Yllätysraskaus

Hih, pakko tulla heti tänne odotuspuolelle.

30+, kahden lapsen äiti, naimisissa - lomareissulla petti ehkäisy, ja sitten jälkiehkäisy... Eli pikkukolmonen haluaa ehdottomasti muuttaa meille.

Tein testin ihan äsken, joten olo hiukka pöllämystynyt. Vauva ei ollut suunnitteilla, mutta nyt alan jo hiukan innostua ajatuksesta.

Hedelmöityminen lienee tapahtunut kuun vaihteen tienoilla, joten vauvaa voi odotella ensi vuoden maalis-huhtikuussa, näillä näkymin.
 
Onnea :heart:
Täällä odotellaan myös yllätysnelosta rv 17 :wave: Itsellä alku oli tosin melkoista tunteiden vuoristorataa kun kuopus oli tuolloin vasta 5kk (nyt 8kk ) mutta nyt kun ensimmäinen ultra on takana ja pieniä potkuja satelee joka päivä, fiilis on aivan ihana! :heart:
 
Kiitos onnitteluista =)

Olo on jotenkin epäuskoinen - testi näytti selvää plussaa, mutta silti välillä epäilen, että olenkohan varmasti raskaana? Pakko varmaan tehdä uusi testi...

Kummasti mieli asennoituu. Raskaus ei ollut suunniteltu, joskin tervetullut yllätys - nyt on jo paniikki, että apua, mitä jos en olekaan raskaana ja meneekö kaikki varmasti hyvin! Mitä jos olenkin raskautunut tietämättäni jo aiemmin (epätodennäköistä) ja olen käyttänyt lääkkeitä tmv, joista on aiheutunut sikiölle vahinkoa. Huoli pienestä on jo suunnaton!

Ei, pakko tehdä uusi testi vielä varmuuden vuoksi, ja kunpa pääsisi äkkiä asian ultraan varmistamaan!
 
Heips!
Täällä kanssa ylläri kolmosta odottelen... olotila on aivan sama kun sulla. alkunsa on saanu alkukuusta joten kanssa maaliskuun lopussa vois odotella syntymistä... eka ihan kaamee shokki, kun ei pitäny tulla ja olin just alottanu pillerit ja kaikkea ja nyt sitte kun ajatukseen on vähän tottunu, kauhee huoli, et pysyyhän mukana ja ettei vaan oo mitään haittaa koitunu pillereistä tai allergialääkkeistä...

itse olen kans naimisissa, kahen pojan(3v ja1v) äiti, ikää 27.

Ois mielenkiintosta keskustella miten tästä eteenpäin meillä menee... ihan tässä tai yv:näkin... ois mukava kun ois "kohtalotoveri" =)
ja niin ONNITTELUT ja tarrasukkia!!!

maariana83 + aikainen iltatähti rv 6?
 
Maariana, mä olen tuolla maaliskuisten pinossa, tuu säkin sinne!

Niin ja onnea sullekin yllätysraskauden johdosta! :flower: :heart: Mä alan olla jo innoissani, ja pakko myöntää, että luvattoman iso osa työpäivästä kuluu vauvapalstoilla ja muuten haaveiluun.... Eka neuvola olisi perjantaina ja sitä ultraa odotan kuin kuuta nousevaa!
 

Yhteistyössä