Hakutulokset

  1. Maariana83

    Raskaaksi tuleminen e-pillereiden jälkeen

    enne esikoista lopetin pillerit, kuukautiset oli sen jälkeen säännölliset ja siltikin esikkoa tehtiin melkein 1,5 vuotta... siihen raskaaksi tulemiseen kun voi vaikuttaa niin moni muukin asia, kun säännölliset kk:t, esim. stressi ja muu... nyt sitten alotin pillerit ja kappas, tulin niistä...
  2. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Heipparallaa!!! Täällä on vähän sekavissa tunteissa oltu... omat vanhempani ovat tosi innoissaan, että meille tulee kolmas... appiukko suhtautu vähän varauksella ja anoppi, jonka kanssa aina on ollu tosi hyvät välit, melkein haukku pystyyn... että eikö nyt ois jo kaks riittäny ja just...
  3. Maariana83

    Yllätysraskaus

    Heips! Täällä kanssa ylläri kolmosta odottelen... olotila on aivan sama kun sulla. alkunsa on saanu alkukuusta joten kanssa maaliskuun lopussa vois odotella syntymistä... eka ihan kaamee shokki, kun ei pitäny tulla ja olin just alottanu pillerit ja kaikkea ja nyt sitte kun ajatukseen on vähän...
  4. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    kirpsi : Vitamiineista; esikoisen kanssa söin vitamiineja heti alusta, toisen kanssa en syöny ku Deetä ja lopussa rautaa ja nyt alotin heti vitamiinit, kun on niin paha olo... B-vitamiini ja foolihappo kuulemma auttaa myös pahoinvointiin ja on mulla ainaki vähän parempi olo. (.) on ihan...
  5. Maariana83

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Ajattelin liittyä joukkoon... tein varman plussan tänään aamulla ja oon ihan shokissa. Alotin just pillerit ja ne ilmeisesti nyt sitten petti(tai sitten kyytiläinen on saanu jotenkin alkunsa ennen niitä).... kyllä meillä puhe oli kolmannesta, ja puhuttiin et katotaan sitä sitten... eka oikea...
  6. Maariana83

    -

    -
  7. Maariana83

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Heip!! Tosiaan vauvan hakuun lähdin perjantai aamuna. Kello 5 alko paukuttaan säännöllisiä suppareita alle kymmenen minuutin. Kuuden aikaan kun lähettiin sairaalaan teki jo TOSI kipeetä. Olin 3-4cm auki sillon, ilokaasulla alottelin, kahdeksan aikaan oli 6-7 senttiä auki ja ilokaasu ei enää...
  8. Maariana83

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    huomenta! kolmesta asti oon rampannu vessassa ja täällä tosiaan SUPISTAAA!!!*perkl* nyt on ollu ihan hyvä tahtin. 5-10 minuutin sisään koko ajan... taidan mennä sohvalle kuullosteleen jatkuuko, vai mitä tekee... en viitsis*huuuuh-huuuuuh* tai sittenkin taidan mennä hätyyttelemään ukon ylös ja...

Yhteistyössä