lapsia saat vielä,mutta lukumäärää en valitettavasti nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Uska:ihan perus... Monta lasta?
lapsia saat vielä,mutta lukumäärää en valitettavasti nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Uska:ihan perus... Monta lasta?
Sinulle nousi äärimmäisen positiivinen kortti. Terveytesi kestää ja synnyteksen jälkeenkin voit hyvin. Nautit äitiydestä ja pursuat elämäniloa ja uudistumista.Alkuperäinen kirjoittaja hellu:Kestääkö terveyteni raskauden loppuun?
Entä synnytyksen jälkeen?
Mun vuoro olisi seuraavana.. sivulta 21 siis. Huhuilen sinua moon jos ja kun kerkeet vastata..kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja meme:Onko lapsilukumme täynnä? Selviääkö mieheni terveydentila lokakuussa ja jos niin mitä? Menenkö omalle alalle töihin vuoden sisään?
Nostan...anteeksi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:No jopas, noita muutoksia on todellakin tulossa ensi vuonna tuolla paikassa, eli tulkitsen tämän niin ettei mun kantsi haaveilla tuonne menosta tällä hetkellä?Ja kyllä, tuo työyhteisö on mulle SUURI haave kun paikka on tuttu jossa olen ollutkin töissä aiemmin!Alkuperäinen kirjoittaja moon:Tämä taitaa olla sinulle suuri haave? kortti kuitenkin kertoo, etttei tämän alla kuitenkaan olisi parasta tehdä sopimuksia,suunnitelmia tai sitoumuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Saanko pian töitä haluamastani paikasta?
Tulee kuitenkin tapahtumaan todella nopeita muutoksia.
Mitä tarkoittaa tuo tummentamani kohta: "tämän alla"?
Kaunis kiitos vastauksestasi! =) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanjamaria:Kaipaan elämääni vaihtelua, jota olen ajatellut hakea opiskelun kautta työn yhteydessä. TYöyhteisöni on ahdistava ja haluaisinkin tietää, muuttuuko tilanne siellä ja tuleeko opiskelukuviostani mitään kahden pienen lapsen ja työn kanssa. Olisin kovin iloinen, jos vastaisit.
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:vieläkö meille tulee lapsia? :heart:
monta ja milloin?
:wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:vieläkö meille tulee lapsia? :heart:
monta ja milloin?