Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
miltä näyttää mun työnsaanti mahikset, sitten kun se on ajankohtaista...ja koska on ajankohtaista :D ...kiitos... :wave:

ja toiseksi haluaisin tietää miehen "sairaudesta" uusiutuuko vai joko nyt oli viimeinen kerta kun leikattiin?

kiitoksia kovasti... :wave:

nostan jos kerkeisit vastaamaan...kiitos... :wave:
 
paula
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja paula:
Pääsenkö minä muuttamaan Lontooseen ja asumaan sinne??
Näyttäisi siltä,että nyt on oiva hetki aloittaa uusi elämänvaihe. Haaveet kannattaa nyt laittaa käytäntöön,saat ne toteutumaan.
moon, mitä tämä käytännössä tarkoittaa? pääsenkö lontooseen vai en?
 
Alkuperäinen kirjoittaja paula:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja paula:
Pääsenkö minä muuttamaan Lontooseen ja asumaan sinne??
Näyttäisi siltä,että nyt on oiva hetki aloittaa uusi elämänvaihe. Haaveet kannattaa nyt laittaa käytäntöön,saat ne toteutumaan.
moon, mitä tämä käytännössä tarkoittaa? pääsenkö lontooseen vai en?
Jos se on haaveesi,niin kyllä. Jotain ponnisteluja luonnollisesti joudut tekemään.
 
TanjaMaria
Kiitos sinulle!Mukavaa syksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja TanjaMaria:
Vielä kerran ihan varovasti pyydän... katsoisitko

Alkuperäinen kirjoittaja TanjaMaria:
Asia olisi tosi tärkeä minulle. Nostelen siis...

Alkuperäinen kirjoittaja Tanjamaria:
Kaipaan elämääni vaihtelua, jota olen ajatellut hakea opiskelun kautta työn yhteydessä. TYöyhteisöni on ahdistava ja haluaisinkin tietää, muuttuuko tilanne siellä ja tuleeko opiskelukuviostani mitään kahden pienen lapsen ja työn kanssa. Olisin kovin iloinen, jos vastaisit:).
Nostan nyt sinulle kortin,vaikka tämä ei nyt mennyt aivan järjestyksessä. Toivottavasti muut eivät pahastu tästä.

Sinulle nousi kortti,joka kertoo muutoksista. Kortin mukaan elämääsi liittyy liikkumista ja matkustamista,jollain tavalla kulkuvälineet tulevat olemaan tai ovat suurehkossa roolissa elämässäsi.
Muutos tapahtuu työyhteisössäsi. Voit kokea esittäväsi jonkinlaista roolia työssäsi,koen sen ahdistavan sinua paljonkin.
Opiskelu tuottavat sinulle tyydytystä ja saat henkistä kypsyyttä,joka tuo vapauden tunteen ahdistuksestasi ja tuo uudenlaista varmuutta itseesi.

Ponnistelusi päättyvät suotuisasti ja saavutat tavoitteesi.Opiskelu näyttäisi siis olevan sinulle monelta kannalta erinomainen asia.
 
Piccolo
Alkuperäinen kirjoittaja Piccolo:
Lähteekö mies työkommennukselle? Saanko itse työtä?
Uusin tämän kysymykseni:
Lähteekö mies työkommukselle? Saanko itse työtä (tarkennan; nykyinen loppumassa, jatkuuko tämä vai soppari vai miten menee)?

 
vieraana
saanko tämän miehen ja alkaako elämä viimeinkin monen tuskallisen vuoden jälkeen kulkemaan? onko kaukana vielä mahdollinen "ONNELLINEN" elämä?

kiitos jos jaksat katsoa kortin minullekin!
 

Yhteistyössä