Hakutulokset

  1. O

    Mikähän tässä auttais ("parisuhteesta")?

    Tuokin on tuttua, minun mieheni on uskomaton puusilmä joka ei tajua välillä edes suoraa puhetta ja joskus minun sanomiseni on pelkkää nalkutusta, yleensä silloin on kyse siitä että miehellä on jostain syystä paha olo mitä se purkaa minuun. Minä olen 2 kertaa joutunut siihen tilanteeseen että...
  2. O

    Mikähän tässä auttais ("parisuhteesta")?

    :hug: Mä ymmärrän miltä tuntuu ja yksin on vaikea yrittää. Tuon kaltaisia tilanteita on meilläkin ollut, ne on saatu selviteltyä kun toisella on tullut mitta täyteen. Yhdessä on mietitty mihin suuntaan lähdetään, jatketaanko yhdessä vai ei. Tuosta tilanteesta tulee tapa, toinen kökkii koneella...
  3. O

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    Kiitos, tähän mennessä korttisi on kertoneet kaiken oikein, kiitos todella paljon sinulle. Kysymykseesi käyttääkö mieheni paljon autoa? Kyllä, ajaa pitkiä työmatkoja sekä on usein koulutus ja työmatkoilla. Kysyisin vielä miten tämä auto asia liittyy tähän tai työmatkat? Voinko luottaa...
  4. O

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    Kiitos! Jos tänään vielä jatkat niin haluaisin kysyä tarkennusta. Onko mieheni tosissaan kanssani? Salaako mieheni minulta asioita, vieläkö nousee menneisyydestä lisää ikäviä asioita? Olisin kiitollinen jos vielä jaksat katsoa minulle jossain vaiheessa nämä asiat.
  5. O

    Vielä aiheesta kun mies ei tiedä mitä haluaa...

    Tilanne on aivan älytön, puskeeko miehelle 30:n kriisi? liekö toinen nainen? vai mitä ihmettä sen päässä liikkuu? Mitään keskustelua ei saada aikaseksi, tämä ei kuulemma ole meidän ongelma vaan hänen yksin joten siitä ei tarvi miehen mielestä jutella. Minä olen tyhjän päällä, kaikki yhteys...

Yhteistyössä