Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meme:
Onko lapsilukumme täynnä? Selviääkö mieheni terveydentila lokakuussa ja jos niin mitä? Menenkö omalle alalle töihin vuoden sisään?
lapsiasiaan nousi kortti,joka symboloi luonnon ihmeitä. Lapsia siis saatte vielä.

miehesi terveyden tila selviää.Kortti sanoo:vaikeuksien kautta voittoon. Selviätte tästä.

Menet töihin. Taidat ola hyvin pidetty työssäsi.Sinua kuunnellaan ja arvostetaan paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vain:
epäilen että mieheni pettää minua eikä rakasta minua oikesti.
Sinulle nousi kortti,joka kertoo sinun olevasi ahdistunut,kuin kahlittuna tilanteeseesi.Ulospääsy tuntuu mahdottomalta.
Kortti kertoo myös,olet tekemissä ihmisen kanssa joista ei hyvä seuraa.

Käytä järkeäsi.tiedät vastauksen itse. Ahdistavasta tilanteesta voi päästä eroon.
 
meme
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja meme:
Onko lapsilukumme täynnä? Selviääkö mieheni terveydentila lokakuussa ja jos niin mitä? Menenkö omalle alalle töihin vuoden sisään?
lapsiasiaan nousi kortti,joka symboloi luonnon ihmeitä. Lapsia siis saatte vielä.

miehesi terveyden tila selviää.Kortti sanoo:vaikeuksien kautta voittoon. Selviätte tästä.

Menet töihin. Taidat ola hyvin pidetty työssäsi.Sinua kuunnellaan ja arvostetaan paljon.
Mielenkiintoista. Tuohon lapsiasiaan en ole koskaan saanut tarkkaa selvyyttä että montako meille tulee kun olen aikaisemminkin kysynyt. :)

Mieheni menee siis lokakuussa sairaalaan tutkimuksiin, jossa joutuu nielemään pienen kameran suolistoonsa. Ilmeisesti sen jälkeen tiedetään mikä miestäni vaivaa? Ihanaa, jos selviää se asia. Kiitos.

Töihin haluan kovasti ja ompa mukava kuulla jos tulevassa työpaikassani olisin arvostettu työntekijä. Työ siis hakusessa vielä. Mutta kiitos näistä.
 
TanjaMaria
Vielä kerran ihan varovasti pyydän... katsoisitko

Alkuperäinen kirjoittaja TanjaMaria:
Asia olisi tosi tärkeä minulle. Nostelen siis...

Alkuperäinen kirjoittaja Tanjamaria:
Kaipaan elämääni vaihtelua, jota olen ajatellut hakea opiskelun kautta työn yhteydessä. TYöyhteisöni on ahdistava ja haluaisinkin tietää, muuttuuko tilanne siellä ja tuleeko opiskelukuviostani mitään kahden pienen lapsen ja työn kanssa. Olisin kovin iloinen, jos vastaisit:).
 
Alkuperäinen kirjoittaja TanjaMaria:
Vielä kerran ihan varovasti pyydän... katsoisitko

Alkuperäinen kirjoittaja TanjaMaria:
Asia olisi tosi tärkeä minulle. Nostelen siis...

Alkuperäinen kirjoittaja Tanjamaria:
Kaipaan elämääni vaihtelua, jota olen ajatellut hakea opiskelun kautta työn yhteydessä. TYöyhteisöni on ahdistava ja haluaisinkin tietää, muuttuuko tilanne siellä ja tuleeko opiskelukuviostani mitään kahden pienen lapsen ja työn kanssa. Olisin kovin iloinen, jos vastaisit:).
Nostan nyt sinulle kortin,vaikka tämä ei nyt mennyt aivan järjestyksessä. Toivottavasti muut eivät pahastu tästä.

Sinulle nousi kortti,joka kertoo muutoksista. Kortin mukaan elämääsi liittyy liikkumista ja matkustamista,jollain tavalla kulkuvälineet tulevat olemaan tai ovat suurehkossa roolissa elämässäsi.
Muutos tapahtuu työyhteisössäsi. Voit kokea esittäväsi jonkinlaista roolia työssäsi,koen sen ahdistavan sinua paljonkin.
Opiskelu tuottavat sinulle tyydytystä ja saat henkistä kypsyyttä,joka tuo vapauden tunteen ahdistuksestasi ja tuo uudenlaista varmuutta itseesi.

Ponnistelusi päättyvät suotuisasti ja saavutat tavoitteesi.Opiskelu näyttäisi siis olevan sinulle monelta kannalta erinomainen asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vastatkaa ny mulle joskus:
Yritän taas kerran, mulle ei ole koskaan vastattu :(
Mitä näet minulle tulevaisuudessa?
Sinulla on aika laaja kysymys,mutta nostin sinulle yhden kortin. Kortti kertoo sinun olevan luova,sinulla riittää itseluottamusta ja omaperäisyyttä.
Kortissa nousee myös esille jonkun uuden asian oppimisen. Ehkä voit yhdistää luovuutesi ja tämän uuden oppimisen jollain tavalla.
Nyt on suotuisa hetki astua muutosten tielle.

jonkinlainen huiputtaja,välistävetäjä tyyppi näkyy myös,jota ei kannata täysin uskoa. Mutta tämä ei ole mitenkään vakava asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
vieläkö meille tulee lapsia? :heart:
monta ja milloin? :D
:attn: :attn:
:wave: :wave: :wave:
:) :) :wave: :wave: :wave:
Jonkinlainen este tuntuu olevan tässä lapsiasiassa. Kortti ei kerro aivan kaikkea,mutta olisiko sinun vaikea tulla raskaaksi?Vai oletko saanut keskenmenoa joskus?vai mietitkö itse haluatko lapsia lisää?
Kortti sanoo että saat mitä ansaitset,hyvässä ja pahassa. Seurauksista on syytä ottaa opikseen.

valitettavasti en osaa tarkempaan sanoa.Kerroin mitä kortti näytti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
vieläkö meille tulee lapsia? :heart:
monta ja milloin? :D
:attn: :attn:
:wave: :wave: :wave:
:) :) :wave: :wave: :wave:
Jonkinlainen este tuntuu olevan tässä lapsiasiassa. Kortti ei kerro aivan kaikkea,mutta olisiko sinun vaikea tulla raskaaksi?Vai oletko saanut keskenmenoa joskus?vai mietitkö itse haluatko lapsia lisää?
Kortti sanoo että saat mitä ansaitset,hyvässä ja pahassa. Seurauksista on syytä ottaa opikseen.

valitettavasti en osaa tarkempaan sanoa.Kerroin mitä kortti näytti.
kiitos!
 

Yhteistyössä