Negatiivisesta positiiviseksi?

n88
Mulla on menkat nyt sellasen 4 päivää myöhässä, mikä on mun kohdalla harvinaista, on nimittäin aina tullu vähän liiankin ajallaan. Tein siis muutama päivä sitten testin, joka näytti negatiivista, menkkoja ei kuitenkaan vieläkään kuulu. Haluaisinkin tietää, onko jollakin teistä testin tulos näyttänyt alussa negatiivista vaikka olisitkin ollut raskaana vai onko tämä vain mun omaa toiveajattelua? Toivon kovasti olevani raskaana, mutta todennäköisyys tuskin on kovinkaan suuri.

Kiitos kaikille, jotka viitsivät kommentoida tai kertoa kokemuksiaan =)
 
Minulla tosi tuore kokemus tästä :D Tiistaina olisi pitänyt menkat alkaa. Tein maanantaina malttamattomana clearbluen testin, nega tuli. Perjantaina tein testin, ja tuli aivan todella vahvat kaksi viivaa :) Nyt olen tehnyt "varuiksi" testejä yhteensä neljä, eri merkeillä ja kaikki näyttävät positiivista :) Joten on mahd. ettei hg ole vielä ollut tarpeeksi korkealla sinulla, jotta testi olisi havainnut raskauden. Apteekin oma testi on minun mielestä paras, ja predictor huonoin..
 
mulla oli tästä esikoisesta menkat kunnolla myöhässä, nega tuli, sitten vajaa viikko siitä ihmettelin, että mitäs tää on ja tein testin ns.huvikseen koska tiesin etten oo raskaana, mitä vielä OLINHAN MÄ :heart:
 

Yhteistyössä