Saanko koskaan elää rauhassa perheeni kanssa tätä elämää, vai olenko tuomittu kantamaan kaiken p***n lopun ikääni?
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:miltä näyttää mun työnsaanti mahikset, sitten kun se on ajankohtaista...ja koska on ajankohtaista ...kiitos... :wave:
ja toiseksi haluaisin tietää miehen "sairaudesta" uusiutuuko vai joko nyt oli viimeinen kerta kun leikattiin?
kiitoksia kovasti... :wave:
moon, mitä tämä käytännössä tarkoittaa? pääsenkö lontooseen vai en?Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näyttäisi siltä,että nyt on oiva hetki aloittaa uusi elämänvaihe. Haaveet kannattaa nyt laittaa käytäntöön,saat ne toteutumaan.Alkuperäinen kirjoittaja paula:Pääsenkö minä muuttamaan Lontooseen ja asumaan sinne??
:wave: sivulta 34Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:Saammeko vielä lapsen/lapsia? Ja mitenkäs mieheni ja minun suhde?
Jos se on haaveesi,niin kyllä. Jotain ponnisteluja luonnollisesti joudut tekemään.Alkuperäinen kirjoittaja paula:moon, mitä tämä käytännössä tarkoittaa? pääsenkö lontooseen vai en?Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näyttäisi siltä,että nyt on oiva hetki aloittaa uusi elämänvaihe. Haaveet kannattaa nyt laittaa käytäntöön,saat ne toteutumaan.Alkuperäinen kirjoittaja paula:Pääsenkö minä muuttamaan Lontooseen ja asumaan sinne??
Alkuperäinen kirjoittaja moon:En ota enenpää kysymyksiä vastaan. Koetan selviytyä näistä ensin,valitettavasti aikani on rajallinen.
Kärsivällisyyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja moon:Nostan nyt sinulle kortin,vaikka tämä ei nyt mennyt aivan järjestyksessä. Toivottavasti muut eivät pahastu tästä.Alkuperäinen kirjoittaja TanjaMaria:Vielä kerran ihan varovasti pyydän... katsoisitko
Alkuperäinen kirjoittaja TanjaMaria:Asia olisi tosi tärkeä minulle. Nostelen siis...
Alkuperäinen kirjoittaja Tanjamaria:Kaipaan elämääni vaihtelua, jota olen ajatellut hakea opiskelun kautta työn yhteydessä. TYöyhteisöni on ahdistava ja haluaisinkin tietää, muuttuuko tilanne siellä ja tuleeko opiskelukuviostani mitään kahden pienen lapsen ja työn kanssa. Olisin kovin iloinen, jos vastaisit.
Sinulle nousi kortti,joka kertoo muutoksista. Kortin mukaan elämääsi liittyy liikkumista ja matkustamista,jollain tavalla kulkuvälineet tulevat olemaan tai ovat suurehkossa roolissa elämässäsi.
Muutos tapahtuu työyhteisössäsi. Voit kokea esittäväsi jonkinlaista roolia työssäsi,koen sen ahdistavan sinua paljonkin.
Opiskelu tuottavat sinulle tyydytystä ja saat henkistä kypsyyttä,joka tuo vapauden tunteen ahdistuksestasi ja tuo uudenlaista varmuutta itseesi.
Ponnistelusi päättyvät suotuisasti ja saavutat tavoitteesi.Opiskelu näyttäisi siis olevan sinulle monelta kannalta erinomainen asia.
viitsitkö vastata :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Saanko toisen lapsen?Koska?
Alkuperäinen kirjoittaja marianne.a.:ihanaa selvännäkijä vihdoinkin mun elämässä.olen äp lomalla,miten työasiat?toivomus 3v päästä,toinen lapsi onnistuuko,tyttö/poika vaiko tupla-onni?
:attn: ois tärkiää.... moon vastaa jos ennätät (sivulta 34)Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:esitän, jos arvoisa ap tähän ennättäisi vastaamaan =)
tulenko raskaaksi lähiaikoina?
Uusin tämän kysymykseni:Alkuperäinen kirjoittaja Piccolo:Lähteekö mies työkommennukselle? Saanko itse työtä?