Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
:wave: JO 18.00.heitin kyssärin.No eipä taida vastata mulle.
Oletko eilen tämän kysymyksen tehnyt? Olen vasta vastaamassa eilisiin kysymyksiin ja pahoittelen kertoa. On erittäin mukavaa, että olen saanut näin paljon kysymyksiä ja vastaan mahdollisimman nopeasti.Pyydän kärsivällisyyttä :hug:

Eilen ? Eikun tänään 13 pvä.Oho taisin hosuu :kieh: sori,kyl jaksan oottaa.Voit kertoa muutakin mitä näet.Työstäni kyllä kysyin. :hug: takasin ja pahoitteluni
 
Alkuperäinen kirjoittaja rokkiäiti:
olenkohan vihdoin tavannut elämäni miehen????
Voisin ehkä näin sanoa. Oletteko muuttamassa yhteen tai onko jotain muutosta tämän suhteen tulossa? Koska korttina näen kulkuvälineitä, joka voi kertoa teidän välimatkasta tai siitä, että olette muuttamassa yhteen.
Näen hämmentäviä tunteita,outoja oivalluksia ja luovia ideoita. Jokin rooli tässä suhteessä näyttäisi olevan.Ehkä ei vielä kyetä olemaan omaa itseään toisen seurassa. Saatat joutua uhraamaan tämän suhteen eteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:
saanko parempi palkkaisen työn tai alanko odottamaan vielä lasta? (ei oikein itse tiedä mitä haluaa ja mikä olis todennäköisempää otetaan siis ennustaja apuun) :saint:
Näkisin ehkä sinun vaihtoehdoksi tässä koulun tai oppisopimuksen. Kuitenkin opettaja/neuvonantaja näyttäisi olevan vahvana tässä ja raskautta en näe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja rokkiäiti:
olenkohan vihdoin tavannut elämäni miehen????
Voisin ehkä näin sanoa. Oletteko muuttamassa yhteen tai onko jotain muutosta tämän suhteen tulossa? Koska korttina näen kulkuvälineitä, joka voi kertoa teidän välimatkasta tai siitä, että olette muuttamassa yhteen.
Näen hämmentäviä tunteita,outoja oivalluksia ja luovia ideoita. Jokin rooli tässä suhteessä näyttäisi olevan.Ehkä ei vielä kyetä olemaan omaa itseään toisen seurassa. Saatat joutua uhraamaan tämän suhteen eteen.
kiitos...ollaan tosiaan tunnettu vasta muutamia viikkoja ja ei eihkä kyetä ihan vielä olemaan omia itsejämme. välimatkaakin on jonkun verran ja siksi ei niin usein nähdä kuin tahtoisimme...mitäköhän tuo uhraus olisi...mahdollisesti mietein jos tulee muutto toiselle paikkakunnalle niin joudun uhramaan lyhyen matkan läheisiini....
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:
Miten parisuhteemme käy?
En tiedä millainen on suhteenne nyt ja kun kysymyksesi on jokseenkin laaja. Kuitenkin nousi kortti, että jonkin kauden tai elämänvaiheen päättymisestä. Sinulle on kaikki ovet avoinna ja tavoitteet saavutat. Ponnistelut päätyvät suotuisasti.
Kiitos!
Jos tänään vielä jatkat niin haluaisin kysyä tarkennusta.
Onko mieheni tosissaan kanssani? Salaako mieheni minulta asioita, vieläkö nousee menneisyydestä lisää ikäviä asioita?
Olisin kiitollinen jos vielä jaksat katsoa minulle jossain vaiheessa nämä asiat.
Jokseenkin näen miehesi äkkijyrkkänän ihmisenä.Saattaa tehdä arvaamattomia muutoksia ja aiheuttaa sinulle ehkä järkytystäkin.
Jotain "hämärää" hänessä tuntuisi olevan. Etsii jatkuvasti tasapainoa ja se horjuu jatkuvasti. Aivan kun hänellä olisi jatkuvasti jokin rooli päällä. Käyttääkö hän työhönsä autoa tai matkustaako hän usein? Toisaalta tämä kortti voi kertoa muutostakin.
Kiitos,
tähän mennessä korttisi on kertoneet kaiken oikein, kiitos todella paljon sinulle.
Kysymykseesi käyttääkö mieheni paljon autoa? Kyllä, ajaa pitkiä työmatkoja sekä on usein koulutus ja työmatkoilla.
Kysyisin vielä miten tämä auto asia liittyy tähän tai työmatkat?
Voinko luottaa mieheni sanaan?
Minusta tuntuu että odotan vain viimeistä niittiä mieheni osalta, sitä rysähdystä joka rikkoo perheen.
Tämä kesä on ollut ikäviä yllätyksiä täynnä, luurangot on kaivettu kaapista, mieheni ei ole se joksi häntä olen luullut, en tunne häntä enää enkä ole koskaan tuntenutkaan.
Voitko vielä auttaa minua? Tarkentaa hieman? Tiedän että sinulla on iso työ vastailla kaikille ja ennustaminen on varmasti kuluttavaa. mutta kipeästi tarvin apuasi. :flower:
 
joskus neljälle äiti?
Jaksaisitkohan vielä vastata minullekin? Eli kannaattaako minun vielä "pehmitellä" miestäni neljännen lapsen yritykseen vai aiheutanko vain sillä parisuhteelle hallaa? Suuret kiitokset!
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
otanko sisä vai ulkotyön ??
eli kummasta hyödyn enemmän
Näen kyllä muutosta elämässäsi, mutta se ei välttämättä ole kovinkaan hyvää. Joudut ehkä luopumaan jostain. En osaa sanoa tästä työstä mitään, koska kortti ei kerro siitä. Oletko ollut terveenä tai onko perheesi ollut terve? Voit myös esitää toisen kysymykse, jos näkisin asian jotenkin parempana.
kaikki olemme olleet terveenä flunssaa lukuunottamatta...
jos otan sisätyön joudun kyllä luopumaan paljosta.

johtuukohan muutos parisuhteesta ?




 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Meneekö leikkaus/toimenpide ensi viikolla hyvin?
Onko kyseessä iso leikkaus? Näen, jotakin mutkia. Osaatko esittää lisäkysymyksen?
Näen jotakin kipuja/sairautta tässä asiassa.
kohdunlämpöpallohoito ja sterilisaatio, ei mikään iso juttu pitäis olla...
tähän haluaisin tarkennusta :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
saanko sen työpaikan, jonka haastattelussa tänään kävin?
Näkisin tämän mahdollisena tai sitten tämä kortti kertoo jostain muusta nopeasta muutoksesta. koska tämä muutos tulee nopeana ja arvaamattomana. Tämä saattaa herisyttää sinun tunteita voimakkaasti ja ehkä järkyttääkin.
Kiitos

ja hui, nyt alko jännittään, ja vähän pelottaanki. :|
 

Yhteistyössä