinä upottavalla patjalla kun siitä pääsi helpommin vessaan )

Lisäksi sain sitten vielä selityksen siihen miksi miedän seksielämä on kadonnut aivan täysin.
Mies vaan yht´äkkiä sanoi mulle " ei olla mekään kyllä ainakaan sataan vuoteen taas harastettu seksiä " ja sitten sen jälkeen selitti mulle että oli kyllä asiaa miettinyt, mutta VAUVAN TAKIA ei ole sitten mulle viitsinyt asiaa ehdottaa.
Pelkää kuulemma että vauvasta tuntuisi pahalta ja oli jo kehitellyt päässään sellaisen ajatuksen että vauvalle tulisi joku kolo päähän kun mies tökkisi sitä ja että "olisi siinä sitten selittämistä miksi vauvan päässä on kauhea kuoppa"
Mä vaan aloin nauramaan ja sanoin ettei se nyt kyllä olisi mahdollista, mutta mies oli niin varma asiasta, ja sitten vielä sanoi että "ehditäänhän me sitä seksiä sitten harrastaa kun vauva on syntynyt, täytyy vaan aikatauluttaa elämä silleen että ehtii sitten pikaiset aina välillä vetämään jossain vessassa kun vauva nukkuu"
Mun melestä ei kyllä kuulosta mitenkään kauhean hyvältä toi suunnitelma :headwall:
 
Huomenta!

Aika katkonainen yö ja hakattu olo.. Hitto että mä jo alan ihan tosissaan toivoa tämän lapsen syntymää. Toivon todella että siihen synnytykseen löytyisi sitten jostain sitä alkuvoimaa jolla jaksan, nyt tuntuu sille, että hyvä kun kätensä pystyy nostamaan ja sittenkin syke on jo 100 :LOL:

Musta on edelleen ihan käsittämätöntä, että nyt me kaikki ollaan menossa viikkojen sisällä synnyttämään ja vastahan me pelättiin että menee kesken ja onko ultrissa kaikki hyvin jne :)

Vilma 36+2
 
Kikka89 Tulet vielä hämmästymään kuinka paljon vastasyntynyt voikaan nukkua :D Muistan kun meidän esikoinen syntyi ja hypin pinniksen laidalla että "eikö se jo herää?!"

Tietysti syöttövälit on alkuun lyhyitä (n. 2-3 tuntia), mutta omakohtaisella kokemuksella voin kertoa että kyllä seksiäkin ehtii harrastaa, jos vaan kummallakin on asiaan mielenkiintoa (tällä hetkellähän odotan toista lastamme ja näillähän ei kovin kummoinen ikäero siis tule olemaan... ;) )

Toisaalta, seksi myös herkästi jää kaiken uuden tieltä. Voi olla että naisella paikkoja aristaa, kuivaa, mies on mennyt kurkkimaan synnytyksessä sinne, minne ei saisi kurkkia, maito sinkoilee sinne tänne ja muutenkin kropan käyttö on kuin kevään ensivasikalla :D

Omaa napaa lähinnä sen verran että tosi kummallinen yö. Ei varsinaisesti sattunut mihinkään mutta en saanut unta, pyörin vain, ja kai olen mietiskellyt kaikkea outoa, tulevaa synnytystä ja mitä sen ympärille nyt mahtuukaan. Se on niin lähellä, niin lähellä ja välillä sitä miettii että voisiko peruuttaa koko homman? Tuleeko meidän elämästä yhtä helvettiä kahden "vauvan" kanssa? Kestääkö parisuhde? Kestääkö oma pää?

Kai se kestää. Rimakauhuahan tämä taitaa olla.

Olisipa minullakin aikaa jäädä hetkeksi miettimään ja odottamaan pikkuisen syntymää, mutta ei ole. Ei ole aikaa myöskään millekään suursiivouksille (paitsi pikkuhiljaa) eikä sänkykään tule kuin vasta tämän kuun viimeinen päivä. Kaikki on niin kesken, niin kesken... A-H-D-I-S-T-A-A-!

Kiitos ja anteeksi :D Nyt lisää kahvia ja sitten alan miettiä ulostautumista pojan kanssa, nukuttiin peräti yhdeksään!

kielletty & pikkuinen 37+0 POKS
 
Galluppiin: Synnyin rv 39+1 52cm pitkänä ja 3940g painavana. Olen viides lapsi ja synnytys kesti 3 tuntia. Minusta on aika hauskaa, että äitini laskettu aika minua odottaessa oli 9.8. eli siis täsmälleen sama, kuin minulla on. Saas nähdä milloin tämä vauveli päättää syntyä. Minä synnyin siis 3.8. =)

PeeJii ja Tiuhti 37+0
 
kielletty joo siis kyllä mäkin uskon että kyllä sitä seksiä ehtii harrastamaan, mutta lähinnä se ajatus että " nyt se nukkuu nyt ehtisi" ei jotenkin kauheasti houkuttele.
Mutta no, sen näkee sitten että miten lähtee arki pyörimään vauvan syntymän jälkeen.

Ja täällä muuten kanssa yksi joka on miettinyt tota jälkivuoto/siteet asiaa .
Itse olen jo monta vuotta käyttänyt menkkojen aikana tamppoonia koska siteet vaan ei ole ollut se "mun juttu" ja nyt olen kauhulla miettinyt sitä jälkivuotoa ja aika pakollista siteiden käyttöä.
Ällöttää vaan koko ajatus siitä että niitä joutuu sitten käyttämään. :x
 
Ei tehnyt mieli heti wannabemommyn uutisten jälkeen kirjotella :'( ja jäi aika ahdistava mieli itsellekin. Nyt oon jopa vähän paniikinomaisesti laskeskellut liikkeitä. Ehkä oli jo itse tuudittautunut siihen että kun ollaan näin pitkällä niin synnytykseen mennään..

