Hakutulokset

  1. O

    Eronneet, kokemuksia kiitos

    Kainuusta olen, Olen todella pahoillani että olet joutunut kokemaan lapsen menetyksen :hug: kuitenkin sinun kirjoituksistasi huomaa että olet selviytyjä, kumpa minäkin joskus tulevaisuudessa voisin sanoa samaa itsestäni. Lisä haastetta tuo lasten sairaudet, 100km päähän sairaalaan saa...
  2. O

    Eronneet, kokemuksia kiitos

    Nostan, josko niitä kokemuksia tulisi vielä?
  3. O

    Eronneet, kokemuksia kiitos

    Mä asun niin pienellä paikkakunnalla ettei täällä ole mitään toimintaa, yksin-ja yhteishuoltajienliiton??? lähin paikallisjärjestö on 100km päässä. Täällä ei ole mitään. Ja kyllä tietysti ystävät ja sukulaiset jonkin verran auttaa käytännön asioissa, mutta se yksinäisyys, henkinen jaksaminen...
  4. O

    Eronneet, kokemuksia kiitos

    Ero tulossa ja mielessä pyörii monenlaisia asioita, joten kokemuksia kaipailen teiltä. Niitä kaunistelemattomia totuuksia. Miten jaksaa monen pienen kanssa yksin? Tiedän selviytyväni ihan hyvin, mutta tukiverkko on aika heikko, mies tuskin lapsiaan haluaa paljon tavata, jotenka mietin sitä...
  5. O

    piuhat poikk1 21v?

    Minulla on ikää 26v. Lapsia on neljä, huhtikuussa on toimenpide. Helposti minä sen sain tosin odottamaan olen joutunut kun syyskuussa laitettiin lähete sterilisaatioon ja huhtikuun loppuun tuli leikkaus aika. Minulla yksi syy oli myös ehkäisyn vaikeus, hormonaalinen ehkäisy ei sovi. Luulen...
  6. O

    yh-äidit

    Meillä lapset jää minulle siksi että miehellä on todella epäsäännöllinen työaika, lisäksi mies ei koe jaksavansa yksin lasten kanssa, minä en voisi kuvitellakkaan olevani vkl-äiti joten onneksi sovussa pystymme lasten asumiset ja tapaamiset sopimaan. Kun itsellä on nyt tämä eroasia tapetilla...
  7. O

    Tiedättekö mikä on kaikista ärsyttävintä maailmassa? *turhis*

    Vastainkin jo siihen yhteen ketjuun ykspäivä sulle, mutta.. Mulla kesti tuota aikaa ja nuita tunteita ihan liian kauan, mä olen nuita juttuja miettinyt jo kohta 4vuotta, siitä kun olin aidosti tyytyväinen avioliittooni on aikaa jotain 6vuotta, sitä on vain eletty tätä elämää, tehty lapsia, ja...
  8. O

    Mun tekis nyt mieli luovuttaa.. *turhis*

    Nuo sinun tunteet on niin tuttuja. Se että joutuu hautaamaan omat haaveet, uhraamaan itsensä, kun antaa itsestään toiselle 100% ja saa takaisin päin vain murusia, se murtaa koko perustuksen. Semmoinen terve itsekkyys on hyvä juttu, moneen kertaan olen minäkin näitä juttuja miettinyt ja...
  9. O

    Mun tekis nyt mieli luovuttaa.. *turhis*

    Mitä jos et tuhlaa elämääsi niin pitkään kun minä tein? Jos alat miettimään niitä hyviä ja huonoja puolia? Parisuhteen plussat ja miinukset? Onko tilanne ollut pitkään huono vai onko vain hetkellinen tilanne? Sinun toiveet ja haaveet? onko niin että niitä voisi toteuttaa yhdessä? Tuntuuko...
  10. O

    Mun tekis nyt mieli luovuttaa.. *turhis*

    Ei, enkä tarkoittanut että sinun sitä rajaa on odotettava. Tarkoitin lähinnä oman kokemukseni pohjalta sitä hetkeä kun tajuaa lopullisesti ettei mikään muutu, kun on liian monta kertaa lupaukset rikottu niin tulee hetki jolloin tietää että ne samat lupaukset rikotaan aina uudelleen, tavallaan...
  11. O

    Mun tekis nyt mieli luovuttaa.. *turhis*

    Black Dahlia Kyllä se raja tulee vastaan, ennemmin tai myöhemmin...
  12. O

    Mun tekis nyt mieli luovuttaa.. *turhis*

    En oikein vieläkään osaa tarkastella objektiivisesti omaa parisuhdettani. Joku ulkopuolinen normaalissa parisuhteessa oleva ehkä osaisi. Kaikki varmaan on lähtöisin lapsuudesta, minulla on vanhemmat jotka elävät tasa-arvoisessa suhteessa, miehen vanhemmat elävät jokseenkin sovinistisessa...
  13. O

    Mun tekis nyt mieli luovuttaa.. *turhis*

    :hug: Tekstisi oli kuin minun ajatuksiani ennen. Omalla kohdallani tuli jo raja vastaan, olen eroamassa, asuntoa etsin ja olo tuntuu ihan hyvälle, enää en elä muille kuin lapsilleni ja itselleni, mies etsiköön uuden kynnysmaton. Tarvittiin useampi törkeä teko mieheltä ennenkuin tajusin...
  14. O

    Nuorin tuntemasi äiti, jolla lapsia neljä tai yli?

    Minä :wave: Olin 24 kun neljäs syntyi.
  15. O

    Aikalisä/asumusero?

    Nostan, Kenelläkään kokemuksia???
  16. O

    Aikalisä/asumusero?

    Onko kellään kokemuksia asumuserosta? Ja tuliko lopullinen ero vai palasitteko yhteen? Parisuhde on nyt niin solmussa että muutamme erilleen, liikaa on sanottu, liikaa on pahoja asioita tehty, täydellinen umpikuja. Minä luulen että erosta tulee lopullinen, mies kuitenkin tahtoo että ei...
  17. O

    en ole tätä tänne koskaan laittanut....

    Tiiätkös, sama täällä. Uusi vuosi ja uudet kujeet, uus työ, katselen sillä silmällä asuntoja, eropaperit laitoin. Tuntuu että mielelläni jään nuiden neljän muksun kanssa yksin jos tuo mies ei aijo kasvaa aikuiseksi. joten :hug:
  18. O

    Kun olis vahvempi ihminen...

    Ei kukaan sano ettei saa olla heikko tai itkeä tai surra, vaan sitä tässä yritetään sanoa että pitkälti se on itsestäsi kiinni selviääkö vai ei. Kun sinulla on kaksi tietä mitä voi kulkea. Ensimmäinen: hae apua, päätä selviytyä. Ammatti apua on monenlaista, akuutissa vaiheessa kriisiapu, sen...
  19. O

    Kun olis vahvempi ihminen...

    Mutta mitä tuohon voisi sanoa? Jokainen meistä käsittelee ne elämän vastoinkäymiset ja kriisit omalla tavallaan eikä siihen ole mitään "normaalia" tapaa. Jos tuntuu ettei niistä kriiseistä omin avuin selviä kannattaa hakea keskustelu apua joltain ammattilaiselta. Omalla asenteella on mielestäni...

Yhteistyössä