Vaavitar meilläkin tilanne on taas parisuhteessa heikompi. Juominen astunu kuvioihin. Mulle se käy, kunhan ei kotiin tunge kännissä. Ja sanoin jo että jos on kännissä ku synnytys alkaa niin meen sitte ilman häntä ja sen jälkeen ei oo mitään asiaa enää kotiin. Miksei kaikki miehet kasva aikuisiks?
Mun meni koko ilta itkeskellessä tuota wannabemommyn asiaa. :'( Ensimmäistä kertaa tuntuu todella kolahtavan minulle tuollanen asia. Ja oman vauvan terveyttä ja hyvinvointiakin tulee säännöllisesti mietittyä. en osaa nyt ilmasta itteeni oikein.
Tosi kiva toi fb:n ryhmä, tosi jännää saada ihmisille kasvot.
Mulla on koko illan ollu oikeestaan kokoajan polttelua mahassa ja selässä. Olisko näät nyt jo jotain kunnon supistuksia? Tulee tyhmä olo ku ei ymmärrä.
muoks. Tyttösen vauva aivan ihana pikkunen.
Mun meni koko ilta itkeskellessä tuota wannabemommyn asiaa. :'( Ensimmäistä kertaa tuntuu todella kolahtavan minulle tuollanen asia. Ja oman vauvan terveyttä ja hyvinvointiakin tulee säännöllisesti mietittyä. en osaa nyt ilmasta itteeni oikein.
Tosi kiva toi fb:n ryhmä, tosi jännää saada ihmisille kasvot.
Mulla on koko illan ollu oikeestaan kokoajan polttelua mahassa ja selässä. Olisko näät nyt jo jotain kunnon supistuksia? Tulee tyhmä olo ku ei ymmärrä.
muoks. Tyttösen vauva aivan ihana pikkunen.