ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

heipsan siskot!
eilen tosiaan oli lääkärineuvola, ja oli kyllä sellainen käynti,että oisin voinut jättää välistä.lääkäri oli joku nuori vastavalmistunut mies, ketä oli ensimmäistä kertaa äitiysneuvolan puolelle töissä.ei saanut aluksi edes sydänääniä kuulumaan, lopulta jouduin neuvomaan,että mistä kohdalta kannattaa kuunnella ja heti löytyi. ja näillä viikoillahan noi sydänäänet siis pitäisi olla tosi helppo jo löytää! teki siinä ne tutkimukset ja pahoitteli jos ei tunnu miellyttävältä..
hei haloo,varmaan tuntuukin miellyttävältä kun joku vieras lääkärimies ronkkii paikkoja? no tutkimuksen jälkeen kysyin,että mikä tilanne oli,uskaltaako mennä vielä uimaan.niin oli ihan,että öööö..ihan normaalilta siellä näytti,että ihan oman uskalluksen mukaan.. tuli semmonen olo,että se jätkä vaan kurkkas mun värkkiin,tietämättä yhtään mitä oikeasti teki.. :|ärsyttävää.ja ei kovin luottamuksen herättävää ollut sekään,että ennen mua sillä oli siellä sisällä nainen alkuraskauden lääkärissä ja kesken kaiken se tuli kysymään neuvoa terveydenhoitajalta johonkin asiaan.. tottakai jokaisella on joskus se eka työpäivä,mut mä oon jo niin kyllästynyt näihin sijaisiin.haluu oman lääkärin jo takas!!
oli siis reilusti alle 30kymppinen se poju(tai ainakin näytti siltä) hiki valui pitkin otsaa, kun pyysi mua riisumaan housut..tais poitsua jännittää enemmän kuin mua. nää kaks raskautta ollut niin putkeen,et menee jo ihan rutiinilla toi värkin esittely,sen verran paljon on joutunut lääkäreillä,äippäpolilla ym, käydä haarojaan levittelee .. :D

kaunis massu tyttösellä :heart: ja ihana tuo kasvokuva, hirmu hyvin saa selvää kasvonpiirteistä! =)

ajatar&vempula 36+6 & veera 11kk
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra:
Joku puhui tuolla jo aiemmin omasta nukkumisasennosta ja joku mainitsi nukkuvansa selällään, kun ei osaa kyljellään nukkua. Selällään nukkuminen raskauden loppumetreillä ei ole kovinkaan suotavaa ja voi olla jopa vaarallista. Silloin kohtu painaa suuria verisuonia ja seuraukset voi olla kohtalokkaat. :attn:

kleopatra ja missi 35+0 *pokspoks*

mä nukun edelleen osittain mahallani. siis oikeestaan samassa asennossa kuin ilman mahaakin. sellasessa teräsmies-asennossa..

osanottoni wonnabemommylle :'(

ollaan oltu koko tää päivä lastenklinikalla kun poika ripuloi verta.. tultiin tuossa joku tunti sitten.. huoh. naatti. tiistaina kontrollikäynti kun ei selvinnyt syy vereen kakassa.
 
tyttönen90, ihania kuvatuksia :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mä nukun edelleen osittain mahallani. siis oikeestaan samassa asennossa kuin ilman mahaakin. sellasessa teräsmies-asennossa..

ollaan oltu koko tää päivä lastenklinikalla kun poika ripuloi verta.. tultiin tuossa joku tunti sitten.. huoh. naatti. tiistaina kontrollikäynti kun ei selvinnyt syy vereen kakassa.
Mä nukun kans samassa asennossa, tyyny sen "hyökkäyspolven" alla.

Omg, mikä reissu! :| Toivottavasti ei oo kyse vakavammasta :(


p.s. mää oon saanu illan aikana pariin otteeseen nojatuolissa viruessa pyöräyttää silmiä kuopissa näiden harjoituskovotusten kanssa :p Isommalla asiallakin on käyty ilman apuja (Levolac) ja vatsa on ainakin vähän laskeutumaan päin, koska hogasin että hengitys on helpompaa kuin esim. viime viikon alkupuolella.
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja iinaZ:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
ollaan oltu koko tää päivä lastenklinikalla kun poika ripuloi verta.. tultiin tuossa joku tunti sitten.. huoh. naatti. tiistaina kontrollikäynti kun ei selvinnyt syy vereen kakassa.


