Hakutulokset

  1. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Harmi että muillakin on tullut huonoja uutisia :'( Jotenkin epäilyttää voiko näillä 2-soluisilla edes onnistua, mutta pitää joka tapauksessa nuo kaksi pakkasessa olevaa sulattaa ennen kuin tekevät uutta hoitoa. Tylsää vaan kun mulla PAS tehdään lääkkeelliseen kiertoon ja lääkkeitä pitää vetää...
  2. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Kiva kuulla muiden kokemuksia näistä, kerron sitten miten meille kävi PASsissa (lokakuussa), hoidon suunnittelussa lekuri tosin varoitteli että saattavat kuolla sulatuksessa..Kuulemma tämä hidas jakautuminen johtuu enemmänkin munasoluista, mutta voi tosiaan vaihdella kerrasta toiseen...
  3. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Meillä sama ongelma, ekassa ICSI:ssä kaikki (huikeat 3 kpl) vain 2-soluisia. Nega tuli tuoresiirrosta (itse asiassa oli tässä vaiheessa 3-soluinen), kaksi pakkasessa oottamassa PASsia, vaikka tuntuu aika epätoivoiselta yritykseltä. Muihin kysymyksiin en siis osaa vastata, mutta olisin kovin...
  4. V

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Kyllä me vielä jatketaan yrittämistä, itse asiassa ei olla nyt ekan ICSI:n jälkeen käyty vielä katkosuunnitteluissa, mutta varmasti suosittelevat jatkamaan, ainakin ennen hoitoja pitivät mahdollisuuksia "oikein hyvinä"..joskin eihän se mitään takaa. Jotenkin itsellä vaan oli niin kovat odotukset...
  5. V

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Yksi uusi täälläkin, kirjoittelin johonkin ketjuun keväällä kun saatiin "tuomio", mutta sen jälkeen olen lähinnä seuraillut keskustelua. Tuskin kovin aktiivisesti ryhdyn vieläkään kirjoittamaan, on jotenkin vierasta mulle, mutta ehkä jotain silloin tällöin.. Eli, meillä lasta toivottu 11/07...
  6. V

    juuri tutkimukset aloittaneet/aloittavat

    Meillä alkaa olla perusjutut tutkittuna ja kesäkuun alkupuolella on aika väestöliittoon, jos tämä homma nytkähtäis sitten kunnolla liikenteeseen. Mies vei vastikään uuden spermanäytteen, tuloksia ootella kauhulla..tietysti sitä salaa toivois jos näyte olisikin parempi kuin edellinen, mutta ei...
  7. V

    juuri tutkimukset aloittaneet/aloittavat

    Moi, kohta kk kulunut kun saatiin "tuomio" miehen simppojen suhteen..aika vaihtelevilla mielialoilla mennään, alun shokista kyllä selvitty mutta paljon pyörii asia päässä silti..jotenkin sieppaa tämä odottelu, nyt tehdään mulle kierron kartoitusta ja sitten pitää odottaa vielä pari viikkoa...
  8. V

    juuri tutkimukset aloittaneet/aloittavat

    Heippa vaan, en olisi ikinä uskonut kirjoittavani tänne palstalle, saatika tähän osioon, mutta tämä otsikko tuntui liian tutulta..Tilanne on se että lasta toivottu noin puolitoista vuotta, aluksi hyvin rennolla asenteella kun itsellä oli kierto hyvin epäsäännöllinen (30-60 pv) ja aluksi...

Yhteistyössä