Huh, kun on ollut rankkaa palata lomalta töihin. Arjen pyörittäminen kahden lapsen & odotuksen kanssa on ollut niin uuvuttavaa juuri nyt, etten ole jaksanut edes palstailla. Taitaa olla raskausväsymys pahimmillaan. Myös jatkuva pahoinvointi vie voimia.
En malta odottaa np-ultraa, mulla se on vasta viikolla 12+jotain. Olisi ihanaa jo tietää, onko masussa kaikki kunnossa.
Kertomisesta ei taida nyt tarvita itse huolehtia - mulla on jo iso vauvamasu, ihan selvä tapaus. En välittäisi vielä kertoa, kun ei ole ollut tuo ultra, ja joudunkin topuuttelemaan innokkaita kyselijöitä, kun ovat niin "kovaäänisiä" ja me ei olla vielä kerrottu uutista pikkutytöille. Varmaan neiti 5-v. kohta itse kysyy, kun huomaa äitin masun kasvaneen...
innoM Mulla vuoti esikoisen raskaudessa viikolta 7 viikolle 13 saakka, eli liki kaksi kuukautta, mutta kaikki meni silti hyvin. Se on vaan niin hermojarassaavaa, vaikka lääkäri kuinka vakuuttaa kaiken olevan hyvin.
Leluista&leikeistä Meidän neiti 5-v. leikkii kyllä aika perinteisiä "tyttöjen" leikkejä, vaikka "molempia" leluja on yritetty pitää tarjolla. Suosikkeja on ruoanlaitto, barbi ja nukkekotileikit. Tosin paljon rakentaa pikkulegoilla, ja niissä kiinnostavia aiheita on merirosvot ja ritarit linnoineen. Neiti 1,5-v. hoitaa nukkea, laittaa leikkiruokaa ja tykkää järjestellä pikkutavaroita (esim. helmiä purkkiin, muistipelikortteja purkkiin, pikkukiviä purkkiin...). Tosin pitää kovasti sellaisista vedettävistä pikkuautoista. Yhdessä tytöt rakentavat duploja ja riehuvat...pihaleikit ovat kummankin suosikkeja.
maamo79 11+1
Nyt