Hakutulokset

  1. Maariana83

    Joko te käytätte välikausihaalareita?

    kyllä laitoin pojille päälle, jun aamulla vein päivähoitoon... viimeviikolla oli tuulipuvut vielä, mutta nyt on kyllä niin viileää, että haalari oli parempi. kannattaa mielestäni laittaa ja ohut pipoi ja ohkaset hanskat kanssa, ettei kosteus ota kiinni... saa niin helposti lenssun taas tähän...
  2. Maariana83

    Äitiyspäiväraha ja kotihoidontuki..

    ei saa vanhemmista lapsista kotihoidontukoea samaan aikaan äitiys- ja vanhempainrahakaudella
  3. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Jenksu ja muut nukutusongelman kanssa kärvistelevät... meillä oli esikolla samanlaiset shout menossa, kun oli reilut 2 vuotta... mutta voin lohdutukseksi kertoa, että nykyään (3v ja 2kk) ilmoittaa itse olevansa väsynyt ja haluaa nukkumaan (on säännölliset rutiinit ja päikkärit nukutaan)...
  4. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Heipparallaa!!! Tiistaina oli tosiaan neuvola-lääkäri ja hyviä uutisia tuli. sydänäänet kuulu ja menkkojen mukaan ois tänää poks 10. Mulla aiemmista on sydänäänet kuultu vast ekas ultrassa n. 12viikolla... Lääkäri siinä sitten meinas, että ei viikot pidä paikkaansa, kohtu on suurempi kuin...
  5. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    :hug: kaikille menetyksen kokeneille täällä janottaa, juostaan vessassa ja kiukutellaan ukolle, niinku monet muutkin on tehny =) paha olo vaivaa edelleen, mutta ei niin voimakkaasti, väsymys on hervoton ja tuntuu et paikat venyy, äkkinäisiä ylösnousuja ei voi tehä, kun kohdunkannakkeet...
  6. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Hauska galluppi =) (Rastia ruutuun) [x] Tissit kipeät (ei niin kipeät, ehkä paremminkin arat) [ ] Tissit kasvaneet [x] Tuskin kasvaneet, mutta vähän turvoksissa? [ ] Ei kasvua [ ] Ei kipeät Viikot: 8+6 Monesko lapsi: kolmas kuppikoko on imetyksen jälkeen tippunu E-kokoon (olen...
  7. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Heips! Täällä on pahoinvointi alkanu pysyä aisoissa, alasmeneviä ruokiakin on löytyny... paahtoleipä on hyvää ja maustamaton jugurtti. Kaikki makea, murot yms... yököttää. väsymys ei sitten oo ollenkaan hallinnassa, koko ajan väsyttää, paitsi nukkuessa =) tuossa edellispäivänä tuli ekan...
  8. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Mukana ollaan! Viikot poksu torstaina ja paha olo on hiean lieventynyt, ja syödäkin jo pystyy jonkun verran... turvotusta ja ilmaa on kovasti, mutta niin tuntui muillakin olevan... Pikaisesti vaan tulin merkkailemaan... Maariana + Nyytti 9.vko menossa
  9. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    heips! postista tuli aika tänään ultraan... ois tiistaina 7.9. alkaa todellisuus iskeä kyllä, kun pitäs töihin mennä ja heti pitäs kysellä vapaita ultraan ja neuvolaan. jännittää ihan törkeesti. Lapset ainakin tykkää leikkiä päiväkodissa, vielä oisi pari tutustumista ensi viikolla, ennen...
  10. Maariana83

    kantoliinoista

    pienen vauvan kanssa itse ainakin pidin trikooliiinasta, jossa oli kavennetut päät, solmusta tulee pienempi. oma liinani on MaM Earth. ja tulee käyttöön keväällä jo kolmannen kanssa. Liinassa pitää ottaa huomioon oma koko ja liinan tarve. Pieni kokoiselle menee lyhyempi liina ja iso...
  11. Maariana83

    Mä en vieläkään tiedä mitä teen huomisen kanssa !

    en kyllä suosittele keskeyttämään, jos lapsia kuitenkin haluatte. Opinnot ja työttömyys ei ole este... meillä ollaan esikoisen kanssa molemmat oltu opiskleijoita, toinenkin tuli samanlaiseen tilanteeseen ja nyt kolmas tulossa, vaikka mies edelleen koulussa ja itse sain juuri töitä... huomisesta...
  12. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    :wave: Maanantaita!!! Kaivoin eilen kutimet kaapista ja aloin värkkäämään villahaalaria hahtuvalangasta tulokkaalle... jos vaikka saisi valmiiksi asti kun ajoissa aloittaa :heart: Ohjetta mulla ei ole, mitä nyt pituuksia lunttasin käsityölehdestä, ihan päästäni lähdin kokeilemaan, saas nähdä...
  13. Maariana83

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 27v, mies 35v, lapsia kaksi 3v ja 1v, keväällä tulee kolmas. Yhdessä 6 vuotta, joista 5 naimisissa.
  14. Maariana83

    Masuasukin nimi

    ensimmäinen oli Iinuska, joka olikin sitten poika toista kutsuttiin Tiitiksi ja nyt kolmas on kyydissä, vielä ei nimeä oo kaverille, aikainen iltatähti, mutta nt-ultran jälkeen kun lapsille kerrotaan niin ehkä he keksivät... Nyytti vois olla mukava nimitys...
  15. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    täällä tänään siivoiltu ja olen ihan poikki... isäntä oli mattopyykillä mun isän kanssa ja koitin poikien kanssa imuroida ja mopata... mukavaa kun koti on puhdas, viime suursiivouksesta olikin jo aikaa=) paha olo vaan jatkuu, alavatsaa nippailee ja välillä särkee iltasin... selkeesti kohtu...
  16. Maariana83

    Negatiivisesta positiiviseksi?

    jos menkat ei ala viikon sisään, kannattaa testi tehä uudelleen. välttämättä istukkahormoonia ei ole kertynyt riittävästi vielä, että testissä näkyisi.
  17. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Huomenta! Täällä kuunnellaan kun ukkonen lähestyy ja odotellaan, alkaako kunnon myräkkä, tänne länsi-suomeen sitä nyt on uumoiltukkin... mahtaakohan mennä viikonlopuksi jo koko rintama ohitte, kun on sonisphere-festivaali ja isäntä sinne menossa, jazzeilla jo kastuttiin, ni ei ois kyllä kiva...
  18. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Pikasesti ennen ku iltapesulle poikien kanssa.... neuvolassa meni kaikki hyvin, sokerirasitukseen menossa 18. pvä viikolla 8+ ja ilmeisesti toistemiseen viikoilla24-26, kun kakkosesta lukee papereis raskausdiabetes. Nla-lääkäri on 24. pvä ja siel sitte kuunnellaan sydänäänet... kaikki oli...
  19. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Perjantaita! :heart: Iso kiitos kaikille tsempanneille!!!! Mieli on jo parempaan päin. Mitäs sitä muitten mielipiteistä... meille tulee rakkaudenhedelmä ja thäts it! Mammahousut löysinkin vielä alesta, mukavat puuvillaset, menee näillä helteillä hyvin. Ja mustan hameen ostin, kun töissä tuun...
  20. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Perjantaita! :heart: Iso kiitos kaikille tsempanneille!!!! Mieli on jo parempaan päin. Mitäs sitä muitten mielipiteistä... meille tulee rakkaudenhedelmä ja thäts it! Mammahousut löysinkin vielä alesta, mukavat puuvillaset, menee näillä helteillä hyvin. Ja mustan hameen ostin, kun töissä tuun...

Yhteistyössä