Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
nmp
mulla on ollu vähän huolia ja vaikeyksia raskauden kanssa. nyt kasassa viikkoja 29. Tahtoisin kovin tietää pysytteleekö pikkuinen loppu metreille asti masussa?? Vastaathan kiitos jo etukäteen :) :hug:
 
kolmen lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti:
Saammeko uuden mieheni kanssa tytön vai pojan tulevana marraskuuna?
Laitoin eilen 11 aikaan tämän kysymyksen...Olisiko mahdollista saada vastausta? Ymmärrän kyllä että paljon olet saanut kysymyksiä etkä kaikkeen ehdi pakostakaan vastata. Mutta jos jaksat niin KIITOS! :)
 
En tiedä missä sivulla on menossa, mut eipä ole ollut täällä enää pitkiin aikoihin.. Niin, ja jokainen odottaa vaan kiltisti vuoroaan.. Näitä etuilijoita näköjään riittää.. Ennen minunkin kysymystä on jotain lähemmäs 100 kyssäriä, mutta kiltisti vaan odottelen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti:
Saammeko uuden mieheni kanssa tytön vai pojan tulevana marraskuuna?
Laitoin eilen 11 aikaan tämän kysymyksen...Olisiko mahdollista saada vastausta? Ymmärrän kyllä että paljon olet saanut kysymyksiä etkä kaikkeen ehdi pakostakaan vastata. Mutta jos jaksat niin KIITOS! :)
Minä laitoin perjantai iltana kysymyksen ja vielä en ole saanut vastausta. Sivulla 21 muistaakseni on mun kyssäri. Eli odotellaan rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasa:
Toipuuko pikkuveljeni? :'(
Jostain syystä haluan tähän vastata heti :hug:

En tiedä mikä veljelläsi on. Mutta kortti kertoo suotuisasta hetkestä astua muutoksen tielle. On aika aloittaa uusi elämänvaihe.Tämä kertoo oppimisesta ja onko veljelläsi sattunut jotain, että hänen pitää opetella jotain asioita uudestaan?
Näkisin tähän asiaan tulevan muutos ja tämä käänne tapahtuu erityisesti veljesi asenteesta.Uudet ajatukset kypsyvät seurauksena koetuista vaikeuksista.Hän saattaa joutua uhraamaan jotain, jotta saa päämääränsä.
Hyvin positiivinen kortti kaikenkaikkiaan :hug:
Kiitos :flower:
Tämä antoi voimia :heart:
 

Yhteistyössä