Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja syklis harmailee:
Pakkohan tämä nyt on kysyä, kun ei menkkoja näy...olenko siis raskaana vai jotain muuta elimistön "sekoilua" ? :D
Taidat olla. Toisaalta kortti kertoo elämänkiertokulusta,jota ihminen ei voi kontrolloida.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Tuleeko meille vielä lapsia? Kestääkö tää suhde?
Kestää suhde. Olette hyvin onnekkaita,kun olette löytäneet toisenne.Inspiroitte toisianne,näen syvää luottamusta,välittömyyttä ja sosiaalista lahjakkuutta. Olette ehkä hieman kadehtittuja henkilöitä,koska tunnutte aina kulkevan tien aurinkoista puolta.
Lapsia saatte ja olette hyviä vanhempia.
 
miamarita
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja miamarita:
Tuleeko meille vielä vauva ns. iltatähti?

Kiitos!!!
Korttini näkisi asian jotenkin niin, ettei vauvaa tulisi. Kortti käskee käyttää järkeäsi. Tunnetko olevasi kahlittu?

Ehkä kaipaan hieman vapautta. Sosiaalinen verkosto on vähissä ja lapset todella harvoin hoidossa. 24//7 olen kotona.

Iltatähti haave on monen vuoden päässä vasta ja nyt yritän ajatella, että lapsiluku on on täynnä.
Jotenkin silti olen jättänyt miehelleni "option" muutaman vuoden päähän :)
Tai sitten järki voittaa tunteet?

Kiitos vastauksesta!!!

 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
Saavutanko unelmani?
Tulenko onnelliseksi?
ja pystynkö tulevaisuudessa liikkumaan ilman pyörätuolia?
Olet itsenäinen pohdiskelija.Sinulla on rohkeutta olla eri mieltä asioista. Saatat joutua uhraamaan jotain, jääräpäistä taistelua tuulimyllyä vastaan.

Näet vahvoja unia, jotka vaivaavat sinua. Sinulla on kuitenkin tässä paljon hyvää, hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita.

Elämäsi on täynnä käänteitä ja joudut hyväksymään ainaiset muutokset.
Näen, että tulet tulevaisuudessa liikkumaaan ilman pyörätuolia.Tässä ilmenee viivästymistä ja mutkia matkassa, mutta tämä tulee toteutumaan.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Miten mulla käy, saanko töitä paikasta josta kovasti haluan?
Kiitos :flower:
Kortti säteilee toivoa ja inspiraatiota ja luottamusta tulevaisuuteen.Tyyntä myrksyn jälkeen. Nauti nyt väliaikaisesta "suvantovaiheesta", koska tämän haluamasi paikan varmasti saat.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
odotanko kolmatta lasta nyt? millainen suhde meillä tulevaisuudes on mieheni kanssa :heart:
Jostain syystä en näe odotusta. Korttini kertoo näin: Elämän ja luonnon kiertokulusta, jota ihminen ei voi kontrolloida. En osaa sanoa, mitä tällä tarkoitetaan sinulle.Viivästymistä ja mutkia näen matkassa. joka voi myös viitata teidän suhteesta.Suo itsellesi aikaa. Nauti yksinolosta ja keskity olennaiseen.Näen jotain välinpitämyyttä. Liittykö tämä sinuun tai mieheesi?
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja sabrina:
milloin mä tulen raskaaksi?
Kortti kertoo,että muutos elämässä on mahdollinen,kun menneisyyden asiat on selvitetty. Ehkä raskaaksi tuloosi menee vielä hetki,jos menneisyydessä on vielä keskeneräisiä asioita.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Olen kauan kaivannut meille vielä neljättä lapsukaista. Voi saadaanko me vauva vielä hellittäväksi?
Näen suuria pettymyksiä. Suruakin varmaan tämän asian kanssa tulet kokemaan ja näkisin, ettei neljättä lasta tule. Oletko kokenut keskenmenoa tai sitten tämän asian kanssa voit tulla kokemaan sen.

Enkeleitä elämääsi.
 
moon
Olisin erittäin kiitollinen siitä, että saisin jotakin palautetta. Vastaan mahdollisimman nopeasti ja toivon, että saatte jokainen vastauksen. Joidenkin vastauksiin on vaikea vastata ja voin joutua esittämään kysymyksiä.

Kiitoksia, että olette kärsivällisiä.
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Tuleeko meille vielä lapsia? Kestääkö tää suhde?
Kestää suhde. Olette hyvin onnekkaita,kun olette löytäneet toisenne.Inspiroitte toisianne,näen syvää luottamusta,välittömyyttä ja sosiaalista lahjakkuutta. Olette ehkä hieman kadehtittuja henkilöitä,koska tunnutte aina kulkevan tien aurinkoista puolta.
Lapsia saatte ja olette hyviä vanhempia.
kiitos vastauksesta. Mä pidänkin meidän suhdetta tosi hyvänä, enkä pystyis kuvittelemaan asiaa joka sen pilaa. Oli kiva kuulla, että näit tuollaista :) lapsia jo onkin kaksi, toisaalta en enää halua lapsia koska tuntuu etten jaksaisi enempää. Toisaalta pieni nyytti taas kuulostais ihanalta. Kiva kuulla myös, että olisimme hyviä vanhempia. Välillä tulee täydellisen epäonnistunut olo, kun ei jaksa kaikkea tehdä niinkuin "kuuluisi". Kiitos sinulle.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja neljä lasta ja "sairas" mies:
elääkö mieheni kauankin tuolla menolla terveenä?
Näen sinut ohjaamassa hänen elämäänsä uuteen suuntaa. Näen että muutos tulee hyvänä. On hetki astua muutoksen tielle, toteuttaa suunnitelma ja aloittaa uusielämänvaihe. Älä anna kenenkään puhua sinua pyörryksiin, muuta hankkeet hajoavat ja unto hiipuu.

Voimia paljon.
 

Yhteistyössä