Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Kestääkö terveyteni raskauden loppuun?
Entä synnytyksen jälkeen?
Sinulle nousi äärimmäisen positiivinen kortti. Terveytesi kestää ja synnyteksen jälkeenkin voit hyvin. Nautit äitiydestä ja pursuat elämäniloa ja uudistumista.
 
meme
Alkuperäinen kirjoittaja meme:
Onko lapsilukumme täynnä? Selviääkö mieheni terveydentila lokakuussa ja jos niin mitä? Menenkö omalle alalle töihin vuoden sisään?
Mun vuoro olisi seuraavana.. sivulta 21 siis. Huhuilen sinua moon jos ja kun kerkeet vastata..kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Saanko pian töitä haluamastani paikasta?
Tämä taitaa olla sinulle suuri haave? kortti kuitenkin kertoo, etttei tämän alla kuitenkaan olisi parasta tehdä sopimuksia,suunnitelmia tai sitoumuksia.
Tulee kuitenkin tapahtumaan todella nopeita muutoksia.
No jopas, noita muutoksia on todellakin tulossa ensi vuonna tuolla paikassa, eli tulkitsen tämän niin ettei mun kantsi haaveilla tuonne menosta tällä hetkellä?Ja kyllä, tuo työyhteisö on mulle SUURI haave kun paikka on tuttu jossa olen ollutkin töissä aiemmin!

Mitä tarkoittaa tuo tummentamani kohta: "tämän alla"?

Kaunis kiitos vastauksestasi! =) :flower:
Nostan...anteeksi :ashamed:
 
TanjaMaria

Asia olisi tosi tärkeä minulle. Nostelen siis...

Alkuperäinen kirjoittaja Tanjamaria:
Kaipaan elämääni vaihtelua, jota olen ajatellut hakea opiskelun kautta työn yhteydessä. TYöyhteisöni on ahdistava ja haluaisinkin tietää, muuttuuko tilanne siellä ja tuleeko opiskelukuviostani mitään kahden pienen lapsen ja työn kanssa. Olisin kovin iloinen, jos vastaisit:).
 
:wave: :wave: :wave: nostellaas taas.minäkin haluisin tietää et kumpiko miehistä on tulevan lapseni isä,tämä jonak kanssa on jo muitakin lapsia vai tämä jonak kanssa seurustelin vain vähän aikaa.asia vaivaa arkista elämääni todella paljon tällä hetkellä.
 
no en kuvitellutkaan ja testeihin kyllä mennäänkin het kun lapsi on syntynyt.olisin vain halunnut ennustajan ennustavan jotain mutta antaapa olla sitten.olen vähän herkällä päälllä tän raskauden takia joka asiasta ja kaikki asiat itkettää joten nyt unohan tän kokonaan.sorry kun vaivauduin edes tänne kirjoittelemaankaan mitään.ei tarvitse moon vastata!!!
 

Yhteistyössä