Kiitos kaikille vauvatavaroiden ihailevista viesteistä, täältähän löytyikin monta muutakin vihreän ystävää. Ihania huonekuvia oli myös tullut, laittakaa vaan lisää.. :)

Outiko Kyselit siitä vauvanhakuvaatteissa olevasta korvallisesta vanuhaalarista. Itseasiassa mä sain sen miehen siskolta, kun niiden kevätvauva on siihen jo liian iso. Kyseinen haalari on kuitenkin Tutan ja niitä oli ainakin keväällä Anttilassa myynnissä, kun ostin samaa sarjaa olevat puolipotkarit..

Aniit ja vaavitar Tsemppiä ja jaksamista parisuhteisiin..

Tyttönen90 Ihana 4D kuva, tosi suloinen vauvelihan se siellä jo näkyi. En olekaan aiemmin nähnyt noita kuvia näin myöhäisiltä viikoilta.. Toivottavsti miehesi selviää intistä puolella vuodella, se menee varmasti ihan hujauksessa..

Ilmoittelusta Ainakin ilmotan äitilleni, kun lähdetään sairaalaan. Miehen äitille mielelläni en ilmottelis kun se on sellanen hermoheikko että varmasti koko ajan soittelis sairaalaan ja kyselis väliaikatietoja, ärsyttävää.. Tietty jos mies haluaa ilmoittaa sille, niin fine..

GalluppiMä oon syntynyt pari päivää ennen laskettua aikaa paino n.3900g. Synnytyksen kestoa en itseasiassa tiedä, pitäiskin kysyä..

Viimeisestä neuvolalääkäristä Olin tosi pettynyt käyntiin, se oli tyyliin sisälle huoneeseen ja ulos, vajaa 10minuuttia. Olikohan Kikalla tai jollain vastaava käynti?! Lääkäri oli tosi myöhässä aikataulusta ja se varmaan vaikutti käyntiin. Vauvoja oli jo jonossa mun takana ennen kuin pääsin edes sisään.. Tähän astihan mulla on tehty neuvolalääkärillä kokoarvio ultralla, mutta nyt oon siis vaihtanut kuntaa ja täällä ei ole ultraa ollenkaan!! Vähänkö olin pettynyt! Sit yritin varata yksityiseltä aikaa kokoarvioon, kun mun mahaa aina taivastellaan, niin ylläri ylläri, eka vapaa aika vasta elokuun loppupuolella (LA mulla 10.8). Soitin kaikki kolme yksityistä läpi ja kaikissa sama homma, pahoittelivat toki kovasti. Mutta kun on kesä ja lomat.... :$ |O |O

Aurora 36+jotain
 
Huomenta täältäkin! Ihanaa, kun sai nukuttua tänään kymmeneen asti :)
Hitto, että mä taas viime yönä säikähdin. Harrastettiin seksiä niin että minä olin mahallani eikä siinä tohinassa kumpikaan meistä tajunnut varoa mahaa! No sitten oli alavatsa ihan törkeän kipee enkä meinannu enää liikkumaan päästä.. ja mulla alkoi kauheet itsesyytökset.
Onneksi se meni kuitenkin ohi..mutta hetken kyllä olin varma että ollaan jotenkin vahingoitettu vauvaa siinä tohinassa. Vaikka en mä tiiä voisko se olla ees mahdollista?!

Mä ajattelin, että lähdettäs tänään meidän porukoille, nyt kun vielä oon yhdessä koossa.
Oltas varmaan joku 2-3 yötä siellä ja sitten keskiviikoksi pitää tulla jo takas, kun mulla on neuvola.

PeeJii Oiskin aika hauska sattuma, jos sinäkin synnyttäsit 3.8 :) Olis sitten samana pvänä synttärit.

outiko 38+4 ( 10 päivää jäljellä!!)
 
Sunnuntaita kaikille!

Galluppiin, en muista tarkalleen millä viikoilla äitini oli kun synnyin, olisiko mennyt jokusen päivän yli... Kokoa mulla oli 49cm ja 3200g.

Vaavitar & Aniit paljon tsemppiä ja jaksamista parisuhdepropleemiin...niinkuin joku jo aiemmin kehuikin, niin vaikutatte kyllä molemmat tosi vahvoilta naisilta! :hug:
Vaavittaren miehen kommentit ja vastaukset kuulostaa aika lapsellisilta :( Onko tuo nyt jotain "viimeistä uhoa" ja menojalan vipattamista ennen vauvan syntymää vaiko ihan normaalia miehesi käytöstä...?

Siis voihan hitsipilli! Mähän kävin viime keskiviikkona korjauttamassa sen hampaani joka lohkesi, niin nyt se väliaikainen paikka läks taas perjantaina irti!!! :eek: :headwall: Mun täytyy taas huomenaamulla varata sinne särkypäivystykseen aika, mutten todellakaan aio maksaa kuin yhden laskun, vaikka kuinka väliaikainen paikka oliskin niin kyllä sen prkl pitäis kauemmin kestää kuin vajaat kaksi päivää! AARGH!! Anteeksi pieni valitus, ärsyttää vaan niin paljon taas ajella uudestaan sinne hammaslääkäriin...

Jeppis & PIkku-papu 37+1
 

Yhteistyössä