Omg, mikä reissu! :| Toivottavasti ei oo kyse vakavammasta :(

verikokeet ja mahan ultra ok ja poika rasittava ja energinen kuin kylällinen mielisairaita juoppoja.
kakkanäyte jätettiin kans mut sen näkee vasta tiistaina.
eikä mitään tietoa mikä.oltiin muuten eristyksessä koska ei ollut tietoa voiko olla joku tarttuva tauti..
 
Osanotot wannabemommylle! Ei tällaista pysty käsittämään. Toivottavasti käyt sitten kolmen kuukauden kuluttua kertomassa kuolinsyyn siellä Vauvat-palstalla. Jos vain jaksat.

Pitää itsekin kuulostella liikkeitä, en sitä yleensä tee, mutta juuri tuota samaa mietin. Ja kun istukka on vielä edessä ja tökin vatsaa muutenkin oviin, pöytiin jne.

Onnea tässä samalla Heitulle!

Tuli 6 sivua luettua, nyt en muista enää mitä piti kommentoida. Muisti pätkii totaalisesti, mutta senki voi varmasti luetella raskausajan oireeksi.

Kiitos kaikille piilareista kommentoineille! Pitää varautua laittamaan lasit päähän. Otan vielä piilarit sitten joukkoon, jos saa sairaalaan jäädä pariksi päiväksi, niin voi päiväsaikaan sitten käyttää piilareita.

Synnytyksestä ei varmaan ilmoitella kellekkään, vasta sukulaisille/kavereille joku tekstiviesti, kun asia on ohi. Jos supisteluja tulee monta päivää pikkuhiljaa, varmaan käy täällä palstalla ilmoittamassa, että nyt supistelee tyyliin 2 tunnin välein. Jos ei saa nukuttua..

Ja olkaa onnellisia, jos on mies, joka välittää ja tukee ja haluaa tulla synnytykseen (vaikkei pääsisikään muista syistä). Meillä taas on palattu siihen, että yksin joudun lähteä (varmaan viikko meni paremmin parisuhteessa). Mies juuri sanoi kauniisti (kun kysyin, että aiotko juoda tänään?), että voin juoda ja poltella jos huvittaa. Ja nyt siis juo jossain, en ole edes enää pyytänyt olemaan juomatta.
Olen siis pyytänyt häntä olemaan polttelematta mun aikana, koska olen kuitenkin poltellut ja ettei tulisi "himoa" tupakkaan. Ja ihan sikiönkin takia. Enkä ole mitään sanonut, jos ollaan ystävien kanssa oltu yhdessä jossain, ja miehen on pitäny saada tupakkaa polttaa (aski illassa mun aikana). Kestänyt vain. Ei tee mieli pakata miestä varten mitään evästä valmiiksi.. Jos itselleen pakkaisi laukun, niin ei tarvitsisi yksin keskittyä sitten enää siihen. Toisaalta toivon, että mies olisi juovuksissa jossain muualla kun lähdön aika olisi, tajuaisi hänen läheisensäkin viimein, että en ole ihan puutaheinää puhunut. Mutta en sitten kyllä päästä miestä edes vierihoito-osastolle, jos ei alkoholin takia pääse synnytykseen. Tiedän jo, että varmasti synnytän viikonloppuna, yöllä, tyyliin la-su yöllä tms, ettei mies ole edes kotona. :)

Anteeksi oma napa.. Nämä asiat vain rasittaa hermoja, eikä päässä pyöri mikään muu.

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville! Ja toivottavasti unikuun pojalla jo kaikki hyvin!
Menen kans etsimään tuota fb-keskustelua! Mutta keskustellaan täälläkin, olen huono käymään fb:ssä.

Vaavitar + tintta ja huomenna 36 poks.
 
Sain tuossa muutama tunti sitten puhelua mieheltä joka on tällä hetkellä armeijassa.. Se oli puhunu siellä joidenki isompi arvosten kanssa että kun on lapsi tulossa että pääseekö puolella vuodella vai miten..Niin olivat sanoneet että yleensä kun on lapsi tulossa niin pääsee sillä puolella vuodella! :) Pitäis vielä saada varmistus siitä että se todella on sen puoli vuotta vain... :)
Oli pakko tulla kertomaan.. :D
 

Yhteistyössä