Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Saanko pian töitä haluamastani paikasta?
Tämä taitaa olla sinulle suuri haave? kortti kuitenkin kertoo, etttei tämän alla kuitenkaan olisi parasta tehdä sopimuksia,suunnitelmia tai sitoumuksia.
Tulee kuitenkin tapahtumaan todella nopeita muutoksia.
No jopas, noita muutoksia on todellakin tulossa ensi vuonna tuolla paikassa, eli tulkitsen tämän niin ettei mun kantsi haaveilla tuonne menosta tällä hetkellä?Ja kyllä, tuo työyhteisö on mulle SUURI haave kun paikka on tuttu jossa olen ollutkin töissä aiemmin!

Mitä tarkoittaa tuo tummentamani kohta: "tämän alla"?

Kaunis kiitos vastauksestasi! =) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
miten nopeasti meillä tärppää pikkukakkosen suhteen?? :D :flower:
Jokin menetys nousee esille.Oletko saanut keskenmenoa joskus? vaikeiden aikojen jälkeen vauvakin ilmoittaa tulostaan. Vaikeita asioita ei kannata pelätä, takertuminen menneisyyteen ei ole hyväksi.
en ole saanut keskenmenoa....
 
humppi
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
miten nopeasti meillä tärppää pikkukakkosen suhteen?? :D :flower:
Jokin menetys nousee esille.Oletko saanut keskenmenoa joskus? vaikeiden aikojen jälkeen vauvakin ilmoittaa tulostaan. Vaikeita asioita ei kannata pelätä, takertuminen menneisyyteen ei ole hyväksi.
en ole saanut keskenmenoa....
niinhän sitä luulee että ei ole keskaria saanut niin intin minäkin kunnes vikakerta kertoi että kaksi keskenmenoa on ollut ja aika lähekkäin.Nainen ei välttis tatua että on keskari tullu
 
Alkuperäinen kirjoittaja humppi:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
miten nopeasti meillä tärppää pikkukakkosen suhteen?? :D :flower:
Jokin menetys nousee esille.Oletko saanut keskenmenoa joskus? vaikeiden aikojen jälkeen vauvakin ilmoittaa tulostaan. Vaikeita asioita ei kannata pelätä, takertuminen menneisyyteen ei ole hyväksi.
en ole saanut keskenmenoa....
niinhän sitä luulee että ei ole keskaria saanut niin intin minäkin kunnes vikakerta kertoi että kaksi keskenmenoa on ollut ja aika lähekkäin.Nainen ei välttis tatua että on keskari tullu
niin mutta TIETÄÄKSENI en ole saanut! Mistäs minä menetystä tietäisin surra silloin jos en tietäisi että ees raskaana olen ollut....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja jonossa minäkin:
moon näyttää olevan menossa sivulle 17, joten olkaa kärsivälliisiä!
mun kysymys oli sivulla 4. Mutta ei se mitään, ei kaikille ehdi millään vastata :hug: heippa :wave:
Olen pahoillani, että olen jättänyt sinut välistä. :hug:

Onko teidän suhteessa ongelmia? Näkisin sinut olevan riippuvainen jostain ja ongelmia, joihin et löydä ulospääsyä.

Tulet saamaan vielä lapsen :)
Hei, sinä vastasit, kiitos! =)
meidän suhteessa on ongelmia *iso huokaus*
en keksi mistä olisin riippuvainen. Umpikuja tuntuu nyt niin todelta, en näe ulospääsyä.
Haaveissa todella useampikin lapsi, jo monta vuotta ollut voimakas tarve saada iso perhe.
Parisuhteessa siis kriisi meneillään, aika suuri.
 
nmp
Alkuperäinen kirjoittaja nmp:
mulla on ollu vähän huolia ja vaikeyksia raskauden kanssa. nyt kasassa viikkoja 29. Tahtoisin kovin tietää pysytteleekö pikkuinen loppu metreille asti masussa?? Vastaathan kiitos jo etukäteen :) :hug:

VASTAUSTA EDELLEEN ODOTELLESSA: huolestunut äiti...
 

Yhteistyössä